رواية لما أنت الفصل السابع 7 بقلم دنيا محمد
رواية لما أنت الجزء السابع
رواية لما أنت البارت السابع
رواية لما أنت الحلقة السابعة
شهد.. حرام عليك ابعد انا معملتش حاجة
سيف بغضب.. معملتيش حاجة ي وا*طية ي **** كنتي عايزة تمو*تيها لي
شهد بنهيار.. عشان انا بحبك انت وهي جت واخدتك مني بعد ماكنت معايا
سيف بزعيق.. انا من امتي ونا ليكي انا بكرهك وعمري ما حبييتك ونتي عرفة كويس انك كنتي في حياتي مجرد تسلية انما همسة خط احمر دي مراتي وحتي لما مكنتش لسه مراتي بحبها من وهي حتت لحمة حمرا دي تربية ايدي مش تربية زيك تمشي مع ده و ده
شهد بصريخ.. لاء انا ممشتش مع حد غيرك
سيف بقرف.. بس كنتي بتعرضي نفسك عليا زي الرخ*يصة ونتي عارفة اني هرفضك لانك ر*خيصة
شهد.. ياعني اي ي سيف
سيف.. ياعني النتيجه في المستشفي بانت ونتي الي هتتحبسي لان امي شاهدة انك. كنتي قاعدة معاها لوحدكم وكلنا شرلنا من العصير الصبح
شهد بصدمة.. هت هتحبسني يا سيف
سيف بقسو*ة.. ايوة عشان. اخلص من شرك والغ”ل الي انتي فيه ده وانا اليي يقرب من همسة امحي*ة من علي وش الارض
شهد.. كل ده عشانها ياسيف اي سحرالك ولا مكتوبة ع اسمك من وهي في اللفة
سيف.. مش عايز كلام كتير البوليس علي وصول
شهد.. انا لو اتحبست هطلع تاني ي حبيبي وساعتها هقت*لها بايدي بجد
سيف بسخرية.. ده لو عرفتي تطلعي ي شوشو
وفعلا البوليس جه واخدها
رجع سيف اخر الليل وكانت همسة مستنياه في الصالة
سيف.. همسة.. ايه الي مصحيكي لحد دلوقت
همسة.. ابدا انا لسه صاحية دلوقتي بس انت اتاخرت كده لي وكنت فين
سيف. كنت بعمل حاجة كانت لازم تحصل
همسة بتساؤول.. حاجة اي ي سيف
سيف.. انا حبست شهد
همسة بتنهيدة.. انا ااه مشوفتهاش بس محدش كان قاعد معايا غيرها وشربت العصير وحصلي كل ده مع اني شربت منو الصبح في الفطار
سيف.. انا عارف انها هي الي بتعمل كده بتعمل كده عشان غيرانه وحا*قدة عليكي
همسة.. لي كل ده ي سيف
سيف.. غيرانه اني اتجوزتك
همسة بصتلو بشر.. انا مخدش يغير عليك غيري اصلا ي سيف
سيف بغمزة.. طبعا دانتي البطل والجمال كلو
همسة.. طب بس بقا عشان تعبانه
سيف.. مالك ي قلبي حاجة وجعاكي
همسة بضحك.. ياعني واحدة كان حاصلها تسمم الصبح طبيعي هتبقا تعبانه شوية
سيف باس ايديها.. تعالي هعملك سلطه وعصير فريش عشان بطنك تهدا
همسة بابتسامه.. ربنا يخليك ليا ي حبيبي
سيف حضنها وهمس في ودنها.. كفاية دلع بقا عشان بدل ما. اروح المطبخ هروح اوضة النوم.. انهي كلامه بغمزة منو
همسة شهقت بخجل.. انت سا*فل والله
سيف.. اوريهالك
همسة جريت علي المطبخ وسيف ابتسم عليها ودخل اوضة امه وكانت نايمه باس ايديها وطلع
وبعد شوية كانت همسة اكلت وشبعت
همسة.. اوف الحمد لله كنت جعانه اوي
سيف بحب.. اكلتي كويس ي روحي عايزة حاجة تانيه
همسة.. لا خلاص كده شبعت
سيف قام.. طيب
همسة بستغراب.. رايح فين
سيف قرب منها وشالها
سيف.. انتي وحشتيني اوي تعالي بقا
همسة.. يخرابي عليك نزلني انت ايه مجنون
سيف بعشق.. مجنون بيكي ياروحي
همسة سكتت بكسوف.
سيف بخبث.. وفري الكسوف ي عمري هتحتاجية
ودخل سيف بيها الاوضة.
فيه القسم
الظابط.. مش عايزة تعترفي ليه ونتي فيه دليل عليكي
شهد ببجاحه.. انا قولت معملتش حاجة مش سيرة هي
الظابط قام وقف بغضب وخبط ع مكتبه.. انتي هبلة يابت انتي اتكلمي كويس انتي باين عليكي هاطلة مش عارفة بتتكلمي مع مين
شهد.. يا حضرة الظابط الي جابني ليك كداب عايز يبقا هو الي سا*مم مراتو ويلبسها فيا
الظابط.. طب ولو وريتك بقا الفيديو ده
وشغلها فيديو علي الموبيل ووريهولها
شهد بصدمة
الفيديو كان وهي بتحط الس”م في العصير
شهد بتبريقة.. مستحيل مفيش كاميرات عندهم اساسا ازاي هيحطوها في الشقة
الظابط.. استاذ سيف كان شاكك فيكي وعلشان كده هو حطها لانو كان شايلها من ساعت ما مبقاش فيه حاجة تستدعي ب الكاميرا لكن حطاها علشانك انتي ويشوف بتتعاملي ازاي
شهد بصدمة.. للدرجادي
الظابط بقرف.. ماهو طبعا واحدة ر*خيصة زيك هتعرف الحب ازاي اخرها تبا*ت مع شباب وبس
محمود (الظابط).. ي عسكري خدها ارميها في الحجز
وفعلا خدها ووداها الحجز
الستات الي في الحجز.. اي ده ده فيه واحدة شملولة وصلت
ست اخري.. يارب يزيد ويبارك عشان ندلع
شهد بزعيق.. بقولك اي انتي وهي انا معايا في جيبي سلا*ح الي هتحاول تعوك معايا قسما بالله لابوظ*لها وشها القمر ده
جت ست ضخمة عليها.. واحنا كده هنخاف بقا
شهد.. ابعدي كده ريحتك مقرفة
الستات كلها اتلمو عليها وضر*بوها وسابوها وهي مغمي عليها خلاص
العسكري. دخل.. يخربيتكم دي فقدت الوعي
و
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لما أنت)