روايات

رواية لكنني أحببتك الفصل الأول 1 بقلم رهف

رواية لكنني أحببتك الفصل الأول 1 بقلم رهف

رواية لكنني أحببتك الجزء الأول

رواية لكنني أحببتك البارت الأول

لكنني أحببتك
لكنني أحببتك

رواية لكنني أحببتك الحلقة الأولى

كانت ماشية وهي بتعيط وفجأة هو شدها وقال:انتي لازم تسمعيني يا فريدة
فريدة بعياط:اسمع ايه كفاية قوي اللي انت عملته
عيسي بز**عيق:انتي مش فاهمة حاجة وبعدين انا قولتلك قبل كده انها بنت عمي وملزومه مني
فريدة وهي بتبصله:ف عادي تكون في حضنك
عيسي سكت اما هي ف قالت:لو عادي لو شوفتني ف حضن ابن عمي
عيسي شدها من دراعها وقال بقوة:متقدريش يا فريدة ومتستفز””نيش عشان انتي الوحيدة اللي هتند**مي وقتها انتي فاهمه
فريدة ز*قته ومشيت وهو نفخ بض**يق وهو بيفتكر اللي حصل
فلاش باك
نور قربت من عيسي وقالت بهدوء:انا مش عايزة اتجوز عمر يا عيسي
عيسي:ليه اديني سبب واحد تر**فضي بيه عمر وهو حد كويس
نور قربت منه وقالت:انت عارف يا عيسي
عيسي:نور انتي متعودة عليا بس مش اكتر مش هتفهمي ده دلوقتي وبعدين مش بقولك اتجوزيه انا عمري
ما هر**ميكي لأي حد الا لو عارف انه بيحبك بجد وهيقدرك ويصونك
نور بدموع:عشان خاطري اقنع ماما
عيسي بهدوء:عشان خاطري انا اسمعي كلامي وحاولي
نور عيطت واترمت ف حضنه وقالت:مش هعرف
عيسي:نور اب
عيسي بص للي خرجت بسرعة وبعد عن نور وطلع وراها
باك
عيسي اتنهد بتعب ورجع تاني البيت
فريدة كانت ماشية بهدوء لحد ما فجأة حد شدها من ورا وحط قماشة علي بوقها ومناخيرها وهي بتحاول تصر**خ او تفلت منه لحد ما جسمها ارتخي وفقدت الوعي وهو شالها
ف بيت أسرة فريدة
مالك بص ل اخته ليلي وقال:اختك فريدة فين يا ليلي
ليلي من غير ما تشيل عنيها من تليفونها:اكيد مع عيسي
مالك نفخ بضيق وقال:انا نفسي تبعد عن عيسي ده بالذات لانه هيا***ذيها
ليلي مردتش عليه اما هو فقال:نفسي اتكلم معاكي ف مره ف حاجة تخصنا وتهتمي
ليلي بصتله وقالت بض**يق:عشان الموضوع ميخصنيش يا مالك يخص اختك
مالك بت*عب:اختك يا ليلي ديه توأمك انا مش فاهم ليه بقيتي كده
ليلي قامت وسابتله الاوضة وخرجت اما هو فقعد علي السرير بت**عب ومسك صورة بتجمعهم كلهم مع أهلهم وقال:انا اسف واللهي حاولت اخلي بالي منهم عارف اني فش**لت بس بحاول سا*محوني
ف مكان مقطوع
كان شايل فريدة اللي مغمي عليها ودخل مكان هادي ف حته مقطوعه ودخلها اوضه ضلمه نور نورها والاوضه مكنش فيها غير سرير وكرسي وسلاسل متعلقه ف السقف
الشخص قرب ب فريدة من السلاسل وبدأ ير***بط ايديها ف السلاسل لحد ما سابها كده وبعدين جاب حته قماشة ور**بطها حوالين بقها وطفي النور واخد تليفونها وخرج
عند عيسي
كان بيحاول يكلم فريدة اللي تليفونها غير متاح لحد ما تليفونه رن برقم مالك اخو فريدة
عيسي:ايه يا مالك
مالك بض**يق:اديني فريدة عشان مبتردش علي تليفونها
عيسي:اديهالك ايه ديه المفروض تكون عندك ديه بقالها ساعتين سيباني
مالك وشه قلب وفجأة قلبه دق بخو**ف لحد ما عيسي قال:انا هشوفها كده وهحاول اكلمها تاني وانت شوف يمكن تكون قريبه من البيت ولا حاجة
مالك قفل وخرج يدور علي اخته بخو*ف
بعد ساعتين
مالك للضابط:يعني ايه
الضابط:لازم يعدي علي اختفائها ٤٨ ساعة علي الاقل وبعدين تلاقيها مع حد كده ولا كده شباب اخر زمن
مالك فجأة ضر**ب الضابط وعيسي حاول يبعده عنه بصعوبة لحد ما اخدوا مالك للح*جز
عند فريدة
بدات تفوق بس مكانتش شايفة حاجة من الضلمه ف بدأت تتحرك وتشد ايديها وبتصر**خ بصوت مكتوم
فريدة بصوت مكتو**م:طلعوني من هنا
فريدة بقت تشد ايدها بقوة من الخو*ف والاكتر لانها بتخاف من الضلمه وفجأة حست بصوابع بتمشي دراعها ف بقت تصر**خ:ابع..د عن.ي ي..ا ما..لك
الشخص ده بصلها وخرج اما هي ففضلت تعيط وتنادي كده
ف الح*جز:مالك وهو بيخبط علي الباب:طلعوني من هنا انا لازم القي اختي
واحد من المحجو**زين:بطل بقي وج*عت دماغنا
مالك مردش عليه وبقي يخبط تاني لحد ما الشخص ده قام وقرب منه وشده وقال:مش قولت و**جعت دماغنا يبقي تخر**س وتت*كتم
مالك فجأة ضر**به ف الراجل ابتسم بسما*جة وفجأة قام اتنين مسكوا مالك وهو طلع مطو**ته وضر**به ف بطنه
بره الحجز
عيسي:سيادتك ديه اخته وخطيبتي وطبيعي يكون خا**يف عليها عشان كده ديه كانت رده فعله
فجأة دخل حد وقال:الحق يا حضره الضابط الواد اللي لسه داخل الحجز حد ضر**به ب مطو***ه
عيسي فجأة قام وقف وخرجوا كلهم
عند ليلي
ليلي بصتله بهدوء وهو رفع كيس البو**درة وهي أول ما جت تاخده شدها ناحيته وقال:مش كفاية يا كده يا ليلي
ليلي ز**قته وقالت:هات الكيس يا ياسين
ياسين وهو بيقرب:انا عايزك يا ليلي
ليلي ز*قته واول ما جت تاخد الكيس ز**قها وشاله وقال:لما تعوزيه انتي عارفه مكاني كويس وسابها ومشي
تاني يوم
عند فريدة كانت زي ما هي وشها كان كله احمر من كتر العياط
فجأة قرب منها وربط قماشة حوالين عينيها وهي بقت تقول بصو*ت مكتو**م:انت مين
هو نور النور وقرب منها وفك ايديها وحاولت تجري ف مسكها وكتفها وهمس ف ودنها:مش هتخر**جي من هنا الا لما اخلص اللي انا عايزوا وكل واحد فيكم هيدفع تمن اللي عمله
وانتي بالذات عمرك ما هتنسي
فريدة حست بخو**ف وسكتت اما هو فسابها وخرج
تاني يوم
ف المستشفى
عيسي:يعني هو بقي كويس
الدكتور:اه متقلقش الحمدلله بقي كويس حالته احسن من امبارح
عيسي :شكرا ليك قوي يا دكتور
الدكتور مشي وعيسي باستغراب:ليلي فين من كل ده
عيسي طلع تليفونه ورن عليها مبتردش ف خرج يشوفها
عند فريدة
هو دخل ومعاه حقنه وقرب من فريدة وحقن*ها بيها وفك ايديها وخرج وهي شالت القماشة من علي عنيها وبدأت تفك رجليها بس فجأة الباب اتفتح وظهر راجلين
فريدة بخو**ف وهي بتحاول تقف من كتر الت*عب:انا عايزة امشي سيبوني امشي واحد فيهم مسكها بقوة وهي بتصر**خ وبتحاول تفلت والتاني قطع فستانها من علي الكتف وهي بقت تصر**خ لحد ما….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لكنني أحببتك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى