روايات

رواية لعنة الفراعنة الفصل العاشر 10 بقلم رحمة نبيل

موقع كتابك في سطور

رواية لعنة الفراعنة الفصل العاشر 10 بقلم رحمة نبيل

رواية لعنة الفراعنة الجزء العاشر

رواية لعنة الفراعنة البارت العاشر

لعنة الفراعنة
لعنة الفراعنة

رواية لعنة الفراعنة الحلقة العاشرة

كانت كريمة تزفر بحنق من هذا الشخص السمج بجوارها
اقترب منها محسن وهمس / إيه بس القمر ده
رفعت كريمه نظرها / ميرسي عارفه
رفع محسن حاجبه وضحك بضخب / حبيت ثقتك بنفسك بس يارب تفضل كده علي طول
رفعت هي حاجبها / هتفضل يا عنيا هتفضل
غمز محسن / احبك يا واثق
ضحكت هي بسخريه عليه
جاءت سميره والدة طمطم / يلا يا اولاد خدوا جاتوه والعصير اهو
نظرت لها كريمة ببسمه / تسلم ايدك يا مرات عمي تعبناكي
ابتسمت سميرة / يا حبيبتي تسلمي انتي ده يوم المني يوم ما اتعبلكم عقبال يارب طمطم لما اتعبلها
كريمة / هتتعبلها يا مرات عمي بس معلش طلب صغير هو رخم بس معلش
سميره بطيبه /إيه يابنتي اطلبي
كريمة / لا مؤاخذه يعني لو مش هنعطلك ربي بنتك عشان عيارها فلت
ضحكت سميرة بصخب / يوووه جتك ايه يا كريمة دايما تموتي في الهزار
ثم رحلت
كريمة / بهزر ايه بس يا حاجه دي بنتك اتخصصت دولي
ضربت كف علي كف ونظرت وجدت محسن منشغل باحدي اقاربة ابتسمت بسخريه عليه وتجاهلته ثم امسكت قطعه الجاتوه وأخذت تأكلها بشراهه / خساره الجاتوه لي اهلك يا معفن انت
بينما هي تأكل بنهم شديد وقع نظرها علي صلاح الذي يستند علي أحد الاعمده وينظر لها بدقه
نظرت له باستفزاز وابتسمت له بسماجة وهي تأكل جاتوه كثير في فمها فضحك هو بشده وأخرج هاتفه والتقط لها صورة ثم غمز لها والقي لها قبلة في الهواء نظرت له بصدمه بينما هو ضحك وبشده ثم استدار ليذهب وهو قد عرف الطريقه لاستعادتها
بينما هي تنظر له بغباء شديد / الواد ده واقع علي راسه وهو صغير والله
نظرت لذلك المحسن الذي ينادي عليها / نعم
محسن ببسمه / بقولك مش هنشرب بعض عصير
كريمة / آه اومال نشرب بعض ونٱكل بعض جاتوه ما هو فرح امك هو ناقص نعمل حركه المقص بالعصير
محسن بعدم استيعاب / افندم
كريمة وهي تبتسم باستفزاز / ولا حاجه بقولك مش بحب الجاتوه ولا العصير أصل عامله دايت عقبال عندك وتخسس كرشك ده
نظر محسن لبطنه المعضلة / كرش
كريمة وهي تنظر له / آه الصراحه كرش اوفر خس شويه مش كده يا اخي
محسن وهو يتجاهل كلامها / طب انتي عامله ازاي دايت وانتي اكلتي كل حته الجاتوه بتاعتك
كريمة / لا ده كان من خمس دقايق
محسن / ودي تفرق
كريمة / اومال أصل أنا بعمل كل يوم خمس دقايق فري كده بس الخمس دقايق خلصوا خلاص وبكمل في الدايت الجاي
زفر محسن بملل / معلش م هتفرق خمس دقايق كمان
كريمة / معلش ده نظام مينفعش يبوظ تتعوض في خمس دقايق تانيه
بينما نسرين كانت فقط تدور بعينها بين الناس لعل عينها تلمح جاسر وتنطفئ نيران خوفها ولهيب شوقها اليه
شعرت بأحد يمسك يدها انتفضت برعب وسحبت يدها بفزع نظر لها اسر بتعجب / فيه إيه مالك اهدي كده
نسرين وهي ترتب حجابها / لا مفيش بعتذر بس اتفزعت وبعدين حضرتك مينفعش تمسك ايدي كده
لوي اسر فمه بضيق / وده ليه
نظرت له نسرين بتعجب / انت خطيبي مش زوجي
ابتسم بسخريه / اها تمام
صمتت نسرين وهي تفطر في كل مره اقترب لها جاسر واغمضت عينها واستغفرت ربها
نسرين بخجل / اسر
نظر لها ببرود
نسرين / بعتذر بس مينفعش اللي حصل ده مش عايزاك تزعل مني
ابتسم اسر / خلاص مش زعلان انا بس حاسس انك بعيده عني ومعتبراني لسه غريب
نسرين وهي تنظر اه ببسمه خجوله / أصل يعني هي مره اللي شوفتك فيها وبعدين جيت أتقدمت علي طول فلسه مش مستوعبة الموضوع
ضحك اسر ضحكه جعلتها تطيل النظر به وبغمزاته البارزة / بس كده طب يا ستي اسمعي دي مش اول مرة اشوفك فيها
نظرت له بتعجب / إزاي يعني
اسر بنظره اسرتها / أنا اتنقلت هنا من كام سنه واول ما جيت هنا شوفتك ماشيه مع بنات عمك ومن وقتها وانا مش بفكر غير فيكي حاولت اعرف عنك حاجه بس مقدرتش ولما جيتي تعملي بلاغ عن البنت المفقوده وشوفتك قولت لا يمكن تضيع من ايدي تآني واخدت المعلومات اللي قدمها اخوكي وعرفت عنوانك ومكدبتش خبر وجيت بس يا ستي هي دي كل القصه
ابتسمت نسرين له بخجل / يعني انت ب….
قاطعها / لا مش بحبك
نظرت له بتعجب.
اسر ببسمه / مرحله الحب لسة موصلتش ليها هو بس إعجاب بيكي
ثم نظر لها ببسمه / وانت بشطارتك هتخلي الاعجاب ده يقلب حب
نظرت له نسرين وهزت رأسها ببرود من المفترض أن تفرح بهذا الكلام انه بحث عنها كل هذا الوقت ولكن لا تشعر بشئ فقط تشعر بالاشتياق
صرخت ميسره بشده / ابرييييييييس لالالالالالالالالالالالالا
نظر ابريس لها بصدمه كبيره ما هذا الصراخ نظرت له برعب وجدت يحمل حشره في يده
تحدث بهدوء كبير / هذه الحشره كانت في شعرك وهي مضرة جدا
صمت قليلا ثم اقترب منها اكثر واكثر حتي كاد يلتصق بها / ولكن لما صرختي هكذا ماذا ظننتي انني سأفعل لكي
رفعت ميسرة نظرها وجدت عينه تنظر لها بانتباه وتركيز فتاهت وهي تنظر له
بينما هو يحاول منع نفسه من الغرق في بحور عينها التي تجذبه نحو الاسفل
ميسره بتخدر / اااا….
وضع ابريس أصبعه علي فمها / اشششش لا تتحدثي فقط اصمتي
نظرت له وبلعت ريقها بتوتر من هذه اللحظه
بينما هو ابتسم لها بحنان وحب هل حقا ما تراه لي اعينه (حب)
ولكن قطع هذه اللحظة صوت نفتيس وهي تقف امام منزلها وتتحدث بغيظ / ماذا تفعل ابريس
ابتعد ابريس ببرود عن ميسره بينما هي اغمضت عينها وأطلقت سبه لهادمة اللذات ومفرقه الجماعات نفتيس / حبكت يعني تيجى دلوقتى ده انتي لو بترقبينا مكنتيش هتظبطى وقتك كدة
سمعها ابريس فمنع ضحكته ثم نظر لنفتيس بسخريه/ لا شئ فقط ميسرة أرادت ان تعطيكي شيئا ما
نظرت نفتيس بسخريه / حقا!!! ؟؟؟تعطيني انا ولما هذا الكرم
اقتربت ميسره ببسمه منها وتحدثت / اختي في الله لقد تسرعنا في اتخاذنا هذا الطريق من العداوه والكره لذا اقترح ان …….
قطعت ميسره كلامها وهي تنطلق لنفتيس وتلكمها بشده ثم تكمل كلامها / اقترح ان نطور هذه العداوه عزيزتي
صرخت نفتيس بشده وهي تنظر لميسره بغضب شديد
ولم تكد تصرخ بها حتي وجدت ميسره تهبط فوقها وتشد شعرها بشده وتضربها ونفتيس تحاول المقاومه والصراخ ولكن لا أحد هنا ليساعدها بينما ابريس يعقد زراعيه ببرود شديد وينظر إليهم
وميسره تصرخ بها / بقي انتي يابنت المقشفه تبلغي عني يا حيوانه يا جذمه آنتي ها علي آخر الزمن فتيس عربيه يطلعله صوت ويوم ما تتذاكي تتذاكي عليا يا…….
بينما فتيس تصرخ بشده / أيتها الح….. ابتعدي عني يا عا…….
ميسره وهي تضربها اكثر / آه يا ام لسان زفر انتي طب والله لكسرك انهارده
اخذت تضرب فيها حتي اقترب ابريس وجذبها
بينما هي تهتز بعنف / اصبر لسه في شعرايه اهي مضيقاني هشيلها
حك ابريس بشده وجذبه خلفه / هيا بنا يكفي لليوم
ثم تغيرت ملامحه بشده ونظر لنفتيس / في المره القاده انا من سيتصرف معكي لا انصحك باللعب معي نفتيس
رحل ابريس وهو يجذب ميسره بينما نفتيس تبكي من الألم وهي تصرخ وتضرب الأرض بعنف / سوف تندمين يا…….. وانت يا ابريس سوف تترجاني كيف أصبح لك
عاد ابريس وميسره للمنزل وجدوا بيك وازي يتحدثون
ابتسم ازي علي ملامح ميسره الحانقه / مابكي يا نارية لم انتي مغتاظة هكذا
ميسره وهي تجلس بتذمر / لم اكمل ضربي لهذه النفيس
نظر لها ابريس بحاجب مرفوع
بينما بيك نظر لها من اعلي لاسفل / أشك انكي فتاه لا شئ بكي يوحي انكي فتاه لا رقه لا حنان لا صوت يشبه الفتيات ولا ملابس أيضا لم اري فتاه مثلك أبدا اظن انكي أقرب للرجال
ثم تركهم ورحل بينما ميسره غير مستوعبه لحديثه
وظلت تنظر في اثره وأخرجت هاتفها وفتحت الكاميرا الاماميه وظلت تنظر لنفسها / أنا راجل بقي القمر ده يتقالوا راجل
ضحك بيك بشده علي تعبيرات وجهها / اوووه سأموووت
ابريس بسخريه / غريبه يعني مسمعتش صوتك وانتي بتردي عليه وسبتيه يمشي عادي
ميسره / عشان انا محترمه ومش هرد عليه الله يسامحه
ثم نهضت ونظرت لهم بحنق / هروح انام
بينما ابريس يضحك بشده علي ملامحها وازي أيضا
نظر ازي لابريس وهمس لنفسه اذا كلام بيك صحيح واخيرا وقع القائد في شباك الحب خرج بيك من الغرفه ونظر بتعجب لهم / أين ذهب الرجل الثالث
ضحك ازي فهو بقصد ميسره / توقف بيك عن اغاظتها
بيك ببرود / أنا فقط اقول الحقيقه
بينما ابريس ليس معهم فهو يفكر فيها شمسه العزيز
دخل موريس لتلك الحجره المظلمة وجدها تجلس بكل برود تحدث هو بشر / انتي بالتأكيد تعرفين لما جئت إليكي
ابتسمت تلك المرأه بطريقة قذرة وتحدثت بشر / وانت بتأكيد تعرف انني لا اصنع شيئا مجاني أبدا
نظر إليها موريس بسخرية / نعم اعلم ذلك ولكن صدقيني اذا فصلت تلك الطريقه سوف تكون رأسك هي الثمن
مدت تلك المرأه يدها لشئ معين وامسكته ونظرت له بشر / هذا هو طلبك يا موريس ولكن انتبه لمدة ثلاث ساعات فقط
هز موريس رأسة واخذه منها ثم نظر له بشر / هذا وقت كافي عزيزتي
اخذ ما جاء لاجله وابتسم بشر وخرج وهو يفكر في خطته لاحضارها غدا
كريمة بسخريه وهي تقلد اسر بعدما قصت لها كريمة ما دار بينهما / وإنتي بشطارتك تقلبي الاعجاب لحب
يا اخي اتقلب من علي الدائري يارب المعفن البارد ده يخربيت دمه السم
طمطم ببسمه / بس مز يخربيته
كريمة وهي تشير لطمطم / اعرفكم بطمطم بتكراش علي نفسها اي واحد تشوفه بتقول عليه موووز
يا بت لمي نفسك واحترمي نفسك يا زفته انتي يخربيت دماغك
كل هذا ونسرين فقط تفكر في جاسر تغمض عينها وتتخيله معها وبجانبها هي تفتقده كثيرا تري أين هو وماذا حدث له هل هو بخير ام ماذا
كريمة بصراخ / بتتتتتت يارقية
رقيه بفزع / في إيه يا حيوانة انتي براحة
كريمة وهي ترفع حاجبها / بتفكري في ايه يا مجصوفة الرقبه انتي
طمطم وهي تغمز لها / اكيد الظابط المز اللي كان جانبك
نسرين وهي تحاول الابتسام / آه آه صح بقولك ايه سيبك مني وخلينا في بنت عمك الهبلة واللي عملته مع خطيبها
كريمه وهي تلوي فمها خطيب الندامة يا ختي ده عيل سمج يخربيت سماجته
صلاح وهو يقف علي الباب / اكيد مش هتلاقي واحد قمر مسمسم ودكتور زي وطول بعرض
كريمة بسخريه / ومش بس كده بوشكاش بيضحي وكمان فيه منه بقصه
ضحك مراد الذي دخل للغرفة وهو يدفع صلاح للدخول والذي ينظر بقرف لكريمة
مراد وهو ينظر لهم بجديه / أنا سألت واحد صاحبي في الآثار علي موضوع القلادة ده
كريمة بتذكر/ اوووف ده إحنا نسينا البت ميسره خالص بسبب خطوبه الشوم والندامة دي
مراد وهو ينظر لها بضيق /اهدي يابت عشان اكمل
كريمة / الله ما تتنيل تكمل انا كلمتك اووف ياربي علي الناس دي بقت ناس لا تطاق
مراد / بغض النظر عن المزعجه دي بس القلاده دي فعلا طلعت ليها حكايه واثريه كمان بس الغريب هنا هو أن القلادة دي المفروض انها اسطوره
كريمه وهي تفكر بكل جديه / متقولش محمد رمضان؟؟
خلع مراد خفه المنزلي والقاه عليها / يا شيخه بقي ارحمي امي
ضحكت طمطم بصوت عالي جدا
بينما كريمه هزت اكتافها / كباريه النجوم يرحب بالساده الزائرين
بينما طمطم سكتت بسرعه وهي تري نظرات مراد التي تكاد تحرقها حيه
كريمة وهي تنظر لطمطم بسخريه / آه يا كلبه متجيش غير بالعيون البني
مراد وهو يصرخ بحده / اقسم بالله اسمع نفس منك يا كريمة هعلقك علي الباب ده لحد ما يبانلك صاحب
صلاح وهو يغمز لها / وانا الصاحب
كريمة وهي تغني / أنا الصاحب في وقت الشده فضفضلي اشيل عنك تشيل عني يااااه يا جدع بعشق الاغنيه دي
نظر لها صلاح بقرف / ابو ام اللي يبقي رومانسي معاكي
مراد وهو ينهض / فوضت أمري ليك يارب
امسكه صلاح / خلاص يا كبير اقعد اسفين
نظر لهم مراد بحنق / وقفنا فين
كريمة / عند محمد رمضان
نهض مراد وكاد يهجم عليها ولكن صلاح امسكه وكريمة تقول / سيبه خليه يوريني هيعمل ايه
مراد / سيبني عشان انا اللي هريح البشريه منها سيبلي الشرف ده يابني البنت دي المفروض تنقتل قبل ما تتكاثر
بينما كريمه تجلس بكل راحه وتبتسم بسماجة / مش هتقدر تعمل حاجه
نظر مراد لصلاح بصدمه وكادت نصيبه جلطه بينما صلاح تركه وسقط أرضا يضحك عليهم
في الصباح الباكر كان الجميع يقوم باعماله وابريس كان يجلس ويفكر في القادم فهو يجب أن ينتهي من هذا كله عن قريب
سمع صوت طرق علي الباب ذهب ليري من وجدها نفتيس نظر لها بملل / ماذا تريدين
نفتيس وهي تفرك يدها بتوتر / ابريس انا انا اسفه حقا.
ابريس بحاجب مرفوع وابتسامه سخريه / حقا اسفه؟؟؟
هزت رأسها / نعم لم اقصد ان….
قاطعها بسخريه / لم تقصدي ماذا ان تدلي حراس الملك علي بيتي ويهجموا علي انتي حقا سخيفه والان اذا انتهيتي اذهبي لأني هذه المره تركتك ولم افعل شئ واكتفيت بعقاب ميسره لك ولكن المره القادمة سوف اتصرف بنفسي يا نفتيس هل فهمتي
استيقظت ميسره ونظرت بجانبها وهي تفكر اين هي اه صحيح هي في غرفتها في منزل ابريس أصبحت تنسي هذه الأيام كثيرا نهضت بكسل وكادت تخرج الا انها وجدت الباب يفتح كادت تصدم بذاك الذي فتح الباب والذي لم يكن سري ابريس
ميسره بحنق / في إيه يا عم كنت هتكسر الجمجمة مش تاخد بالك ان فيه بشر معاك
ضحك هو بشده عليها ثم امسك يدها وغمز / تعالي معي سأريكي شيئا
ميسره وهي تهرول خلفه / طب اصبر بس يا حج انت هتكفي علي وشي يخربيت سنينك يا جدع
قابلهم ازي وهو يتدرب بسلاحه / الي اين ابريس
ابريس وهو ينظر له / ستعرف حالا ما سأقوم به
نظر له ازي بتعجب وهو يتجه للباب الخلفي ومعه ميسره
ميسره بحنق / يابني براحه بعدين ايه اللي جابنا من ورا كده
نظر لها ابريس / سأخذك لمكان وهناك ستعرفين كل شئ يدور في رأسك
نظرت له ميسره بغموض وسارت معه بتعجب دخلا من طريق كله أشجار وغريب حتي وصلوا لباب حجري كبير نظرت للباب بتعجب / إيه ده يا ابريس
تجاهل هو سؤالها ورفع الصخره الموجوده امام المدخل
نظر لها ببسمه ثم جذب يدها ودخلوا للمكان واغلقوه فكان مظلما جدا امسكت يده بشده / ابريس أين نحن
ألتفت لها ابريس ونظر لها نظره لم تفهمها واقترب منها بشده وهو يركز عليها بينما هي عادت للخلف / في إيه يابا
استني هو فيه حاجه علي شعري زي امبارح ولا إيه
آآآآآآه
ثم اخذت تقفز مكانها برعب وهي تصرخ خوفا من وجود حشرات علي شعرها ولكنه امسك وجهها بين يده واقترب منها
ميسره وهي تعوظ برأسها بخوف للخلف /أنا بدأ اخاف منك هو إنت متحرش ولا إيه منا قولت برضو واحد زيك بالشكل ده اكيد مش بارد اكيد ليك دفاتر سوده مع النسوان
اقترب منها بشده وهي نظرت في عينه بدقه وقالت برعب / انت مش….. اااااه
صرخت بشده بسبب ضربه لرأسها برأسه فسقطت ثم حملها علي يده وابتسم بشر وهو يضحك / غبيه يا ميسره غبيه جدا
بينما في المنزل كان بيك يبتسم وهو ينظر لسواره
ازي وهو يغمز له / هل هذا من اسينات
بيك ببسمه وهو يقبله / نعم
ازي وهو يزفر بشفقه علي حب صديقه / اخشي عليك من أخيها يا بيك
بيك وهو ينظر له باصرار /اسينات ستكون لي رغما عنه وان اضطررت لخطفها ازي
ازي ببسمه / اتمني الا تصل لهذه المرحله
دخل ابريس الباحه الخلفيه حيث يوجد كل من بيك وازي
نظر له ازي بترقب / اذا ابريس ماذا كنت تفعل مع ميسره ها
انهي كلامه بغمزة وهو يضحك
ابريس بحاجب مرفوع / ماذا تقصد. يا ازي وضح كلامك
بيك بضحكه / هيا يارجل هل تخجل من الحديث
ابريس بسخريه وهو يسحب سلاح / انت تعلم يا عزيزي انا لا أخجل من شئ
ازي بخبث / اذا ماذا فعلت
ابتسم ابريس بسخريه / لا شئ انا حتي لم اري ميسرة منذ البارحة لقد كنت مع نفتيس في الخارج
نظر ببك بتعجب لازي / ماذا تقصد بلم تري ميسرة منذ البارحة
‏ابريس وهو يهز كتفه بلا مبالاه / اي انني لم ارها منذ كنت تتشاجر معها البارحة
‏ازي وهو ينظر له بصدمه ويبتسم بخوف / انت تمزح معنا حتي لا نزعجك باسئلتنا صحيح
‏ابريس وهو يلقي سلاحه بملل / ما بكما انتما الاثنين قلت لكما لم اري ميسره منذ البارحة
‏بيك وهو يبتلع ريقه برعب / اذا من الذي اخذ ميسره وذهب منذ قليل
‏نظر لهم ابريس بترقب / ماذا تقصد باخذ ميسره
‏صمت الجميع ونظر بيك برعب من رده فعله بينما ازي يكاد يفقد عقله
‏اقترب ابريس بعنف وهو يصرخ / ماذا تقصد بييييييك
‏ازي برعب / لقد رأيناك منذ ساعه تقريبا وانت تأخذ ميسره وتخرج من الباب الخلفي و……..
‏ابريس وهو ينظر لهم بشر / وماذا
‏بيك وهو يكمل / سألناك أين تذهب قلت…..
‏صمت ونظر لازي وقد استوعب ماذا قال لهم سوف تعلمون ماذا أفعل بعد قليل/وكانت معك ميسره
‏ابريس وهو يلقي كل ما امامه / أين هي ايها الحمقي أخذها من امامكما امام أعينكم أين هي ميسره
كانت ضحكتة ترن في هذا القصر القديم الذي لا يعلم عنه احد اي شئ / اوووه انظروا من هنا انها جميلتي العا….. التي صفعتني
‏نظر حورس لموريس / أحسنت يا موريس عمل جيد ام اقول ابريس
‏ضحك موريس والذي كان يشبه ابريس تماما / شكرا لك يا مولاي
حورس / أن تتنكر في ابريس وتأخذها من أمام أعينهم فهذه فكره رائعة أحسنت يا عزيزي ولكن أخبرني كيف لم يشكوا في وجود اثنين ابريس
‏موريس بشر وهو يتذكر ما فعله / لقد استعنت بمساعدة أحدهم
‏flash back
‏ كان موريس يسير في الشارع الذي يسكن فيه ابريس وجد هناك ابريس ومعه فتاه تتشاجر مع فتاه اخري
‏ثم تهديد ابريس للفتاه الاخري
‏وعندما انتهت الفتاه من الشجار رحلت وتركت الاخري مسطحه من كثره الجراح اقترب منها ببطئ وسمع حديثها مع نفسها /سوف تندمين يا…….. وانت يا ابريس سوف تترجاني كيف أصبح لك
تحدث موريس من خلفها / واذا ساعدتك للتخلص منها
نظرت نفتيس لذلك الشخص بتعجب /كيف
موريس ببسمه شر / سأخبرك
وفي الصباح ذهبت نفتيس لمنزل ابريس لكي تشغله باي موضوع حتي ينتهي موريس من عمله
Back
ضحك موريس بشده ومعه حورس
كان ابريس يقتل الحراس بكل شراسه لم يعرف احد لها مثيل فكره ان ميسره أصبحت الان بين يدي حورس تجعله مجنون تماما كان يقتلهم بكل شراسه
ازي وهو يقاتل معهم / ابريس لا يقتل بل يعذب
بيك بألم وهو ينظر له / ابريس يتألم يا ازي
ركض ابريس لاحد الحراس وهو ينظر له بشر ويتحدث بفحيح /أين هو سيدك
نظر له الرجل برعب وهو يكاد يختنق بين يده
بينما ابريس صرخ بنبره هزت المكان / أين هو حووووووورس
الحارس وهو يكاد يلفظ أنفاسه / ليس هنا ليس هنا خرج منذ الأمس ولا احد يعرف مكانه
القاه ابريس بعنف ثم ضربه في معدته بسيفه وصرخ بكل ألم / ميسررررررررررررررررررررة
بينما كانت ميسره في ذلك القصر البعيد ترقد علي الفراش وهي لا تشعر بشئ كل ما تشعر به هو الألم في جسدها استيقظت بكل وجع وهي تنظر حولها وهي لا تعي شئ نظرت بجانبها وجدت حورس متسطح بجانبها ولا يرتدي ثيابه العلويه ويبتسم بخبث نظرت ميسرة لها وجدت نفسها بدون ملابس فتحت أعينها بشده ونظرت له بصدمه شديده
بينما هو اقترب منها وهمس لها بانتصار / مبارك يا عا….. أصبحتي أحدي نسائي رسميا………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لعنة الفراعنة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى