روايات

رواية لم تكن النهاية الفصل الثالث 3 بقلم أمل زكي

رواية لم تكن النهاية الفصل الثالث 3 بقلم أمل زكي

رواية لم تكن النهاية البارت الثالث

رواية لم تكن النهاية الجزء الثالث

رواية لم تكن النهاية
رواية لم تكن النهاية

رواية لم تكن النهاية الحلقة الثالثة

ابراهيم كأنه مصدق انه تحضنه وانفجر ف البكاء وقال بقلب طفل . سما انا بحبك متسيبنيش😢💔
سما بحب وعشق . عمري ما هسيبك يا هيما تتجوزني 💝😉
مجرد ما سمع كدا اقترب منها جامد وحضنها ووفاء بصتلهم ب صدمه
وفاء الام . ازاي هوه مش اغت*صبك ازاي بتكلميه كدا
ابو ابراهيم ب صدمه لا تقل عنها . ازاي
سما بصت لإبراهيم بحب . هيما عمره ما يعمل فيا كدا بس انتوا اللي كنتوا دماغكم متغلف بالانت*قام والك*ره فطبعا صدقتوا التمثيليه دي ابراهيم ده حبي الوحيد وهوه بيعشقني مش بيحبني بس اهوه طبعا مكنش هقدر يقف قصدك يا عمي عشان الك*ره اللي بين العيلتين ومكنش عايذك تزعل منه لو قال انه بيحبني (كل ده وابراهيم بيبص ليها بصات طفوليه وحب وعشق طفوله ومراهقه ونضج يعتبر هيه الوحيده اللي ف حياته ❤)وحكت لهم كل حاجه حصلت معادا اللي حصل بينهم ف الاول 😑
وفاء بحب . ربنا يحميكم يا ولادي يا رب
نظر لها محمد بحب وعشق (ابو ابراهيم ) . يارب ويديمنا لبعض يا عمري
وفاء اتجاهلت كلامه
سما بتغيير الموضوع . اي يا هيما انا عرضت عليك الجواز اي هتقعد بقي تفكر وكدا ولا ترحم قلبي الدعييييييف ☺❤💁‍♀️
ابراهيم بحب قام من الأرض ونزل علي ركبه وطلع علبه من جيبه وفتحها وكانت الصدمه
ابراهيم بعشق حقيقي . تقبلي تتجوزيني وتكوني ام العيال يا قمري انتي
سما . مش هتبص لغيري لو شفت بنت تدير وشك تشوفني اول اهتمامتك لو عجزت وكبرت او عيطت او زعلت تحتويني تخدني ف حضنك اماني اذا كان كدا ماشي يا عبدالسلام غير كدا هتجوزك برده انا اصلا مهزقه (نزلت اخدته ف حضنها وعيطوا سوا )
ابراهيم بحب . صدقيني من غير ما تقولي انتي ساكنه جوايا بحبك
سما . وسما بتحب هيما ❤

 

 

 

وفاء . احم احم نحن هنا
الاتنين اتحرجوا
وفاء بحب . يا ولاد انا بهزر معاكم يا رب اشوف الفرحه دايما ف عنيكم بكرا اعملك فرح وكتب كتاب
الاتنين ف صوت واحد . اخيرا (بصوا لبعض واتكسفوا اكتر )
وفاء ومحمد ضحكوا عليهم والفرح تم والحمد لله واحتلت الفرحه قلوبهم
ف الفرح
ابراهيم بحب . بحبك
سما . بعشقك
🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱
عند وفاء ومحمد
محمد بحب حقيقي . وفاء انتي عارفه انه مش بايدي اللي حصل
وفاء بغضب . متكلمنيش دلوقتي
محمد زعل بس جت فقره السلو
ابراهيم وسما قاموا ورقصوا وبعدين الكابلز طلعوا
محمد ما صدق وشد وفاء
محمد بحب وهمس متقطع ف أذنيها . صدقيني بعشقك وندمت
جسمها اترعش
ابتسم محمد بحب وخبث أيضا فهو لازال له سيطره عليها
وفاء بخجل . ابعد يا محمد احنا عجزنا عيب
محمد بحب وغمزه ووقاحه . العيب اني اسكت وبعدين انا عجزت هنبقي نتاكد ف اوضتنا يا وفائي
وفاء حطت رأسها ف صدره بخجل
ضحك بصوت رجولي فهو ما كبر ف العمر ولكن لازال يعشقها حد الجنون وفعل هذا بها من غيرته ف هي صغيرته وهوه عاشق ولهان قلبه ليس بيده

 

 

 

نظر لها بحب . يسامحني
نظرت وفاء بخجل وهزت راسها بالإيجاب
محمد من كتر الفرحه شالها ولف بيها كتير وسط صدمه الجميع حتي ابراهيم وسما 😂😂😂😂😂
(انا عايذه من ده يا حزومبل انا عايذه من ده 😂)
بعد ما الفرح خلص
ف جناح العرسان
ابراهيم بحب . يلا نصلي
سما بحب وخجل . حاضر
(صلوا وابراهيم قال دعاء الزوجين )
ابراهيم بحب وخبث . تعالي ما اقولك كلمه سر يا قلبي
واستووووب لقيت الباب ف وشي والله ده حرام 😂
بعد خمس سنين قاعدين علي الشط
ابراهيم بحب . بحبك
سما بمزاج متغير وغضب وهيه تنظر لبطنها المنتفخه . بالبالونه دي
ابراهبن بحب . ده احلي حاجه فيكي
سما بغيره . هتحبها اكتر مني
ابراهيم . عمري
سما بقلق . فين حسام

 

 

 

ابراهيم نظر لأول الشط وجد ابنه الصغير حسام عمره 4 سنوات وهو غاضب بشده من فتاه جميله صغيره وهوه يقول لها انا مث قلت لك متتكلميث مع حد غيري
نظرت له فتاه ف سنه . تؤ ملكث دعوه يا حثام بيا
نظر لها بغضب شديد
نظر ابراهيم لسما بحب . دي مش النهايه
نظرت له سما بعشق . فعلا يا هيما دي اول الحكايه
✴✴✴✴✴✴✴

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لم تكن النهاية)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!