روايات

رواية لم يفت الأوان الفصل الثامن عشر 18 بقلم No Promises

رواية لم يفت الأوان الفصل الثامن عشر 18 بقلم No Promises

رواية لم يفت الأوان الجزء الثامن عشر

رواية لم يفت الأوان البارت الثامن عشر

رواية لم يفت الأوان
رواية لم يفت الأوان

رواية لم يفت الأوان الحلقة الثامنة عشر

عامر بيبقي ماسك السكينه ورايح بيها علي رقبته
ونور عماله تصرخ لا لا لا
وفجأة عامر بينزل بالسكينه علي الاحبال اللي مربوطه في ايد نور
عامر بيشيل الجهاز من علي دماغه وبيرميه للبارون
البارون بصدمه إزاي
البارون ياحارس امسكوهم كويس
البارون بيخلي الحراس يمسكو عامر ونور عشان ميهربوش
البارون وهو بيكلم نفسه بصوت عالي
لا لا مستحيل الالة اخر مره جربتها علي رشاد كانت شغاله
وبعدها ريم قفلتها وهربت
البارون معني كده ان ريم غيرت النظام ازاي قدرت تعمل كده
البارون بصوت عالي وصريخ رررررررررررررررررررريم
البارون مبيئسش وبيفتكر ان ريم ممكن تكون غيرت الأله انها متقتلش عامر وبس عن طريق رؤية صورة عامر علي الماسح
وبالفعل
البارون بيدخل في حالة صدمه وبيطلب من حارس من الحراس يلبس الخوذه عشان يعرف هي الأله شغاله بثتثناء عامر او لا
الحارس البس اي ياباشا ازاي
البارون بيطلع المسدس

 

 

لو ملبستش الخوذه برضاك هتلبسها بالعافيه وبيروح ضارب رجل الحارس بالرصاص
وبيلبسه الخوذه بالعافيه
البارون بيضغط علي الأله
البارون اقتل نفسك
لكن الحارس مبيسمعش الاوامر
والزرار مبينوش بالون الاحمر عشان يدي الامر للعقل
البارون من الصدمه بيجرب الأله علي كل اللي في القصر
وبرضو النتيجه واحدة
عامر وهو مسكينو الحراس
خلاص لعبتك خلصت والأله مش هتشتغل انت خسرت
سيادة العالم الكبير
البارون بانهيار وهوس اسكت اسكت البارون مبيخسرش ابدا
انا هفضل طول عمري الأول والعالم رقم واحد في مصر انا الأول
البارون بياخد الخوذه وبيلبسها ومن كتر ماهو بيعمل كل حاجه بسرعه وعمال يحاول
الزرار الاحمر بينور وعامر بيلاحظ ده
وساعتها بيعرف ان ريم قفلت الأله وخلت صورة ابوها بس هي اللي محفوره جوه الأله
ولو البارون لبس الخوذه وحد…. امره بشئ
البارون هينفذ الامر علي طول
عامر بيفك نفسه بسرعه
عامر بصوت عالي…..كامل البارون
البارون بيبص
وعامر بيرمي السكينه عليه
البارون بيمسك السكينه في ايده ومبيبقاش فاهم
ولسه بيبص بيلاقي الأله شغاله والزرار الاحمر متفاعل
البارون لسه بيلحق يقلع الخوذه
عامر أدبح نفسك بالسكينه
البارون بيمسك السكينه وبيدبح نفسه من رقبته
زي مادبح ريم بنته بأديه

 

 

بس المره دي كانت بالأله بتاعته
نور بتشوف المنظر عامر بيخدها في حضنه وبتودي وشها النحيه التانيه
البارون مات والحراس رفعو الاسلحه علي عامر ونور
عامر بسرعه واطي
نور بتواطي وعامر بيجري علي الحراس وبيقعد يقتل واحد وراه التاني
وفجأة حارس بيجي عشان يضرب نور لكن نور بتضربه
نور بسعاده عامر انا ضربت واحد ضربت واحد ولسه بتكلم جيه حارس تاني من وراها ولسه هيضربها بالنار
عامر بيلحقها وبيضرب الحارس
عامر بيخلص عليهم ونور وعامر بيطلعو يجيبو تامر
وخلاص هيمشو عامر بيقف
نور وقفت ليه احنا لازم نمشي من هنا بسرعه
عامر لا الأله دي لازم تدمر
نور الأله خلاص يعتبر ادمرت
عامر اللي يخلي ريم تقدر تطور الاله قوي كده يخلي اي عالم تاني في قدرتها انو يشغلها تاني
وانا لايمكن اسمح ان يتولد بارون تاني علي الارض
عامر بيدخل
ونور وتامر بيستنوه بره
نور فجأة بتفتكر ان كل اللي جوه ماتو بس الداده لسه عايشه
نور بتسيب تامر وبتجري علي جوه
تلحق عامر
عامر لسه هيدمر الأله
الداده بتيجي بالمسدس وبتبقي واقفه وراه ولسه هتضرب بالنار
نور بتمسك المسدس وتضربها الاول
عامر بيبص وراه بيلاقي نور ماسكه مسدس والداده علي الارض ميته
عامر بيقرب من نور اللي اديها بترتعش وخايفه
عامر نور اهدي نزلي السلاح خلاص ياحبيبتي محصلش حاجه
بصي انا هقرب منك اهو وهكون معاكي
عامر اول مابيتمكن من نور بيرمي المسدس اللي في ايديها وبيخدها في حضنه
نور عامر في ريحة غاز
فجأة بيسمعو صوت الداده وهي بتضحك اخر ضحكه ليها وبيفهمو ان الداده كانت عايزه تحرق القصر
الداده هتموتو كلكو هتموتو كلكو وبتروح ميته
عامر اطلعي يانور
نور مش هسيبك لوحدك
عامر اطلعي يانور صدقني انا هطلع وراكي علي طول

 

 

نور يانطلع سوه يانموت سوه
عامر ونور بيسمعو صوت انفجار في المطبخ والنار بقت في كل مكان
عامر بيمسك نور وبيرميها بره وبيرجع وبيروح قافل باب القصر
عامر بيطلع يدمر الأله وبيفضل يكسر فيها لحد مابتبقي عباره عن خرده
نور وهي واقفه قصاد القصر وتامر وفي ايديها وبتبكي
ولسه هتقرب القصر بينفجر كله
نور بصرخه واحده……
عاااااااااااااامر

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لم يفت الأوان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى