رواية للعشق قيود الفصل العاشر 10 بقلم بسملة بدوي
رواية للعشق قيود الجزء العاشر
رواية للعشق قيود البارت العاشر
رواية للعشق قيود الحلقة العاشرة
دهب بخوف….. انا انا بس.
مسك الطرحه الي على شعرها باستنكار ودي اي ان شاء الله
دهب من خوفها سكتت بس فجأه صرخت بخوف اما شالها ومشى بيها….. نزلني نزلنييييي
ادهم على الجهه التانيه الغيره عامته ومسك مسدسه… وربنا لقتله فيها لو كان لمسها
دهب بذعر…. ي ياسين بالله عليك
ياسين بغل….. ماسمعش حسك سامعه لبسااااالي طرحه هههه حلوه دي… ياشيخه قولي كلام غير كدا دا انا زي جوزك بردوا
دهب بدموع…. انا انا
مسكها من دراعتها بقهر…… انتيييييييي اييييييي….. بتحبيه
بصتله بصدمه… م مين
ضحك بقهر….. الي سمعتي كلامه وبتلبسي طرحه قدامي عشان خاطره
سكتت بحزن….. ياسين صدقني انا
ياسين بقلب مجروح….. انتي طالق يادهب
دهب بصتله بصدمه مافقتش غير على الباب الي اتفتح او بمعنى اصح اتكسر ودخل رجاله كتير ووسعوا الطريق لادهم الي دخل بهيبه ما ينكرش ياسين انه خاف منها
ياسين بضحكه مكسوره….. عندك مالوش لازمه
ادهم بصله ببرود وثواني وكان مطنشن كلامه وهاجم عليه باالكمات والضربات تحت صريخ دهب وهي بتحاول توقفه وتبعده عنه
دهب بصريخ…… اسكت. اسكت بقااااااا هو طلقنيييي
وكانها كلمه السر الي وقفت ادهم عن عصبيته…. وبصلها نظره الي هو بجد…
هزت راسها بدموع….. انا عايزه اخويا يا ياسين
ياسين اخد منديل من جنبه وقال وهو بيمسح الدم الي على شفايفه بسخريه….. في الحفظ والصون
ادهم ببرود….. ادخلي بقا لمي هدومك
دهب هزت راسها بتوتر وهي من جواها خايفه لـ ياسين يغدر بيهم ويعمل حاجه… بس اطمنت من نظرات الامان الي بيبصلها ادهم بيها … دقايق ودخلت لمت هدومها ولبست… ا اانا جاهزه
ادهم ابتسم بغرور وبص لـ ياسين الي ابتسم بكسره وسخريه على حاله…. وبصله نظره الي هي شوفت ماتبقاش تلعب مع الكبار تاني ….
ياسين اول ما خرجوا فضل يكسر في الشقه ويصرخ بقهر….. بكرهكككك يادهب بكرهك ماتستهلييييش حبييييييييييي بكرهك
دهب كانت قاعده جنب ادهم في مالكوت تاني بتفكر هتعمل اي دلوقتي…. اخويا
ادهم ابتسم ببرود….. هو دا السبب الي اتجوزتي الحيوا*ن دا عشانه
اتجاهلت كلامه…. عايزه اخويا أ
ابتسم بغرور….. اخوكي قاعد مع امي وبتاكله كمان بخير متقلقش يعني
بصتله بتفاجأ وبعدين صرخت فيه….. في السرايا اخويا هناك
وقف العربيه بعصبيه لدرجه انها عملت صوت احتكاك قوي وكانت راس دهب هتتخبط قي التابلوه…. انت غبييي
بصلها بغل…… مالها السرايا…
بصتله ببرود عكس الي جواها مالهاش بس انا مش هدخلها تاني
ضحك ببرود….. الطموح حلو
ردت بعصبيه…. يعني اي
مردش عليه وكمل سواقه….. على فكره انا هاخد اخويا وامشي
ابتسملها بمكر…. انا هجبهولك لحد عندك
بصلته بصدمه… بس سكتت واتنهدت براحه وجعت قلب الي جنبها وقال في نفسه…. لدرجادي خانقك
دهب في سرها…. كان في شقه بسعر مناسب هاخدها ونعيش انا واخويا فيها براحتنا وبعدين انزل اشوفلي شغل وابعد عنهم كلهم
وكان ادهم قرأ افكارها وابتسم بخبث شديد وهو بيقول في نفسه…. بموتي الي بتفكري فيه دا دهب
..
مرفت كانت لابسه قميص نوم ومحضره العشا وشموع وورد….. هنسيه اسمه النهارده… هخليه مايشوفش غيري انا
اول ما سمعت صوت العربيه جريت تشوف مين وبعدين فتحت باب الشقه على استعداد انها هتشوفه دلوقتي بما ان النهارده ليلتها معاه وكل شويه تجري تشوف شكلها وتمدح في جمالها وترش بيرفيوم وتجري على الباب عدى ساعه وماطلعش لبست الاسدال بعصبيه ونزلت تشوفه اتاخر ليه
تحت
دهب بدموع…. سيبني بقولك امشي
اخوها جري عليها… دهب انا عايز اقعد مع ناناه بطه مش عايز امشي
ادهم ابتسم باتساع وقاله بحنان…الي انت عايزه باحبيبي
دهب سكتت بغيظ….. مينفعش يا زياد
زياد بدموع…. بس انا عايز اقعد هنا
_محفظه الواد صح
بصت في اتجاه الصوت لقيتها مرفت الي ابتسمت بشر وقربت….. سايبني ملطوعه فوق وقاعد تهادي وتدادي
ادهم بصلها ببرود….. على شقتك يامرفت
مرفت بضحك….. واسيب التمثليه كدا
ادهم شخط فيها بعصبيه….. قولت فوووووق
مرفت اتخضت وقال…. خلاص ياخويا فوق فوق ماتزقش
ادهم اتعصب على دهب بردوا…. وانتي جناحك انتي واخوكي جِهز يلا …. مش عايز كلام كتير قولت يلا يبقى يلااا
بصتله بعصبيه واخدت زياد وطلعت
بص لامه بخبث…. وربنا لتجوزها
فاطمه ضحكت بسعاده…… مجنون وتعملها
..
عدى شهر والدنيا ماشيه تمام مع دهب
فجاه فونها رن وهي قاعده على السفره قامت قلبت الفون بسرعه عشان الي كان بيرن كان بيرن واتس وصورته ظهرت بحركتها دي شكتت الكل فيها
ادهم اغتصب ابتسامه وقال…. اقفليه عشان تعرفي تاكلي
هزت راسها بتوتر
بعد الاكل جريت بسرعه على فونها وردت.. اييي ازاي ترن كدا
فين الورق
انت مجنون مابتفهمش مفيش زفت ورق انا عمري ما هخون ادهم ابدا
يبقى انتي مستغنيه عن اخوكي اي رايك وهو خارج من المدرسه تيجي عربيه بسرعه خبطاه ولا خطفينه تجاره الاعضاء بقت موضه الايام دي ولا مثلا
صرخت فيه بذعر خلااااااص خلااااااص هعملك الي عايزه بس اخويا ابعد عنه
كدا احبك يامسكر انت
بليل تكوني جيبالي الورق ولا…
خلاص فهمت وقفلت السكه في وشه…. اعمل اي بس يارب دلني على الصح
بس الورق دا مهم لدرجادي انا هروح اشوفه بس ولو لقيته مهم هسيبه
..
كانت بتتسحب بليل بعد الكل ما نام ودخلت فتحت الخزنه بخوف بس لقيتها فاضيه
بتدوري على دا؟
بصت نحيه الصوت لقيته ادهم واقف ومربعلها ايده ومللمحه بتنذر لشر
دهب برعب…. ادهم انا
ادهم بغضب جحيمي وثواني وحس وكان جسمه قايد نار وبيطلع صهد اتحرك قصادها بشر…. انا هندمك وهعرفك ازاي تخونيني
مرفت بضحك وفرحه شريره… زمانه شافها وكمان اخد الحبايه يعني كدا خطتي نجحت يس يسسسس
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية للعشق قيود)