رواية لما أنت الفصل الأول 1 بقلم دنيا محمد
رواية لما أنت الجزء الأول
رواية لما أنت البارت الأول
رواية لما أنت الحلقة الأولى
همسة بزهق.. ابنك ده صعب اوي يخالتي
سميحه.. لي ي موكوسة
همسة.. يخالتي بعمل الاكل وملقتش ملح نزلت عشان اجيب لقيتو طالع من الورشة وزعقلي وقالي تقوليلي اجبلك انا
سميحه.. مانتي يابنتي برضو كنتي تقوليله وخلاص
همسة.. ليه ياعني ماهو ف الشغل واكيد مش هنزلك انتي
قاطعها لما باب الشقة اتفتح وسيف دخل منو وهو عرقان من كتر الشغل
سيف بحدة.. اخر مرة الاقيكي نازلة بلبسك ده فاهمة
همسة.. لا ي سيف انا حرة وبعدين انت ف شغلك وخالتي اكيد مش هنزلها انت
قاطعها سيف لما ضر*بها ب القلم
همسة حطت ايديها علي خدها بوجع
سيف بحدة.. صوتك ميعلاش واي حرة دي انا معنديش الكلام ده وكنتي لابسالي بنطلون محزء عليكي وتقولي حرة
همسة جريت علي اوضتها وهي بتعيط
سميحه.. لي كده يابني انت عمرك ما مديت ايدك عليها
سيف بعصبية.. ياعني انتي مش شيفاها بتبجح ازاي
سميحه.. روح راضيها يابني هي من ساعت ما اهلها ماتو ونت شايلها ف عينك مينفعش تيجي دلوقتي وتمد ايدك عليها
سيف بتنهيدة.. حاضر ي ماما
في الاوضة كانت همسة بتعيط بحرقة ووشها محمر من كتر العياط
سيف دخل الاوضة وهي مكانتش حاسة بيه
دخل وحط ايديه علي شعرها بحنان
سيف.. هلاص ي همسة متزعليش
همسة بعياط.. ابعد عني انت ضر*بتني جامد
سيف قعد وشال ايديها من علي وشها
قرب وباسها من خدها.. ممكن تهدي خدك بيوجعك؟!
قرب وباسها تاني من خدها
همسة بخجل.. خلاص اوعي
سيف بتنهيدة.. ينفع تعلي صوتك عليا؟!
همسة هزت راسها ب لا
سيف.. ينفع تنزلي ببنطلون يكون مبين تفاصيلك
همسة هزت راسها برفض
سيف.. وتبجحي واقولي انا حرة
همسة عيطت
سيف خدها في حضنو بحنيه
سيف.. خلاص اهدي انا اسف ي همسة بس انتي كمان مكنش ينفع تعملي كده ومن انهاردة ياستي اي حاجة تعوزيها معاكي تلفونك تتصلي بيا هرد ف ثواني وهجبلك الي عاوزاه
همسة بصوت ضعيف.. حاضر
سيف قرب منها اكتر وهو تايهه في ملامحها الجميلة ورقتها وبشرتها الناعمه وباسها من شفايفها
همسة تاهت معاه وفاقت علي صوت خالتها
همسة.. سيف
سيف همهم بانشغال
همسة.. سيف خالتي ابعد
سيف بعد وبصلها شوية وعدلها شعرها
سيف.. قومي اعملي الاكل عشان امي وعشان ماكلكيش انتي كمان بحلاوتك دي
وقامت همسة بسرعه من كلامه وطلعت بره وهو ابتسم وطلع وراها
سميحه.. يلا ي حبيبتي روحي حضري الاكل عشان سيف راجع من الورشة تعبان
همسة.. حاضر ي خالتي
وفعلا راحت تحضر بقيت الاكل وخلصتو ورصتو علي السفرة
سميحه.. ياباي عليك ي سيف بيتاخر اوي
روحي ي همسة شوفيه متاخر ليه ده
همسة.. حاضر ي خالتي
قامت همسة ودخلت اوضة سيف لقتها مكركبة حرفيا شالت الهدوم الي علي الارض ووضبت الدنيا نسبيا
فجأة حست بيه شدها من وسطها وحاصرها بينو وبين الحيطه
همسة بخوف.. انا انا كنت جاية اناديك عشان تاكل معانا لانك اتاخرت
سيف بصلها بابتسامة ودفن وشو في رقبتها
همسة.. سيف سيف مينفعش يلا علشان تاكل
سيف همس في ودنها.. اطلعي بدل ما اتهور واعمل حاجة هموت واعملها
همسة بخوف خرجت
وفجأة موبيل سيف رن ورد
شوشو.. ايه ي حبيبي بقالك كتير منفضلي
سيف بزهق.. واي الجديد ياعني منا مبردش عليكي اساسا
وبعدين هقفل دلوقتي عشان اتغدا
شهد ( الدلع ليها شوشو).. ناشي ابقا طمني عليك لانك وحشتني
قفل سيف بزهق معاها
سميحه.. مالك يابت خايفة كده لي
همسة لسه هترد
سيف.. اصلي كنت ببوسها
سميحه بزهول: بتبوسها؟!
سيف.. ايوة كنت ببوسها عشان كانت زعلانه مني
همسة كانت هتموت من الخجل
سميحه.. وبوستها فين ياخويا
سيف بص ل همسة بوقاحه
بوستها في خدها طبعا
همسة بخجل.. انا هقوم اكل في اوضتي
سميحه.. اقعدي يابت
سيف بجرأة.. بس اوعدك البوسة الجاية هتبقا في حته تانيه
وكان بيبص لشفايفها. وو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لما أنت)