رواية لا تتركيني الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم سارة
رواية لا تتركيني الجزء الثالث والعشرون
رواية لا تتركيني البارت الثالث والعشرون
رواية لا تتركيني الحلقة الثالثة والعشرون
كريم/ صباح الخير تالي
تالي/ صباح النور جاي بدري ياعني
كريم بضحك/ انتي نسيتي ان احنا اخر الشهر
تالي/ اااه جاي بدري علشان تاخد الفلوووس مادي
حقيير
كريم/ كلبه فلوووس
تالي/ خدت عليا انت اوي اوي
كريم/ صحاااب بقه استحمليني
تالي/ طب يلا علي الشغل علي علشان تحس
بطعم الفلوس الحلال
كريم/ طب ايه رايك اعزمك علي الغدا النهارده
بفلوسي الحلال دي
تالي بتفكيير/ افكر واقولك
كريم/ اشوفك علي الغدا يادكتور
تالي/ والله مجنون
كريم مشي وتالي فضلت باصه نحيتو كتيير
تالي / مش معقول حبيتو بالسرعه دي بس انا اتعلقت بيع
اوي وحابه وجودو في حياااتي
تالي ضربت راسها بإيدها وضحكت علي تفكيرها
تالي/ شكلك اتجننتي علي الاخر يادكتوره
في مكااان تاني في مدينه السحر باااريس
كانت ساره قاعده وحنبها سليم ال مسبهاش
ولا لاحظه من ساعه معرف ال حصل
ساره كانت سانده راسها علي كتف سليم ومغمضه
عنيها وكانت ساكته خاالص لغايط اما اتنهدت واتكلمت
ساره/ كان نفسي اعيش في جزيره وابني حياااه
جميله مبنيه علي الحب والتفاهم نفسي اروح اي جزيره
مش متخيله هبقي حاسه بإيه وانا في نص البحر
كده انا بخااف اوي من البحر بس نفسي اجرب
بس ده كمان مش هيتحقق زي ماكل احلامي مبتتحققش
سليم بص لساره في عيونها وقال
انتي مهمتك تحلمي وانا انفزلك كل حاجه قومي معايا
ساره/ علي فين
سليم/ سبيلي نفسك يوم واحد بس انسي في كل حاجه
انسي الدنيا كلهاااا خالي مشاعرك هي بس ال تتحكم
فيكي وصدقيني مش هتندمي
سليم خلص كلامو ومد ايدو لساااره ال من غير تردد مسكت إيدو ومشيت ورااه
بعد فتره طويله سليم وصل لجزيره وساره نزلت معااه
وكانت مصدوومه من المفاجأة وان الحلم ال بتحلم
بيه بيتحقق
ساره/ انت جيتنا هنا ازااي وعملت كل ده امته أصلا
سليم بضحك/ انا مش قليل ياساره انتي شاوري بس
علي اي حاجه وانا هجبهاالك لغايط عندك
ساره بضحك/ طيب عايزه انزل الميه في مايوو
سليم/ اكييد في كل ال نفسك في يلا غيري هدوومك
علشان ننزل المياه
ساره طلعت غيرت هدومها ونزلت وسليم كمام غير
ومسك ايد ساره علشان ينزلوا البحر
ساره/ انا خايفه اوي ياسليم مش بعرف اعووم
سليم/ وانا معاكي متخاافيش امسكي فيااا انتي وبس
ساره/ خايفه تسبني
سليم/ عمري مهسيبك انا مصدقت لقيتك
سليم نزل مع ساره البحر وساره فضلت مكلبشه فيه
وسليم ماسكها وكان بيحاول يخليها تسترخي بس ساره
كانت خايفه
ساره بضحك/ ده البحر ده طلع وااعر جوي كيف ماحكالي
جدي
سليم بضحك/ وااعر ده انتي بتتكلمي صعيدي حلو اهو
ساره بضحك/ اوماال انت مفكرني زي بنات البندر
ولا ايه ده جدي لو شفني في البحر هيجطع رجبتي ورجابتك
سليم بضحك/ رجبتي ليه
ساره بتمثيل/ هيقولك كيف ياعني رااجل يجبل ينزل
مرتو البحر بالخلجات الملزجه دي انت مش راجل ولاايه
سليم/ هموووت منك والله جدي لو سمعك هيموت من
الضحك
ساره بضحك/ ابقي تعالي واديك دروس في نطق الصعيدي
سليم / وانت فاكراني مخابرش الحكي الصعيدي
لااااا انا خابر كل حاجه
ساره بضحك/بتنطق غلط يافاشل
سليم/ انا فاشل طب والله مش هسيبك
ساره خرجت من البحر تجري وسليم يجري وراها
سليم/ والله مش هسيبك
ساره/ مش هتقدر تمسكني
سليم فضل بجري وساره تضحك لغاايط اما ساره وقعت
وسليم وقع عليها في الارض
سليم بضحك/ اخيراااا مسكتك
ساره بضحك / سبني بقه
سليم بص لساره في عيونها واتقابلت عيونهم في نظره
طوييله وكأن كل واحد بيقري عيون التاني
سليم بحب/ انا مش هسيبك ياساره
انا مصدقت لقيتك
ساره بحب/ وانا مش عيزاك تسبني أصلا
سليم شال سااره وطلع بيها لأؤضه
وكان حاضنها وبعدين جه يبعد عنها
سليم/ هسيبك تغيري علشان متبرديش
ساره بحب/ خليك جنبي وانا مش هبرد
سليم/ انا مستعد افضل جنبك لاخر العمر
ساره / بحبك
سليم من غير مقدمااات خطف شفايف ساره في
قبله طويله وساره كانت مستسلمه ليه وكانت مشاعرهم
بس هي ال بتتحركك وساره في اللحظه دي نسيت
كل ال سليم عملوا معاها وسليم كام اسعد مخلوق في
الدنيا انو قرب من حبيبتو وبقوا روح وااحده
وأخيرا ساره بقت مراات سليم قولا وفعلاً
قضوا ليله من احلي الليالي ال في عمرهم ليله
تكسرت فيها كل القيوود ال بينهم وكل الحواجز ال نبنت
بينهم ليله طويله مليااانه بمشااعر متبعثره من الحب
والاشتياااق
**********************************
كريم/ أخيرا جيتي اي التأخير ده يادكتور
تالي/ مسؤليااات بقه كان ورايااا عملياااات كتير
وانت عارف ان المستشفي تغرق من غيري
كريم بضحك/ طبعاً اومااال ده انتي دراع المستشفي
الشمااال
تالي بضحك/ انا شامه ريحه سخريه وانا هضطر
الغي النقاااش ده علشان انت وصفت كلامي بالسخرية
كريم بضحك/ ياست وانا عملت حاجه هنااكل
ايه بقه
تالي/ والله اي حاجه بس تكون اغلي حاجه في المطعم
علشان اخسرك كل الفلوس ال قبضتها النهارده
كريم/ ايه الشر ده انتي ليه مش عيزاني امسك
الفلوس وافرح بيها ليه مش بتتمنيلي الخير
تالي بتمثيل الزعل/ والله جسمي قشعر من التمثيل
كمل بقيت المسلسل الدرامي ده كمل موارييش حاجه النهارده
كريم/ لا داعي للتصفيق عارف اني ممثل شاطر
تالي بضحك/ مش اوي كده ياعني
كريم/ هموووت من الضحك اخيرااا لقيت حد في مستوي
تفاهتي
تالي/ مستغربه ساره تعرف الاشكال دي ازاااي
كريم بضحك/ نفس اشتغرابي لما شوفتك برضو
تالي/ قصدك ايه
كريم/ انا قولت اي الاشكال القمر ال ساره تهرفها دي
تالي/ ايوه كده
كريم/ عنيفه اوي
****************************
ساره صحيت من النوم لقت نفسها نايمه في حضن
سليم وافتكرت كل حاجه حصلت بينهم
ساره/ انا ازاااي خليتوا يقرب مني ازاااي
انتي اغبي واحده في الدنيا ياساره ضحك عليكي اكيد
ساره قامت غدت حمام دافي وغيرت هدومها وخرجت
كان سليم صحي
سليم بحب قرب من ساره وحضنها ولسه هيتكلم
ساره/ انا مش عارفه ال حصل امبارح ده حصل
ازااي انا مشاعري كانت مش متظبطه ومكنتش عارفه
انا بعمل ايه انا عايزاك تنسي الليله دي خاالص
وكأنها محصلتش لاني مكنتش في وعيي تقريباً
ولا حاسه بحاجه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لا تتركيني)