رواية لم اختارك الفصل الرابع عشر 14 بقلم سحر سمير
رواية لم اختارك الجزء الرابع عشر
رواية لم اختارك البارت الرابع عشر
رواية لم اختارك الحلقة الرابعة عشر
عند سحر
فتحت التليفون و شافت الصدمه
شهقت بخوف
سحر بخضه و ارتباك : مين دي هااه
اسلام بارتباك : بصي اهدي
سحر بصدمه وقع منها التليفون
أحمد جري عليها و خدها في حضنه
قاطعه صوت بحده : والله جيتوا لي في ملعبي
أسلام بصدمه : على انت ايه اللي جابك هنا
على بعصبيه : اقعد انت على جنب يا ابن الاكابر مش معني ان ابوك شغلني في شركه برا مصر اني لما هرجع مش هاخد بطار أبويا لا بس انا رجعت و هقتلكم انتم الاتنين
أحمد وقف قدام سحر : طارك معايا هي ملهاش دخل طارك مبتاخدوش من الحريم
على بحده : بس لااع هقتلك و اتجوزها
قاطعه اسلام بحده : لا حاسب على كلامك يا ننوس تتجوز مين تتجوز مراتي
على : مراتك اييه انت هتقلها حسب شروط العقد معاهم جواز على الورق انا عارف كل حاجه
اسلام : لا سحر مراتي وانا مش هطلقها
على بحده : كديه يبقى أعلنت الحرب على الكل
و فجأه بداء يضرب نار عليهم و ظهر معاه رجالته من البلد و كلهم قاعدين يضربوا نار عليهم
عند منصور و عصمت
عصمت : اشرب يا حبيبي في صحتك
منصور وهو بيشرب : في صحتك يا قلبي
عصمت : أشرب اشرب انا هروح اجيب ازازه كمان و جايه
منصور بسكر : م متتا خريش عليا
عصمت : مش هتاخر هههههههه
عند سحر
سحر و اسلام و احمد بيجروا
اسلام : يالااا بسرعه
أحمد ماسك ايدي سحر و بيجري معاها و اسلام قدامهم
أحمد بنهجان : هنروح فين
اسلام : على الكوفير
أحمد بصدمه : اييه
اسلام : في خطر على حياتك و حياتها ولازم انتوا الاتنين تغيروا شكلكم
أحمد : تب و انت
اسلام : معاكم يالا مفيش وقت
عند منصور
منصور بسكر : يا ليييل يا عييين
سمع صوت ليه صدا : منصوووور ولااااادي فين يا منصووور
منصور حط ايده في ودانه : يالهوووي صنف عالي معتبر
ليظهر فجأه بخار و هيئه شخص وراها : ولااااادي فين يا منصوررر
منصور برعب : ي يااماااااا
و طلع يجري برا البيت
عند اسلام
دخلوا الكوافير كبير فيه قسم للرجاله و قسم جانبه للحريم
اسلام قال للكوفيره تغير شكل سحر و تغير لها لون شعرها و تحط لها مكياج علشان يبضها تغير لان سحر لون بشرتها سمرا
اما عند احمد
قص له شعره و حلق له دقنه و غير لون بشرته و لبسه نضاره
أحمد بصدمه من شكله : هو التغير مطلوب بس مش لدرجه اني مش عارف نفسي
اسلام : ههههه بس شكلك بقاا احسن من الاول بكتير
اسلام للراجل اللي بيقص لهم شعرهم : معندكشي ماسكات
قاطعه احمد : لا ما هو احنا مش جايين شوبنج انا عايز اروح ل سحر
اسلام : تب يالا قوم
أحمد : كدا خلص خلصت يا خويا
الراجل : ااه يا فندم
أحمد : الحساب كام يا خويا
الراجل : حوالي ١٠٠٠ جنيه يا فندم
أحمد بحده : كت ١٠٠٠ جنيه لما ينططوك الف جنيه ايه دا انا مرتبي اقل من الألف جنيه دي
اسلام : سيبك منه خد الفيزا كارت اسحب منها
أحمد : يسحب اييه انت كمان ايييه الهطل ذا علشان بس قص لي شعر و حلق لي دقن يبقى ١٠٠٠ جنيه دا انا بعملهم على طول ب عشره جنيه هو اخترع الذره تعالا هنا
اسلام وهو ماسكه : يس بقاا خلااص فرجت علينا المحل كله يالا نروح ل سحر
أحمد : يالا
عند سحر
الكوفيره : يا مدام يا انسه
سحر بخمول : سبيني و النبي
الكوفيره : خلصنا يالا قومي شوفي انتي رايحه فين
سحر وهي مغمضه عنيها : سبيني و النبي لغايه ما احمد و اسلام يجوا
قاطعهم دخول احمد و اسلام
أحمد بلهفه : سحرر سحررر
اسلام بلهفه : سحررر
الكوفيره : متخافوش عليها ذي نايمه
أحمد : سحرر سحررر انا جيت يالا
سحر بخمول : و النبي تسيبني يا احمد
اسلام : تب مش عايزه تشوفي شكلك بقاا عامل ازاي
سحر بخمول : ماشي ماشي
وفتحت عنيها و شافت…………
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لم اختارك)