رواية لا ندم في العشق الفصل العاشر 10 بقلم أسيل باسم
رواية لا ندم في العشق الجزء العاشر
رواية لا ندم في العشق البارت العاشر
رواية لا ندم في العشق الحلقة العاشرة
اانت بتحبهااااا..
عماد باستغراب ” لاااا طبعاا انت بتقول ااي
مرااد بغيرة ” يبقى هي ال بتحبك
عماد ” واااانت
مراد بكذب. ” لاااااا
اناااا هرجع ايطاالياا من تااني
فاااق من شروده على صوووت ماااهي …..
مااهي ” ااي ال وااخذ عقلك
ابتسم لهاا وقعدها في حضنه وهي خجلانة
بفكر فيكي خمس سنين ي ماااهي وقتهاا كان عندك ١٨ سنة
بس لساا ذي مانتي جميلة. و برئية وواخذ عقلي
قبل….لهااا بعنف وووشوق وهي تنصهر بين يديه ياكل شفتيهاا بنهم ويديه تتلمس جسدها جردهاا من ملاب..سهاا العلوية
مااهي وهي تبعده عنها ” مراااد لااااا مراااد
مرااد وهو يقب..لهاا ” اانتي مراااتي ي ماااهي
صفعته بقوة وهي تبتعد عنه وهي تبكي وتداري جسدهاا
نظر لهاا بنظرااات استغربتهاااا….
مرااد بجمود. ” مش اناااا ال ااقرب من واحدة قلبهااا مع غيري
ومااكااد يخرج حتى امسكته
مااهي. ” ولماا اانت عارف كده ليه خرجتني من المستشفى وليه اتجوزتني
جذبهاا من خصرهاا وهو يحدق بهاا بقوة ”
لاااني. مجن….ون بيكي ي مااهي حبك بقلبي مقلش ولااا يوم خمس سنين واناا ومستني اللحظة دي انك تبقى مرااتي وتحت رحمتي اانت…قم منك على كل لحظة عشتهاااا واناااا بتمنااك وانتي ولاااا حااسة بياااا
كانت تنظر له بصدمة فاااكمل وهو يلمس على وجهها بحب
طول السنين ال فاااتواا دوول وانااا متاابعك خطوة بخطوة اخبارك بتوصلني اول بأول
مااهي وقد شحب وجههاا ” يعنى ااااي
مراد بضحك ” يعنى اناااا ال ضحكت عليكي مش ال العكس ي قلب مراااد
ثم لوااء درااعهااا خلف ظهرهاااا ” ااانتي كنتي هت….قتلي ااخويااا عماااد روحي هو اماانة بابا ليااا هو الحاجة الوحيدة ال باقي لي في الدنيااا دي وااانتي حااولتي كذا مرة تااخذي روحي مني
مااهي ببكااء ” درااعي بتوجعني ي مرااااد
مراااد ” ولسااا الوجع جاااي ي قلب مرااااد ده انا نازل مخصوص عشاااان العيون دوول عاايز اشوفهااا بتبكي بدل الدموع .د.م ي ماااهيتاااب
حملهاااا بين ذرااعيه واخذهااا الي الغرفة وهي تصرخ به بلااااا
قذفهااا على السرير وجلس بجاانبهاا وهو يراهاا تزحف على حافة السرير ابتسم ثم ااخذ هاااتفه واارااهااا فيديو مباشر
شهقت برعب وهي ترى خالد يجلس على تلك الحديقة وشخص مااا يصوب مسد..سه نحوه انخطف لونهاااا بشدة….
مراااد ” ده فيديو مباشر ي حبيبتي
اااي راايك اح.سرك على ااخوكي ذي مااكنتي هتحس.رني على عماد
هزت راسهاا بلاااا ” ابوس اايدك بلاااش اابيه اارجوك
اعمل ال عاايزه فيااا بس متااذيش اخويااا ارجوك
دفن رااسه في عنقهاااا وهو يقب..لهاا بتلذذ _______
ابس. طيني ي ماااهي بادليني حبي وعشقي ليكي الليلادي عاايز.ك ليااا بكل عقلك و قلبك
وااالا…….
وضعت شف…تيهاا تقب…له بحب ولهفة .وهو مستمتع فيهاا تفعله وااانتهى الامر انه نهل من لذه جس….دهاا المهلك فاقدة كل شي في معركة كااان هو المنتصر فيهاااا.
نزل المطر ذهب مااجد لكي يشترى مظلة فهو لم يتوقع نزول المطر بهذاا اليوم فقد كاانت السماا الصافية
نزلت تحت المطر تلعب فيه تستمتع فيه بينما الآخرين يركضون خوفاا من البلل أصبحت الحديقة خاالية من عدااهمااا
ابتسمت وهي ترفع رااسهاا للأعلى سامح للمطر في اغرااقهااا
فجااءة وجد نفسه اماااامهاااا يتاااملهااا بعشق وااااضح
تفااجاءت به وكادت تقع احتل خصرهااا بين ذرااعيه وهو تاائه بهذه الفااااتنة
خااالد بحب ” اناا بحبك
نظرت له بصدمة وعدم استيااعب م يقوله
عااارف اانك مش مصدقة ولا اناا مصدق نفسي بقول اااي بس. حبيتك ومش ندمااان يمكن معرفش خاجة عنك ولا ااي ال وصلك للحالة دي بس في حااجة قوية بتشدني ليك عاايزة اخبيكي في حضني ومطلعكيش ابدااا
قربهااا منه اااكثر وخذ شف….يفهااا في بو…سة عميقة جداااا
تقسم تن قلبهااا سيخرج من مكاااانه. اغمضت عينهاا تستمتع بهذه اللحظة تحركت يديهااا. تلقاائيا لخلف عنقه تجذبه نحوهااا اكتر يريد ادخلالهاا داخل ضلوعه لكن تااتي الريااح بماا لا تشتهى السفن نعم فقد راااءهم والدهاااا بهذاا المنظرر
ماجد بغضب ” خاااااالد………
بعد فترة كااان خاالد يجلس بجااانب عمااد وماااجد اماامه والشرر يتطااير من عينيه
عماد بهمس غااضب ” حبكت تبوس دلوقتي ي ***** وكمان في مكاان عاام
خالد بهمس ” مقدرتش اسيطر على نفسي البنت تجنن ي عماد طيرتلي عقلي اناا انسان برضو
عماد ” أخرس وليك عين تتكلم ي مفضوح
ثم وجه حديثه لمااجد ” عمي خاااالد ميقصدش
ماجد بغضب ” ده انااا مااسكه ببو..س في بنتي في نص الحديقة ي عمااد هو اانت هتبررلي ال شفته
عماد ” مقصدش ي عمي ااان
خالد. ” انااا بحبهااا ي عمي وعايز اتجوزهااا
مااجد ” وانااا م عندي بنااات للجواز
كاد عمااد ان يتكلم لكن صدم عندماا قااطعه عندمااا قاال خالد بتحدي ” يبقى متزعلش لمااا اخط…فهاالك وومتعرفش لناا طريق ….
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لا ندم في العشق)