رواية للعشق قيود الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسملة بدوي
رواية للعشق قيود الجزء الثاني عشر
رواية للعشق قيود البارت الثاني عشر
رواية للعشق قيود الحلقة الثانية عشر
بجمود ….. انتيييي طالق
دهب بانهيار…. ايييي لا ابوس ايدك ياادهم كله الا كدا
ادهم مسكها من شعرها وفضل يجر فيها وكانه بيطلع حرقه قلبه فيها
دهب بدموع…. هتندم والله العظيم هتندم
فاق من تخيله بألم…. الفكره لوحدها بس قتلته…. لالاا دهب عمرها ما تعمل كدا ابدا لا
دهب بعصبيه….. ادهم مالك الله بقالي ساعه بكلمك وانت ولا هنا… فيك اي مش شايف لهفتي عليك وانت ولا هنا ايه واخد عقلك قالت جملتها الاخيره بغيره واضحه واثلجت قلب الاخر وبردت ناره ودا بياكدله انها بتموت فيه مش بس بتحبه… تعالي اوريكي
دهب مشيت معاه بقلق وهو جاب اللاب وشغله على حاجه وهي مش فاهمه هو بيعمل اي…. ادهم دا وقته بقولك طمني عليك
ادهم مردش ووجه اللاب نحيتها وقال….. اتفضلي شوفي
دهب القت نظره وفجأه شهقت بخضه….. مين دي دي دي مش انا والله العظيم
ادهم بصلها بهدوء… مسكت ايده بلهفه…. انت انت مصدقني صح والله العظيم دي مش انا
وفجأه وقفت بخضه وقالت…. معقول مامتتش لسا عايشه
ادهم بصلها باستغراب….. هي مين دي
ادهم دي دي.. مرام
ادهم بصدمه….. مش ممكن
وفجاه قام… انا لازم اتاكد بطريقتي
دهب بدموع…. بالله عليك ماتيجي جنبها وبالراحه عليها
بصلها باستنكار وسابها مشي
بقولك اي ياحلوه منك ليييها ليها
انا عايزه فلوسي اه انا بقولكم اهو
مرفت بغل…. بقولك اي يابت انتي مفيش فلوس
نجوه ببرود…. كفايه اوي الي خدتيهم
احلام بزهول….. دي دي شبها بس اما حد يقرب اوي منها يعرف انها مش هي بسبب لون عينها وملامحها اه شبها بس باين عليها انها مش ساهله مش زي التانيه بريئه
ردت عليها الاخرى بشك…. هي مين دي
نجوه بصت لاحلام بتحذير وقالت ببرود…. ملكيش فيه ودلوقتي يالا امشي وتنسينا خلاص انتي فاهمه
ردت بردح….. لايااااعنيااااا انتي فكراني مختوم على افايا ولا اييييي دا انا اوديكي البحر وارجعك عطشانه
….. انا عايزه حقيييي مش بشحت انا منك والله وديني اهد المعبد على الي فيه واقل حاجه اروح عن المخزن دا واسأل عن صاحبه واحكيله كل حاجه من طقطق لسلامو عليكو اه ياختيي منا مش هسيب حقي بردوا
بصتلها نجوه بشر وطلعت فلوس من شنطتها…. حار ونار في جتتك غوري من وشي
ردت بغرور….. ماكان من الاول ولا لازم تشوفي العين الحمرا وسابتها ومشيت تحت وعيد الاخرى
وهي ماشي ف الشارع جت عربيه بسرعه وكانت هتخبطها بس على اخر لحظه وقفت صرخت فيه باهتياج وجريت على الازاز بتاع العربيه وفضلت تخبط عليه بغل….. اه ياااحيوااااان ياغبي يااااعمى انزلييييييي
فارس نزلها بعصبيه…. انتي متخلفه يابت انتيييي ايه الهمجيه دي
بصتله بشر….. متخلفه في عينك ياحيوان ياعمى
فارس بصلها بصدمه…. ايه ايه مسمعتش بتقولي لي
بصتله بسخريه….. وكمان اطرش
مسكها من دراعها بغل…. بت انتي انا مش فايقلك غوري من خلقتي مش ناقص غير اشكالك واقف معاها فجاه شالت الكمامه من على وشها بغل….. مالي ياعنيااااا
بصلها بصدمه… د د دهب وبعدين ركز وقال ازاي شبها كدا
بصتله بغرور…. عارفه اني حلوه وفجأه هوب قلم علم على وشه…. وجريت بسرعه وهي بتضحك وبتقوله.. لذكرى
فارس واقف مكان مصدوم من الي حصل ثواني وفاق كانت هي اختفت وبعصبيه ركب عربيته وهو بيسب فيها وفي اليوم دا في ساعه واحده
دهب بدموع…. ياترى ياادهم في دماغك اي بس
فضلت تفكر وتفكر لحد ما غلبها النعاس ونامت مكانها واثار دموعها معلمه على وشها
بعد شويه دخل ادهم بارهاق وهو بيبصلها باشتياق وندم انه بس شك فيها وجري عليه بلهفه وفضل يبوس في وشها كله…. كنت عارف انها مش انتي…..
فلاش باك
ادهم بغل…. يعينيييييييي ايييي مش عارفين توصلولها انا مشغل عندي شويه ********
دخل عليه فارس بعصبيه.. وقعد قدامه من غير ولا كلمه
الراجل الي كان واقف قدام ادهم مشى بعد ما شاورله بايده يمشي
ادهم بغيظ…. مالك انت كمان
فارس بوعيد…. بنت ال**** وديني وما اعبد لجيبها واربيها
ادهم بصله بتركيز….. مالك اي حصل لدا كله
فارس بغيظ….. حتت بت شوارعيه زي دي تضربني انا بالقلم وتعلم عليا وتقولي لذكرى وتقولي ياغبي وحيوان انا حيوان
ادهم غصب عنه ضحك على ريأكشنه ودا عصب فارس اكتر واكتر…. لا وانا الي حاشيني عنها اني كنت فاكرها دهب
ادهم فجاه قام وقف وقال…. نعم عيد الي قولتله تاني مش فاهم
فارس بعدم مبالاه…. اصلها شبه دهب اوي بس عين دي سودا ومراتك عينها تحسها عسلي فاتح كدا ودي قمحاويه شويه بس نفس طولها وملامحها شويه بس دي باين عليها شلأ كدا
ادهم بلهفه…. هي فين وكانت فين انطق
فارس بغمزه…. طب غير ياعم بقولك شبها و قاطعها ادهم بعصبيه…… قووووم ياغبي قدامي وديني شوفتها فين اخلص
فارس بتيه…. طب طب عرفني في اي طيب
ادهم بعصبيه…. في الطريق هحكيلك اخلص
اند فلاش باك
ادهم بوعيد وهو بيمسح دموعها…… هندمهم ياحبيبي والله لدفعهم واحد واحد حق دمعه من عينك بس الصبر واخدها في حضنه وثواني وكان نايم
فارس كان كل يوم يمشي من عند الطريق الي شافها فين على امل انه يلاقيها بس في يوم وهو مروح شافها مصدقش نفسه وبص على الطريق ومن حسن حظه مكنتش فيه حد طلع المنوم بسرعه وجري نزل من العربيه راحلها وهي اول ما شافته ضحكت وقالتله اي عايز قلم تاني ولا اي.. ضحك بغيظ وقام راشش من المنوم عليها وشالها بسرعه وركبها العربيه وهو بيتوعدلها
دهب بدموع…. ادهم
ادهم بحزن…. لي الدموع
دهب بعييط… عشان حساك زعلان مني ومبقتش بتحبي وبتتهرب مني صدقني والله العظيم دي مش انا
ادهم مقدرش يتحمل دموعها وحضنها بسرعه وقال… ياروحي والله عارف… انتي فكراني بتهرب منك عشان زعلان منك بالعكس دا انا بعاقب نفسي ببعدك عني مش قادر اسامح نفسي بس اني شكيت فيكي ولو دقيقه
خرجت من حضنه…. يعني يعني انت عارف انها مش انا مصدقني
هز راسه وبدون اي مقدمات سحبها لعشقه المجنون بيها وهو عازم على انه يرد عليها بس بطريقته الخاصه وهي اتقبلت دا بصدر رحب
فارس كان واقف مستنيها تفوق فعلا ثواني واقف… اه اه ياراسي ياما
فارس بشر…. اخيرا حمدلله على السلامه
رجعت لورا بسرعه كرد فعل…. سلاما قولا من رب رحيم…. ابلييييس
فارس بغل…. وحياه امك
فضلت ثواني تبصله وفجاه هجمت عليه تضرب فيه… انا فين يابغل انت…. هيييييي نهار ابو الي خلفوك اسود انت انت خاطفني
بصلها باستفزاز…. اه
ردت عليه بشر…. اه ومالك فخور اوي ياحيلتها كدا دا انت ليله الي خلفوك سودا وفضلت تدور على حاجه هو مش عارف هي بتعمل اي ثواني وطلعت تجري….. وفجاه صوتت…. تخيييييب انت جايبني فين دا احنا في عرض البحر واي المركب الكبيره دي كل دي مركب
رد عليها باستفزاز… دي يخت يابيئه
فجاه جريت عليه وهو بيرجع بخوف لورا من ريأكشن وشها الي بيخوف…. في اي يابت المجنونه اتهدي
فجاه بدون اي مقدمات دفعته من على اليخت رمته في البحر
ثواني واستوعبت هي عملت اي وفضلت تلطم… ياخبتي ياخبتي قتلته قتلته ياخبتي يابختي تعالي ياما شوفي بنتك الفلحه عملت اييييييي صحيح امي ماتت اااه يابا تعالى شوف حتى هو مات اااااه يااجدو يوووه كلهم ماتو اقول يامين بس
سمعت صوت من وراه رعبها من نبره صوته الي كانت كلها وعيد…. ربنا نجدهم من خلقتك… الحقي قولي الشهاده عشان وديني ماهرحمك
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية للعشق قيود)