روايات

رواية لعنة الجمال الفصل الثالث 3 بقلم نورة عبدالرحمن

رواية لعنة الجمال الفصل الثالث 3 بقلم نورة عبدالرحمن

رواية لعنة الجمال الجزء الثالث

رواية لعنة الجمال البارت الثالث

رواية لعنة الجمال الحلقة الثالثة

رجع ادم اول ماسمع باللي حصل ووجد الناس متجمعه ببيته و مراته مش عارفه تتحرك وعندها دكتوره ..
جلس بصدمه خالته الطيبه .. الحنونه ماتت بسببه …بسبب طيبته ليه ..ليه يعمل كده… ازاي يثق بحد غريب ويدخله بيته ..
.مرت الايام ورجعوا ادم وهنا اللي اكتشفت انها حامل لطبيعتهم ..حاولت انها تقنعه يمشوا ..
لكن آدم كان عاوز ينتقم.. مش هيسيب دم خالته يروح كده هو لازم يدور عالراجل ده..ويقتله اشترى سلاح..وفضل ور عليه..
اما هناا تهديد الراجل لسه يتردد بودانها انه هيرجع كانت خايفه ..خايفه على جوزها وعلى الللي ببطنها..مر اسبوع عشر ايام وشهر والأوضاع هديت ..رجع ادم لشغله ..
وهنا بدأت تنسى اللي حصل ..
لحد مافي يوم بوقت متأخر من اللليل صوت خبط على الباب ..
راح ادم وفتح الباب عشان هنا كانت بتعمله شاي بالمطبخ..
اتصدمت لما سمعت صوت رصاصه خلت جسمها كله يترعش..
وبارتباك وخوف بصت عالباب لقت جوزها غرقان بدمه وكابوسها الراجل واقف ببيصلها بحب وانتصار..
جريت من غير وعي منها ورمت نفسها عليه بتعيط..وبتنده عليه…بالسهوله دي خسرت حب عمرها جوزها حبيبيها طب وابنها اتيتم خلاص ..
حاولت تفوقه لكنه كان خلاص مات..
صريخها سمعه اخر بيت بالبلد لكن محدش عرف يتدخل كان في سيارات كتيره جنب البيت ورجاله كتيرر مسلحين بيرعبوو اي حدد ..
شدها من على ادم وقال بضحكه كلها شغف وحب خلاص خلصنا منها وهنكون لبعض.
دفعته بهستيريه بكلتا يديها انت ايه ..ايه شيطان ربنا ينتقم منك ..
لتعود الى ادم وتناديه ادم حبييي يلاااا ياحبيبي فوق ..فوق متسبنيش ياادم ياادم اددامممم انهارت اعصابها بشده ليجذبها مره اخرى بغضب بقولك خلاص مات انت مبتفهميش ..
هنا انت اللي مبتفهمش انا بكرهك بكرهك ربنا ينتقم منك..
صفعها لتسقط أرضا ليقول بهدوء جنوني فوقي بقى انا عملت كل ده عشانا ..عشان نكون مع بعض ولبعض..
صمتت وهي مازالت تحت الصدمه..عيناها تراقبان الرجال الذين يقفون أمام الباب..بخوف
تحاول التفكير باي شيء يخلصها منه..خسرت زوجها وستتنتقم منه..
جلس مقابل لها وقال بهمس وهو مقتنع بكلامه .خلاص انتي بقيتي بتاعتي انا عندي فلووس كتيرر هخليكي ملكه والله وكل املاككي هتبقى تحت جزمتك..
هنا……
حامد يلاا خلينا نمشي وهيعشك حياة هتنسيكي كل حاجه وهعوضك صدقيني..
هنا مسحت دموعها هاخد حاجتى..واجي معاك انا خلاص خسرت كل حاجه مفضلش حد.جمبي
حامد بسعاده انا هفضل جمبك العمر كله وو مفيش داعي تجيبي حاجتك هجبلك كل حاجه جديده.
هتا بانفعال قلتلك هجيب حاجتي..
حامد.كطفل ماشي ماشي متتعصبيش..لكن هجي معاكي..
هزت رأسها بايجاب..ومشت لتقف وتنظر الى حراسته التي تتبعها وبغضب انتو هتدخلو اوضتي بتاع ايه..
صاح بهم حامد اي اللي جابكم ورانا اخفوا جهزوا العربيات..
وبسرعه حراسته غادرت..
دخلت الغرفه وهي تجهز اشيائها والاخر يتغزل بها..
لاتطيق سماع صوته لكنها مجبره..
حتى وضعت يدها بجيب بنطال زوجها كان هناك مسدس خاص به اخرجته واخفته عنه…وضبت اشيائها..
والاخر جذبها اليه بحب انا عملت كل حاجه عشانك..
عشان بحبك مش ممكن اتخيل حد.جمبك غيري.
متزعليش منى..
جلست على السرير وابتسمت باختناق تحاول اظهار رغبتها به..
حامد جلس بجانبها بحب بحبك ودنى يريد تقبيلها ..
والاخرى استلقت على السرير باستسلام ليعتليها..وهو يوزع قبلاته بجنون ورغبه لا يستطيع السيطره عليها ولم يصدق بانها بين يديه برضاهها.
حتى اعتلته هي لتبتسم ويبادلها الابتسام جذبت الوساده بسرعه واطلقت رصاصة اصابته لتنهض بسرعه وتحمل اشيائها المهمه وتهرب من النافذه وووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لعنة الجمال)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى