روايات

رواية لكنه لي الفصل الثاني 2 بقلم ولاء عيد

رواية لكنه لي الفصل الثاني 2 بقلم ولاء عيد

رواية لكنه لي البارت الثاني

رواية لكنه لي الجزء الثاني

رواية لكنه لي
رواية لكنه لي

رواية لكنه لي الحلقة الثانية

لكنه لي-: ♕
ورده-: كمال مالك فيك حاجه
كمال:-كان نفسي انا الي اشتغل مش هيا
ورده:-معلش قول الحمد الله
سلمي-: انا ريحا الجمعه يا ماما ماشي
ورده-: روحي وخلي بالك من نفسك
سلمي-: ماشي سلام
فارس:-ادخلي
فيروز-: السلام عليكم
فارس-: وعليكم السلام (مشاء الله عنيها جميله اوي)
فيروز-: في حاجه
فارس-: بصوت رجولي احم انتي فيروز الي كالمتي شادي
فيروز:-بخوف ايوا ا انا
فارس-: فين السي في بتاعك
فيروز-: اتفضل اهو
فارس-: ماشي
شادي-: اي يعم مختفي من سعت مجيت ايوا اقول كدا بردو😹
فارس:-لم نفسك دي فيروز الي كلمتك
شادي-: اسف وللهي
فيروز-: ولا يهمك
شادي-: ونتي بقي عندك كام سنه
فيروز-:25سنه
شادي-: 😲ازاي
فيروز-: نعم
شادي-: انا كمان عندي 25
فيروز-: بجد ربنا يديك طولت العمر
فارس-: بغيظ شادي روح شوف شغلك😡
شادي-: حاضر الله يكون في عونك
فارس-: بصوت عالي شويه.. وانتي ياست فيروز علي كده كل الي يجي هتحكي معاه علي كده الرجاله مش هاتمشي من هنا
فيروز-: 😢انا اسفه انتا فهمتني غلط عن اذنك
فارس-: حس انو زعلها طب خلاص انا وظافتك عندي هتبقي السكرتيره
فيروز-: اسف انا هامشي سلام
فارس-: انا مكملتش كلامي
فيروز-: عن اذنك
فارس-: ان قلتلك مخلصتش كلامي😡
فيروز:، انا مشيا
فارس-: وبعدين البت ديه حساسه وشكلها مش هتنفع معانا بس انا الي قلت كلام يزعلها واي يعني مهيا الي عمله تكلم معي شادي 😏
شادي-: في ايه البنت طلعا بتعيط
فارس-: اكن حد ضربو علي قلبو
خلاص يا شادي ابقي كلمها وقلها ان انا عينتها
شادي-: بجد ونبي
فارس-: اه بس هتبقي السكرتيره بتاعتي
شادي-: طيب
ورده-: مالك يا فيروز في حاجه ولا ايه
فيروز-: مفيش ياماما بس عندي صداع
ورده-: لا فيكي حاجه
فيروز-: مفيش يا ماما قلتلك
ورده-: طب عملتي ايه
فيروز-: معلشي يا ماما لمي اصحي هكلمك
ورده-: براحتك بقي
فيروز-: قفلت علي نفسها يارب هوا ازاي يكلمني كده هوا انا عملتلو ايه
واحد شايف نفسه
شادي-: الو الو
فيروز-: نعم مين معايا
شادي-: انا شادي
فيروز-: عاوز ايه معلشي حقك عليا
فيروز-: ونتا ذنبك ايه هوا الي ديقني
شادي-: معلش انا كلمتو وبيقلك انك هتبقي السكرتيره بتعتو
فيروز-: بس انا مش عوزا اشوفو
شادي-: معلشي تعالي
فيروز-: خلاص ماشي
شادي-: وعد هتيجي
فيروز-: قلت ماشي
شادي-: طيب سلام
فارس-: كل ده بتكلمها ايه ساعه
شادي:-لا إله إلا الله وبعدين مكنتش عوزا تيجي عفكرا ونا الي اكنعتها
فارس-: طيب ابقي فهمه كل حاجه
شادي-: بجد
فارس-: مالك فرحان كده ليه
شادي-: اصل عنيها حلوا
فارس-: اطلع برا ونا الي هقلها كل حاجه
شادي-: خلاص يعم في ايه طالع اهو… انا قول مره اشوف فارس غيران كده
سلمي.-: فيروز انتي صحيتي
فيروز-: ادخلي
سلمي-: مالك فيكي حاجه حد ديقك
فيروز-: لا مفيش حاجه
سلمي-: مل مالك فيكي حاجه
فيروز-: وبعدين قلت مفيش
سلمي-: خلاص احسن بردو. وعملتي ايه بقي
فيروز-: اتعينت وبقيت سكرتيره
سلمي-: اد ادا ده ايوا بقي
فيروز-: يلا بقي اطلعي ونا جيا وراكي
سلمي ماشي
صافي-: شايف ياحمد فارس عمل ايه
احمد-: عمل ايه
صافي-: مش عاوز يجوز سوزي
احمد_: مهوا حر ياصافي
صافي-: انتا كمان هيجوزها غصب عنو
احمد-: انتي اجننتي ابنك مبقاش صغير
صافي-: لا صغير وميعرفش فين مصلحتو
احمد-: انا طابع انام الواحد زهق
صافي:-ماش لو مجوزهاش مبقاش انا صافي…. الووو بقلك ايه ياحببتي متيجي بكرا نروح انا ونتي الشركه عند فارس اهو تغيري جو
سوزي-: بجد ياطنت انا موفقا عشان فارس وحشني
صافي-: ماشي ياحببتي جهزي نفسك ماشي معي السلامه… انا هوريكم
(الوليه ديه شكلها كده شرانيه قلبي مش مستريح لها مش عرفه ليه😹🤣🤣)

يتبع….

لقراءة الفصل التالي :اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لكنه لي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى