رواية للعشق قيود الفصل التاسع 9 بقلم بسملة بدوي
رواية للعشق قيود الجزء التاسع
رواية للعشق قيود البارت التاسع
رواية للعشق قيود الحلقة التاسعة
_المدام كويسه دي خبطه بسيطه بس في جبهتها بس الوقعه بس الي صعبه على بطنها وبالذات وهي في الشهور الاولى من الحمل وهي كمان ضعيفه وبالتاني مقدرتش تستحمل الخبطه فـالجنين مات
ادهم بصدمه….. جنين … ومات
ياسين بصدمه…….. مدام
ادهم بجنون وهو بيرزع في البيبان….. يعنييييي اايييييي انتي بتخرفييييييييي بتقولي ايييييييييي
ياسين هجم عليه….. يابن الـ ***** انا شاكك فيك اصلا من الاول يابن الـ ******وربنا ماهرحمك
ادهم بقى بيردله الضربات بغل اكبر….. انا مش****** زيك يابن الـ*****
الدكتوره بعصبيه….. حضرتكوا ماينفعش كدا دي مشتشفى مش شارع والمريضه غلط عليهم الصوت و…. ادهم قاطعها وهو بيدخل الاوضه بغل……. دهببببببب
وبيبص على السرير مفيش حد
ياسين بشر….. هربت معقول وربنا لو في بطن الحوت مانا راحمهاا
الدكتور بغضب….. هربت اي وزفت اي المريضه وراكوا اهي لسا خارجه من التوالت.. وقفت من الخوف شوفتوا تأثيركو عليها وصلها لـ اي
ادهم وياسين في نفس واحد…. مريضه مين…. دي مش دهب
الدكتوره…. دهب مين
ادهم بجنون….. وحياه امك
الدكتوره بعصبيه…. افندم
ادهم سابلها الاوضه بالي فيها وراح يشوف دهب فين
ادهم بعصبيه…. المريضه الي كانت في الاوضه دي راحت فين
الممرضه بخوف….. حضرتك كان في حاله حرجه وكان لازم نبدل الغرف بس هي في اوضه 88 ومتخافش هي حالته مستقره دلوقتي وبخير وعلى بليل كدا ممكن تخرج كمان…. عن اذنك
ادهم دخل الاوضه بلهفه واتنفس براحه وقعد على الكرسي قدامها….. مش مصدق كان كابوس كنت هموت فيها كان ممكن يجرالي حاجه والله اموت
مرفت بغل… هو هيفضل كدا يعني انا اتخنقت دا مش راضي يلمسني حتى ولا بيبص في وشي
نجوه بشر…. ولا بنت الـ***** امه شوفوا عملت اي الشايبه العايبه
احلام بخوف….. بس انا بقا الي سكوته دا مخوفني
نجوه بعصبيه…. ماتبطلي جبن بقاااا
مرفت بعصبيه اكبر….. بس انتي وهي يعني انا قولت اما تغور في داهيه هنرتاح بقا لا دا حتى وهي سيباها وراها ياما نفسي اعتبر في زماره رقبتها بنت الـ**** دي
احلام بدموع…… انا طهقت والله العظيم خبت اخري بس استاهل انا الي بردوا رضيت بواحد متجوز بدل الواحده اتنين اي هيبقى ملاك بردوا
نجوه بشر….. انا بقى مش هسكت وديني لوريه هو وامه واما خليته يبطل رمرمه بقا مايبقاش اسمي نجوه بنت الحاج عبد العزيز
ياسين دخل بلهفه….. دهب
دهب اول ما شافته ادارت في ادهم الي اتبسط من حركتها اوي…
ادهم بعصبيه…. مش في باب يتخبط عليه ياحيوان
ياسين بص ليه بغل….. حسابك تقل معايا بس هندمك على كل حرف قولتله
ادهم اتجاهله ومسك المعلقه ورجع ياكل دهب الي كانت بتبص لـ ياسين بخوف وهو بيبادلها النظره بندم….. انا اسف حقيقي… انا مكنتش في وعيي
دهب بصتله بعتاب ومردتش عليه
ادهم بغيره…. ماتبصيلهوش
ياسين بجنون….. دي مراااااتييييي انت اتجننت يعني اي ماتبصليييش
ادهم ببرود اتجاهله وكلم دهب بحنيه… اخر معلقه يالا عشان الشيطان
دهب بصتله نظره غريبه بس طمنته وخلته يبتسم وخلت ياسين يتجنن اكتر واكتر….. دهبببب انتي مرااااتي اناااا
دهب اتخضت من صوته
ياسين بعصبيه….. الدكتوره كتبتلك على خروج يالا عشان نرجع بيتنا
دهب اترعب والدموع اتملت في عنيها
ياسين بحنيه…. هعملك كل الي انتي عايزاه بس اسمعيي الكلام واكمل بتحذير واخوكي موحشكيش ولا اي مش مبطل زن وعايز يشوفك
دهب هزت راسها بخوف
ادهم بصله بشر وقبض على كف ايده بغل وتوعد
بعد فتره ليست بقليله
ياسين بحنيه… هنزل اشغل العربيه
دهب هزت راسها بتوتر ومردتش ودا عصبه ومشى بغضب وبيقولي في نفسه…. عليا خارسه ومع التاني حلوه بس الصبر ياست دهب الصبر
ادهم بغيره….. ماتحاوليش هتفضلي معايا هي كلمه
دهب بدموع…. عشاني سيبني براحتي
ادهم بغيره عمياء…….. مش هقدر انتي ليييي مش حاسه بيا مش حاسه بالنار الي بتحرق في قلبي جوا
دهب بعييط….. صدقني غصب عني… بالله عليك وغلاوتي عندك لتسمع مني المرادي بس
ادهم بعصبيه…. ليه شيفاني *******
دهب مسكت ايديه لاول مره بحنيه…… انت راجلي وسيد الرجاله كلها بس هو يوم يوم بس وهرجع معاك تاني
غمض عنيه بنفاذ صبر…. طيب بس تعالي هنا انتي بتلبسي الطرحه قدامه صح
دهب بخوف…. ها طرحه اي
ادهم بجنون….. يعنيييييي اي
دهب بخوف….. خلاص والله والله
ادهم بغيره صعبه…. الطرحه تتلبس قدامه ولبس واسع وتبقي في اوضتك 24ساعه الباب مقفول عليكي في ال24ساعه دول تتكلمي معايا فيهم في الموبايل فاهمه لو نادى عليكي ماترديش عليه سامعاني كويس صح يالي قولي الي قولته من تاني
دهب ببلاهه…. ها
ادهم بتحذير….. لاااا انا غيرتي مجنونه
دهب بضحك…. خلاص خلاص اقعد في اوضتي وعلطول بالطرحه ولبس واسع وبكلمك
ادهم بغيره صعبه….. الـ24سااااعه
ضحكت بغلب….. حاضر
..
تسريع الاحداث
ياسين قاعد على الكنبه ونادى على دهب الي كانت بتتكلم مع ادهم في اوضتها بصوت واطي
ياسين اتعصب اما نادى عليهم كتير ومش بترد عليه قام بعصبييه….. دهببببب
دهب بخوف…. ب بينادي عليا
ادهم بغيره…. مترديش
ياسين خبط جامد بخوف لبست الطرحه وفتحت….
ياسين بشر…. انا مش بنادي عليكي
دهب بخوف….. انا انا بس.
مسك الطرحه الي على شعرها باستنكار ودي اي ان شاء الله
دهب من خوفها سكتت بس فجأه صرخت بخوف اما شالها ومشى بيها….. نزلني نزلنييييي
ادهم على الجهه التانيه الغيره عامته ومسك مسدسه ووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية للعشق قيود)