روايات

رواية لا اعلم من حبيبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم آلاء

رواية لا اعلم من حبيبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم آلاء

رواية لا اعلم من حبيبي الجزء الخامس عشر

رواية لا اعلم من حبيبي البارت الخامس عشر

رواية لا اعلم من حبيبي الحلقة الخامسة عشر

كريم اتعصب ورن علي خلود مكانتش سمعه
خلود… خالتو هطلع ارتاح شويه
سمر… ماشي يا حببتي
خلود ينهار ابيض دا رن 10مرات لقيته بيرن تاني
خلود في نفسها ربنا يستر
خلود… احم احم الو
كريم… لسه فاكره تردي
خلود… طبعا لو حلفتك اني مكنتش سمع مش هتصدق
كريم.. مش فارق
خلودفي نفسها ابتدينا.. صديقي الصدوق ميزعلش بقا
كريم… انتي ليكي صحاب يامه اساسا انا رقم كام بقا
خلود بعدم فاهم… ايه مش فاهمه
كريم… يعني تعرفي كام واحد
خلود… دا هزار صح
كريم… انتي شايفه في وقت للهزار
خلود… في ايه ياكريم انت فاهم كلامك ولا بتهبل وخلاص
كريم… لا انتي اللي فتحها علي رابع وعملها فيها محترمه
خلود انصدمت من كلام وسكتت..
كريم… ايه جيت علي الجرح بس انتي هبله شويه كنتي ضفتي في صفحه تاني مش عيني عينك كده
خلود بصوت مبحوح .. كريم انت
كريم… ايه مش لقي كلام صح انا انا تضحكي عليا انا ال عمري ما بنت هزت فيا شعره تيجي واحده زايك تضحك عليه
خلود فضلت دموعه تنزل وسكته…
كريم… بس العيب مش عليكي العيب عليا اني آمنت لي صنفكم
خلود..قفلت
كريم.. فضل يكرس في كله حاجه حواليه
(كريم مشكلته انه بيغير بغباء عصبي وقت عصبيته مش بيبقا حاسس هو قال ايه)
ـــــــــــــــــــ
مصطفي… رن عليه
كريم مش بيرد
مصطفي رن علي نوره… الو
مصطفي… بقولك هو كريم فين رنيت كتير عليه مردش
نوره .. في الاوضه ليه في ايه
مصطفي… لا اصل نسيت اقوله علي حاجات
نوره… ما انت لسه كنت معا
مصطفي… يابنتي بقولك نسيت
نوره… اها طب استنا اشوفه
نوره خبطت علي كريم.. مافيش رد
نوره فتحت لقيت الاوضه كل حاجه فيها متكسره
نوره…كريم ايه دا في ايه
كريم…بصلها وسبها وماشي
مصطفي.. في ايه
نوره.. معرفش دا مكسر كل حاجه وسالته مردش وماشه هو في حاجه
مصطفي… معرفش اناسيبته كويس
نوره… ربنايستر
مصطفي… متخافيش هو اكيد.هيجيلي
نوره…طمني عليه
مصطفي.. تمام سلام.
مصطفي… فضل يرن لحد مارد
كريم… نعم
مصطفي.. تعال
كريم… تمام
ـــــــــــــــــــ
خلود فضلت قاعده مصدومه في مكانها ودموعه نزله
هاجر.. خبطت عليها خوخه
خلود مسحت دمعها
خلود… سبيني دلوقتي يا هاجر
هاجر… مالك
خلود… لو سمحتي يا هاجر سبيني
هاجر… تمام هستناكي تحت
هاجر في نفسها انتي بقيتي غيريبه شويه كويسه وشويه بحس وجع العالم فيكي
خلود. انفجرت في العياط وكل كلمه بتكرار في دماغها
العقل… قولتلك بلاش غلط
القلب… هووانتي فاهمه هو قال كده ليه
العقل… مهما كان ازاي يتقال كده
القلب… الله اعلم ايه اللي حصل
العقل…. ال حصل ان لزم الموضوع دا ينفض
القلب… ازاي هي بتحبه
العقل… الحب اللي يكسر ويوجع يروح في ستين داهيه
القلب… اسمعي الاول
العقل… مهما سمعت مش هنسا اي كلمه
القلب… متحكميش
خلود…. كفايه كفايه واقاعده تعيط انا غلطانه انا اللي غلط انا اللي عملت كده اني اوفق اني احبه انا غلطانه فكرني زاي اللي كان يعرفهم محدش يقول كده الا لو كان في حد في حياته قبلي وفكرني زايها
ــــــــــــــــــــ
مصطفي…ينفع تفهمني في ايه
كريم… الهانم اللي كانت عمليلي فيها شريفه لقيت واحد معلق علي بوست ليها
مصطفي… هي في بنها وبينه حاجه
كريم… اكيد اومال هيعلق ليه لا وكمان علي كل صورها عمل اجعاب
مصطفي…يمكن معجب
كريم… واللهي وايه كمان
مصطفي.. اهدا ياكريم اسالها واعرف
كريم… اسال ايه ما هو بين
مصطفي… يعني لو انا عجبني اي حاجه وعلقت ابقا كده اعرف الشخص انت كبير وفاهم
كريم…ما انا كلمتها ومنطقتش
مصطفي… انت كلمتها وانت كده
كريم… كده زاي
مصطفي… انت هببت ايه وقولت ايه اساسا
كريم..حكاله كل حاجه
مصطفي لطم علي وشه… ياختاااااي ايه اللي انت قولته دا في حد يعمل كده
كريم… اومال استنا ايه وبعدين ما هي كانت مهزارا معايا قبل كده اكيد هزارت معاها وعايشه حياتها واناولا حاجه حياله واحد
مصطفي… انت غبي ايه ال انت بتقوله دا انت كده خسرتها
كريم… في ستين داهيه
مصطفي… انت غبي وربنا غبي
كريم… هوومين ال صحابك انا ولاهي
مصطفي… انت مدتهاش فرصه تدفع عن نفسها مدتهاش اي حق ليهاانت تخيلت وحكمت وخلاص
كريم.. كنت عايزني اعمل ايه يعني
مصطفي.. تواجه تسمع تسال الولد ال علق دا فين فونك بتاعك
كريم… ليه
مصطفي…عايزو
كريم… اهو
مصطفي..طلعلي الاكونت بتاع الولد
كريم… نعم
مصطفي… ايه صعب متجيبه
كريم… اهو
مصطفي اخد منه الفون وشاف الاكونت بتاع الولد ومن الايميل مصطفي وبعتله مسدچ
كريم… انت بتعمل ايه
مصطفي…اسكت بقا
كريم… فاهمني
مصطفي… بعمل اللي حضرتك مفروض لووكنت وثقه مكنتش هتعملو ولا هتعمل اللي انت عملته
كريم.. مش فاهم
مصطفي… مفروض انك بتحبها يكون في ثقه مابنكم دا المفروض ولو كنت عندك شك كنت دخلت للولد دا وسالته تعرفها ولا لا
مصطفي جتله مسدچ..
مصطفي… اهلا بحضرتك ينفع اسالك سوال
الشخص… اتفضل بس انت مين
مصطفي.. مش ضروري تعرف هو سوال بس
الشخص… تمام اتفضل
مصطفي بعتله الاكونت بتاع خلود
مصطفي.. حضرتك تعرف صاحبة الاكونت دا او في ما بنكم سابق كلام
الشخص… لا خالص هو بصراحه انا بعتلها خاص وهي عملت بلوك مردتش حتي بس منشوراتها كويسه بس لكن مافيش بنا اي كلام
مصطفي… انت متاكد
الشخص…اكيد
مصطفي.. شكرا لي حضرتك اسف علي الازعاج
الشخص.. لا ولايهمك تشرفنا
مصطفي.. شكرا
الشخص.. العفو
مصطفي بص لي كريم… مظنش ليك عين تتكلم انت دلوقتي
كريم.. انا مش عارف انا محستش ب اي حاجه وانا بزعق فيها
مصطفي.. شكك ضياعك هي وغيرتك وعصبيتك
كريم… اعمل ايه دلوقتي
مصطفي… تبعد عنها احسن
ـــــــــــــــــــــــــــ
خلود.. قفلت علي نفسها الباب وفضلت تعيط لحد مانمت
ومش بتتكلم مع حد وقفلت فونها ولو احمد رن ولا مامتها بيقوله انها نايمه عشان ميقلقوش عليها
وكريم بعت مسدجات يامه ومافيش رد قاعدت يومين علي كده
ــــــــــــــــــ
هاجر فضلت تخبط
هاجر.. خوخه لو ليا غالوه عندك عشان خاطري افتحي
سمر.. متوجعيش قلبي عشان خاطري افتحي
محمود.. افتحي يابنتي قوليلي مالك بس مش انا باباكي طيب لووفعلا كنتي بتعتبرني باباكي افتحي
خلود..فتحت الباب مبطلتش عياط
وترمت في حضن باباها
محمود.. اهدي يا بنتي.مش هسالك مالك لما تحبي تحكي قولي المهم خدي دوش وفوقي وننزل ناكل انا وانتي برا ايه رايك
خلود.. هزت راسها موافقه
ــــــــــــــــــــــــ
خلود نزلت هي وعم محمود
محمود انا جبتك عند البحر اهو عشان عارفك بتحبي
خلود بصتله و ابتسمت… شكرا
محمود.. علي ايه
خلود … شيله همي انا وماما
محمود.. امك دي اخت مراتي يعني اختي وانتي بنتي
خلود… هو ينفع اسالك سوال
محمود… قولي
خلود… لو حضرتك عملت حاجه وندمت عليها تعمل ايه
محمود… مش فاهم
خلود …يعني اتعرفت علي شخص وندمت انك عرفته لانه شافك بطريقه انت عمرك متتتخيل ان حد يحطك في كده
محمود… انا مش فاهم حاجه بس لو حد عمل حاجه وندم عليها ميكرارهاش ولو ينفع يحاول يصلح الغلط دا لو قدر مقدرش ميكرارهوش
خلود كانت نفسها تحكيله بس خايفة تتفاهم غلط زاي ما كريم وصفهااوتقل في نظره
خلود..تمام
عم محمود من جوها مش فاهم هو في ايه بس حاسس انها ندمانه عايزه تحكي وخايفه
محمود.. ال فات مات خالينا في دلوقتي ومنكرارش الغلط
خلود ابتسمت..
محمود… ها نجيب بيتزا ولا ايس كريم انا رائي البيتزا ونجيب بعدها ايس كريم
خلودضحكت… اللي انت شايفه يابابا
محمود طبطب عليها واخدها في حضنه … ايوه كده اضحكي
خلود…ربنا يخليكي ليا
محمود…ويحفظك يا بنتي يلا
خلود… يلا
ــــــــــــــــــــــــــ
مصطفي.. مالك انا فضل تالت ايام علي كتب كتابه وانت بالمنظر دا
كريم… وحشتني
مصطفي…حاسس بيك بس تستهل
كريم… نفسي اشوفها
مصطفي… مافيش اي حد تعرفه يكون عارفها اي حاجه
كريم.. لااا اها
مصطفي…مين
كريم… مرات ابن خالي تبقا صحبتها
مصطفي…وهتعمل ايه
كريم… هكلم ابن خالي اقوله يكلم مراته تعزمها واروح لي ابن خالي واشوفها
مصطفي… وبعدين
كريم.. هاحاول اتاسف اخليها تسامحني
مصطفي…تفتكر
كريم…مش عارف بس هجرب
كريم فعلا كلم ابن خاله واتفقا معا انو عايز يتعرف عليها وما جبش سيرت ان في حاجه مابينهم
ـــــــــــــــــــــ
بسمه.. هاجر عامله ايه
هاجر… عروستنا الحلوه
بسمه… عروسه ايه بقا كان زمان
هاجر…ودلوقتي برضو اقمر انت
بسمه… انشالله تجبري يا اوختشي يارفعه من معنوياتي
هاجر… عامله ايه ياقلبي
بسمه… الحمد الله يا قلبي اومال خوخه برن عليها فونها مقفول
هاجر… اها تعبانه شويه
بسمه… الف سلامه عليها مالها
هاجر.. هو خلود بتقول حاجه ما انتي عارفها
بسمه… الاه عارفها ربنا يفرحكم يارب
هاجر..قلبي يارب انتي وسليم
بسمه… حببتي طب ايه رايك تجبيها وتيجو تقعدو معايا يوم
هاجر…. فكره واللهي يمكن تفك شويه
بسمه… خلاص مستنياكم بكره
هاجر… اشطا هأكد عليكي عشان ممكن متوافقش
بسمه… ازاي وانت موجود ياكبير
هاجر ضحكت… لو ماكنتيش تفخمي بس هحاول واللهي يا قلبي
بسمه…تمام اقلبي مستنيه ردكم
هاجر… ماشي ياقلبي
بسمه.. باي
هاجر…باي
ـــــــــــــــــــــــ
محمود.. عندي ليكي خبر حلو
خلود.. باذن الله
محمود.. متقدملك عريس
خلود بصتله وفتكرت كلام كريم… لا مش موافق وبعدين هاجر اكيد دا يكون كويس ليها
محمود… هاجر ايه انا بتكلم عليكي انتي وبعدين هو اتقدملك انتي
خلود…وانا مش موافق
محمود..شوفي الاول وبعدها قراراي وبعدين
خلود قطعته ..يا بابا
محمود قطعها.. طيب شوفي الاول فكري يا حببتي وبعدها قولي رائيك
خلود ابتسمت بقلت حيله..
محمود استغرب هي رافضة كده ليه قبل حتي ما اقول اي حاجه ولا اعرافها عليه ولا شافته حتي
محمود… هروح اجبلك الايس كريم بتاعك
خلود. من جوها انا مش عوزه حدوكفايه كده انا اساسا كنت رفض الفكرره ايه اللي خلني احب لا وكمان من ورا اهلي انا اللي غلط بس مش عوزه حد انا كده كويسه
محمود… امسكي الايس كريم
خلود.. ها
محمود… سرحتي في ايه
خلود… مافيش يابابا
محمود… اممم طيب كولي يلا
خلود.. حاضر
ـــــــــــــــــــ
سليم… عملتي ايه
بسمه….لقتها تعبانه بس قولتلها لي هاجر تجبها يمكن تفك بس وهوكريم ساكت كل دا وجي يتقدم دلوقتي انا قولت من زمان انه هيتقدم اشمعنا دلوقتي
سليم.. مش عارف والله انا هكلمه واقوله
ــــــــــــ
مصطفي.. ايه يا حببتي عامله ايه
نوره… الحمد الله وانت
مصطفي… الحمد الله بخير
نوره.. هو كريم ماله متغير كده ليه
مصطفي… متخافيش هيبقا كويس
نوره.. هو في ايه
مصطفي.. مافيش شوية مشاكل في شغل كده
نوره.. اها تمام مع اني مش مصدقه
مصطفي… ماتسيبك من كريم وخاليكي في مصطفي
نوره اتكسفت.. ايه الشغل معاك طيب
مصطفي ضحك… الشغل بيقولك وحشتيني
نوره.. انا هقفل عشان انت رخم
مصطفي.. وربنا انا وحشك بس انتي مكسوفه
نوره ضحكت…
مصطفي…. ضحكت يعني قلبها مال
نوره…بس بقا عشان مبحبش كده بتكسف
مصطفي… خلاص ماشي
ــــــــــــــــــ
كريم.. الو ازايك يا سليم
سليم.. الحمد الله وانت
كريم.. تمام عملت ايه
سليم… بسمه كلمتها بنت خالتها عشان فونها مقفول وعرفت انها تعبانه
كريم بلهفه .. مالها
سليم… معرفش واللهي
كريم.. طيب وبعدين
سليم.. مافيش بسمه عزمتهم يمكن خلود تفوق لما يتجمعه وكده
كريم.. تمام ووافقة
سليم.. لا لسه قالت هترد عليها
كريم…امتا
سليم… في أي يبني لسه منعرفش
كريم… تمام اول ماترد قولي
سليم.. تمام بس هو في ايه
كريم.. مافيش عادي يبني المهم عايز حاجه
سليم…سلامتك
كريم.. تسلم سلام
سليم… سلام
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
محمود… السلام عليكم
سمر… وعليكم السلام هقوم احضر الاكل
محمود… لا انا وخوخه اكلنا برا
سمر…. اخس عليكم دا انا حتي عملتلكم الاكل اللي بتحبه
محمود… هنتعشا اكيد
سمر… ايه يا خوخه مش متعوده يا حببتي على سكوتك
خلود.. ابتسمت
هاجر… سبوهالي انا هفوقها تعالي يا قلب اختك
بعد اذنكم
هاجر اخدت خلود ودخلت اوضتها
هاجر… مالك بقا
خلود.. مخنوقه شويه
هاجر… خلينا نتكلم بصراحه محدش بيزعل كده الاه مايكون في سبب
خلود… مافيش
هاجر… عارفه انك بتكتمي جواكي ايه زعل بس عمرك ما كنتي كده قولي مالك يمكن اساعدك
خلود بصتلها وعيطت
هاجر اخدتها في حضنها… اهدي مالك فضفضي مش هينفع كده
خلود… خايفه
هاجر.. احكي ووعد هيبقا سر بنا
خلود… خايفه اقل في نظرك
هاجر… هو ايه الكلام الااهبل دا عمرك ماتقلي من نظري انتي اختي احكي يا قلبي متخافيش
خلود…بصي انتي فاكر كريم
هاجر… اها ايه ال حصل
خلود… انتكلمنا مع بعض كا صحاب مش اكتر بعدها انا حسيت بحاجه ناحيته بس قولت اصحاب عادي ولقيته هو حبني بس انا طبعا مكنتش عارفه اني كمان حبيته مكانش صحبي زاي ما قولت
هاجر…. اها كملي
خلود… وارتباطنا وهو الفتره دي كلها كان.في سؤ ء تفاهم وخناق بس كنت بعدي عشان بحبه رغم انه كل حاجه زعيق بس كنت بقول عصبي مش قصده بس مره دي اتهمني اني مش محترمه وفضلت خلود تعيط وهي بتحكي
خلود بعيط.. قالي اني مش كويسه واني فتحها علي ربع واني مصحابه كتير واعرف كذه واحد
هاجر… ينهار ابو اسود وهو قال كده ليه
خلود… معرفش انا لقيته بيرن وانا رديت عادي لقيته قالي كده
هاجر… دا انسان مش محترم
خلود…هو انا كده انا مش محترمه واللهي ما اعرف حد غيرو هو بس يارتني ماعرفته
هاجر… انتي هبله انا عارفكي كويس مش لزم تحلفي
خلود… حسه اني مش محترمه
هاجر… بطلي هبل هو انتي غلطانه من ناحيتين عارفه مش ناقصه كلمه بس بصراحه انتي بتصلي وعارفه ان دا ميرضيش ربنا
انتي غلطي لما تردي علي واحد من الفيس ايه يخليكي تردي عليه مش عارفه شخص كويس ولا لا محترم ولا لا الموضوع نفسه غلط
غلط انك تهزاري معا واحد متعرفهوش دا ذات نفسه حرام
اما تاني غلطه انك تحبي من وار اهلك مفروض يجي قدام اهلك ويكون قدام ناس كلها مش من وراهم
خلود بعياط… عندك حق
هاجر… خلاص كفايه عياط انتي عرفتي غلطتك والمفروض ميحصلش تاني
خلود… انا مش عوزه حد تاني كده خلاص
هاجر… وكده برضو غلط انتي هيجيلك ابن الحلال اللي يستهلك ويقدرك ويحترمك اما البني ادم دا مكانش محترم
المفروض دلوقتي تبعدي عنه ومتتكلميش تاني معا لا هو ولا غيرو
خلود… استحاله اكلمه تاني
هاجر… جدعه دلوقتي بقا تقومي تصلي وتدعي ربنا انه يريح بالك ويبعد عنك اي سؤء او اي وسواس ويعوضك خير
خلود… اكيد شايفني اني مش كويسه
هاجر… هنرجع للهبل عمرك ما هتقلي من نظري ولا هشوفك وحشه كلنا بنغلط بس في اللي مفروض يتعلم وميكرارش الغلط وفي ال بيتمده في الغلط وانتي اتعلمتي صح ولا لا
خلود… صح
هاجر… يبقا خلاص ياستي يلا قومي كده صلي واقراءي قران شويه وانا هقوم اعملك حاجه جديده كده تستهل بوقك ونقعد تحت في الجنينه
خلود ابتسمت… حاضر
خلود… هاجر
هاجر… نعم يا قلبي
خلود حضنتها… شكرا
هاجر اخدتها فى حضنها… انتي هبله احنا مالناش غير بعض
خلود… ربنا ميحرمنيش منك
هاجر… يلا بقا وانا نزله اجاهز الحاجه
خلود…ماشي.
خلود دخلت اخدت دوش
ــــــــــــــــــــــــــ
سمر.. اومال فين خوخه
هاجر… دخلت تاخد دوش وهتصلي وتنزل
سمر… هي مالها
هاجر… مافيش كانت مخنوقه شويه
سمر… مع اني مش مصدقكي بس ربنا يحفظكم يارب
هاجر.. ويحفظك لينا ياست الكل
سمر… انتي بتعملي ايه
هاجر… هعمل كيك بالفراوله
سمر….ربنا يستر
هاجر ضحكت … شكران علي تشجيع دا
ــــــــــــــــــــــ
خلود. صلت وفضلت تدعي ربنا يسمحها وان يريح بالها وقلبها
ونزلت تقعد معاهم
هاجر… اهلا اهلا ست البنات جت
خلود ابتسمت.
محمود.. عندي خبر جميل كمان
سمر… انا عارفه
محمود… هي قالتلك
سمر… اكيد
هاجر… هو في ايه
سمر… سحرجي بعد بكره
خلود.بفرحه.. بجد
سمر… اها واللهي
خلود فضلت.. تطنطت
سمر… شوفي البيت انتي مش حبه وجودك معانا يا جزمه
خلود… ابدا واللهي انا ماليش غيركم بس هي وحشتني
سمر… يبكاشه
هاجر ضربت جبتها…. اخخخ. نسيت البت نسمه عزمانه بكره
خلود… بس هي مقالتليش حاجه
هاجر.. ماحضرتك قفله فونك
خلود… اها صحيح
هاجر…. هنروح ايه رايك يا خلود
خلود… مش عارفه
هاجر.. نروح ونمشي بدري ونتمشا ايه رايك
خلود… تمام
هاجر… طب تعالي يلا نكلمها
ـــــــــــــــــــــ
بسمه… الو يا جوجه
هاجر… انا وخوخه هنجيلك بكره باذن الله
بسمه… اخيرا لولولولي مستنياكم يا قلبي
خلود… بس يابنت هتفضحينا
بسمه… خوخه قلبي وحشتيني.
خلود… اهو جي اقرفك بكره انا وهاجر
بسمه… تنوروني يا قلبي
هاجر… يلا باي بقا
بسمه… باي يا قلبي
بسمه….سليم ياااسليم
سليم…. ايه بتنادي كده ليه
بسمه… هاجر وخلود جااين بكره.
سليم… تمام هكلم كريم
ــــــــــــــــــــ
كريم… الو
سليم… بقولك بكره هتيجي باذن الله
كريم.. بجد هي ومين اللي كلمها
سليم… مش عارف انا بسمه قالت انهم جاين
كريم… تمام
سليم… الف مبروك مقدما
كريم… تسلم يارب
سليم… سلام
كريم… سلام
ـــــــــــــــــ
خلود… انا مش مرتاحه
هاجر…. ليه
خلود… اصل بسمه لو كانت هتعزمنا معزمتناش من الاول ليه
هاجر… وهتفرق في ايه
خلود… يابنتي مش بسمه جوزها يبقا ابن خال كريم
هاجر… اها صحيح بس مفهمتش برضوه
خلود… ياختتتاااي يعني ممكن يكون هو يجي هناك
هاجر.. مظنش لان هو ال متعارك وانتي بعدي عنه كمان
خلود… وافرض لقيته هناك
هاجر… ساعتها هناخد بعضنا ونمشي
خلود… انا خايفه
هاجر… لا متخافيش انا جمبك ومظنش هنلاقي هناك
خلود… ربنا يستر
هاجر… ان شاء الله
عده اليوم
ــــــــــــــــ
سمر… صباح الخير مش عويدك
هاجر… صباح النور.اصل انهارده زاي ما قولتلك هنروح لي بسمه
سمر.. عشان كده
هاجر… طبعا هي خوخه صحيت ولا لسه نايمه
سمر.. لا نايمه
هاجر… الله دي هتقوم الحفله دلوقتي
سمر… سبيها حرام مش نقصاكي
هاجر… ما هي مش هتصحا غير بكده
سمر… ربنا يهديكي
هاجر… احم احم
هاجر… خوخه اصحي
خلود….
هاجر… اصحي بمايرضي الله ولا اصحيكي بما لا يرضي لله
خلود….
هاجر…يبقا استعنا الشقا بالله احم احم
في دماغك افكار مجنونه والناس بتقول مش مضمونه ياسيدي هي ناس نفسها مش مضمونه يلا
غامر عافر جازف دي الدنيا رهان خليك وسط الناس الحلوة.اللي زاي انا كده انا عسل اساسا يلا ماعلينا
عيش اللحظه كانها غنو ة اراقص (هاجر قامت تتنطط فوق السرير)واضحك وافرح من غير حسبان
خلود… حسبي الله ونعم الواكيل
هاجر.. عااا فجعتيني
خلود… انتي كمان اللي اتفجعتي
هاجر بضحك.. اها كده برضو كنت خلاص اندمجت في الاغنيه
خلود… يارب يارب انا خلاص
هاجر… خلاص أيه اقتنعتي بموهبتي
خلود… حدفتها بالمخده
هاجر… بضحك يلا يا قلبي عشان هنروح لي بسمه
خلود… اوعي كتك الارف
هاجربضحك… انا هاخد دوش وانتي كمان يلا هنفطار وننزل
خلود… ماشي يا اخرت صبري
هاجر باستها من خده برخمه…. قلبياااااي
خلود ضحكت… اوعي بقا
خلود وهاجر فطارو ونزله
تتوقعو ايه اللي ممكن يحصل ولو كريم اعتذار تقبل ولا ترفض

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لا اعلم من حبيبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى