رواية لا تتركيني الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم سارة
رواية لا تتركيني الجزء الرابع والعشرون
رواية لا تتركيني البارت الرابع والعشرون
رواية لا تتركيني الحلقة الرابعة والعشرون
سليم بصدمه/ انتي بتهزري صح
ساره/ اكيد لا طبعاا مش بهزر عن أذنك
ساره جت تمشي سليم مسكها من دراعها
ساره/ سيب ايدي
سليم/ لا مش هسيبك انتي واعيه لكل حاجه
حصلت بينا امبااارح وكانت برضااكي جايه دلوقتي
تقوليلي انسي كل حاجه انسي ازااي
ساره/ اعتبرها لحظه ضعف بس انا وانت مينفعش
نكمل مع بعض خلاص
سليم/ وانا مش هسيبك فاهمه ولا لأ
ساره/ بس انا هسيبك انا مش عايزااك
سليم/ كداابه ياساره كل كلمه بتقوليها كدب
لو مش عايزاني ومش بتحبيني مكانش
ال حصل امبارك حصل واظن انا مجبرتكيش
علي حاجه
ساره بصت لسليم وسكتت ومعرفتش ترد عليه
سليم بصلها بحب/ بحب عنااادك اكتر مبحبك
انتي بقيتي مرااتي قولا وفعلاً بقيتي ملكي انااا
وده لاخر يوم في عمرك علشان انا مش بفرط في
حاجه من حقي يادكتوره
ساره سابت سليم ومشيت وسليم فاضل باصص
نحيتها
ماش ياساره انا وراكي وراكي يادكتوره شكلك هتجنيني
لا انتي لسه هتجنيني انتي جننتيني خلاص
****************************
كامليا/ انتي رايحه فين كده
تالي/ ساره رجعن مصر من غير متقولي يامامي
انا حاسه انها مضايقه مني من ساعت مشافت
الصوره ال في ؤضتك وهي مكلمتنيش خاالص
كاميليا بصدمه/ صوره ايه ياتالين
تالي/ صورتك انتي والبنت الصغيره وبابها
كاميليا / ومقولتليش ليه انها شافتها ياتالين مقولتيش ليه
تالي/ هو في ايه الصوره دي مالها انا لازم افهم كل
حاجه لوسمحت
كاميليا/ ساره تبقي اختك ياتالي البنت ال في الصوره
دي تبقي ساره
تالي. بصدمه/ ازاااي ياعني ولما انتي عارفه
ان هي اختي مقولتيش ليه ليه سبتيها كل ده يامامي
كاميليا/ مكنتش عارفه اتصرف ياتالي خوفت
اقولها الحقيقه تكرهني وانا مصدقت عرفتني زحبتني
تالي/ اهي ختكرهك اكتر من الاول يامامي
كاميليا/ لا انا مش هسكت انا لازم انزل مصر حالا
تالي/ يلا يامامي يلا
*******************************
ثنيه/انتي بتعملي ايه في ؤضه ساره يمنال
منال/ بنضفها افرد ساره جت متلاقيش حته
تريح فيها
ثنيه / وااه واحنا عارفين عنها حاجه يامنال
وبعدين مش هترجع لو كانت عايزه ترجع كانت رجعت
منال/ انا جلبي بيجولي انها هترجع صدجيني انتي
بس ويدك معاي كده علشان نخلص
داليا/ ياماااا انااااا
ثنيه بزعيق/ ايه معليه حسك ليه يامجنومه انتي
وبعدين جدك مصدجنا انو ناام يااخره صبري
داليا/ جدي لازم يصحي علاجو جه ياما علاجو جه
منال بفرحه/ ساره جايه صح
داليا/ ايوه يامرات عمي ساره راجعه بعتتلي
علي الفيس بوك ان هي راجعه وكلها ساعه بالكتير
وتكون اهنه
ثنيه ممسكتش نفسها وفضلت تظغرط كتيير
منال/ بس الناس يقولوا ايه
ثنيه/ يقولوا ال يقولوا الغاليه رجعت يامنال
داليا/ انا هروح اقول لجدي ان ساره رجعت
ثنيه/ ماشي روحي
*******************************
في مطار القاهره
سليم/ دكتوره ساره
ساره/ انت اي ال جابك ورايا سبني في حالي
سليم/ يلا بس علشان نلحق نسافر لجدي الأول
ساره/ نلحق ونسااافر ليه انت جاي معايا
انا بس ال هروح مش احنااا الزم حدودك معايا
سليم/ اسمها احنا هنروووح ويامدااام ماتنسيش
انك مرااتي ياساره
ساره/ بطل تقول مراتك دي بقه لاخر مره بقولك
انا مش مرااتك
سليم/ يلا بس ياحبيتتي متتكسفيش
يلا العربيه وصلت اهي اركبي
ساره/ هركب معاك علشان معنديش وقت بس
سليم/ ماشي ياقمر يلا
*************************-***
نعمان/ بتتكلمي جد ساره جايع
دالياا/ اه والله ياجدي كلها ساعه بالكتير وتبقي
هنااا قداامك صدقني
نعمااان/ ياقلب جدك انتي. ياجياابه الاخبااار
الحلوه ال ذيك
داليا/ طيب مفيش حاجه بقه بمناسبه الكلام
القمر ده
نعمان/ عايزه ايه يابكاااشه انتي
داليا/ عايزااك دايما بخير ياجدي
نعمان/ كولي بعجلي حلاوه يااخر العنجود انتي
داليا/ سلامه صوت زغاريط امي الظااهر
سااره وصلت يلا ياجدي يلااا ننزل نشوفها
نعمان بفرحه/ يلا يلاااا بسرعه
داليا ساعدت جدها ونزلوا يشوفوا ساره
ساره اول مرجعت البيت شافت منال جريت
حضنتها جااامد
منال/ اتوحشتك جوي جوي ككل ده بعييده عني
يانور عيني هونت عليكي يا ساره
ساره/ وحشتيني اوي اوي ياماما كل حاجه
هنا وحشتني
ثنيه/ واااه هي الجاعده في بلاد الخواجات بتحلي
أكده ياساره
ساره / اتوحشتك جوي ياثنيه
ثنيه بضحك/ ثنيه حااف كده ياجليله الربايه
ساره/ كل حاجه اهنه وحشتني جوييي
نعمان/ لما هي اتوحشتك أجده سبتينا ليبيه
ساره جريت حضنت جدها جااامد وجدها حضنها
ساره/ وحشتني جوييي ياجدي كل يوم كنت بطمن
عليك وعلي اخبااارك عمري منسيتك ياجدي
نعمااان/ هونت عليكي تسبيني طول الفتره دي
يابت سليم سنه متسأليش عن جدك
ساره/ معلش ياجدي مكنتش قادره اقعد اكتر من
كده
نعمان/ واااه لسااانك بجه يتكلم زي بنات البندر والمصاروه وشكلك بقه زي حرييم الخواجات كمااان انتي نسيتي عادتنا ولا ايه يابنت سليم
ساره/ لا ياجدي كيف ياعني انسي اصلي
انا بس جيت من المطار طوالي علي اهنه ملحجتش
اغير الخلجاات دي وانت خابر بجه مفيش خلجات غير
دي في بلاد الخوجااات
سليم/ اذيك ياجدي
نعمان/ كيفك ياسليم ياولدي انت جااي مع ساره
انتو اتصالختوا ولا ايه
ساره بسرعه/ لا ياجدي ال بينا انقطع خلاص
هو مجرد ابن عمي وانا اصلا هرجع باريس تاني
انا جايه هنا بس علشان في حاجه لازم تفهمهالي
ياجدي
نعمان/ وااه اي الحديد ال بتجوليه ده انتي مش
هتتغربي تاني انتي هتفضلي هنا معايا يابنتي
ولو عايزه تطلجي اطلجك انا ظلمتك كتييير
ساره/ نتكلم في الموضوع ال جيالك في الاول بس
ثنيه/ الوكل الاول وبعدين الحديد تلاجيكو واجعين
من الجوع وبعدين ده انتي خاسع وعدمانه
مكونتيش بتاكلي ولا ايه
ساره بضحك/ لا باكل طبعا
داليا/ سراااسيرووووو نسيتيني ولا ايه مكنش العشم
يابنت عمي
ساره/ مقدرش انسااكي ياداليا وحشتينييييييي جداااا
جدااااااا
داليا/ وانتي كمااان والله روحي رجعتلي لما رجعتيلي
ياساره متسبنيش تاني عندي كلام كتير اوي اوي
ليكي
ساره بغمز/ شكلي عارفه
داليا/ واااه كيف عرفتي يالئيمه
ساره/ وجعتي في الحب ياداليا عرفتك
بااين عليكي جوييي جوييي
داليا/ واااه وااه بلاش حديدك المااسخ ديه ياساره اومااال انتي عابزه امي تجتلني
ساره/ عيني في عينك اجده
داليا/ بحبوا ياساره وخاايفه في نفس الوقت انا بين
نارين خايفه احبوا يقوم —–
ساره/ قصدك يسيبك ذي ماسليم سابني ياعني
داليا/ الصرااخه اه خاايفه مهم اخوااات اكيد نفس
الطبع منو لله وقعني في حبو البعيد
ساره بضحك/ متخافيش المهم هو بيحببك
داليا بضحك/ عيب عليكي ده وااقع لشوشتو
ساره/ جدعه ياختي جدعه
داليا/ المهم احكيلي ال حصل بينك وبين سليم
ساره / مبقتش عارفه ال بينا ايه ياداليا
مش عايزااه يقرب مني وفي نفس الوقت عيزاااه
انتي فاهمه
داليا/ انا من رأيي اديلوا فرصه كمااان ياساره
ساره/ مش عارفه ياداليا
***************************
سليم/ انتي ليكي عين تتصلي بيا بعد كل ال عملتيه ده
نسرين/ انا بحبك ياسليم عملت كل ده علشام بحبك
سليم/ ياعني عملتي فديو قذر وكونتي هتشوهي سمعه
ساره وتقوليلي بحبك خلتيني اسبها يوم فرحنا وكونتي
هتقتلي روح علشان انانيتك وطمعك وتقولي بحبك
ده مش حب دي انانيه ياهانم وانا مش هقدر اكمل
معاكي انا عامل حساب للعشره ال كانت بينا لولا
كده انا كنت عرفت البوليس كل حاجه حصلت
انا مش عيزااكي تتصلي بيا تاني انتي فاهمه ولا لأ
************************
ساره/ جدي انا عايزاك في موضوع
نعمان/ قولي
ساره/ امي عايشه ولا ميته ياجدي
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لا تتركيني)