روايات

رواية كيف احببتك الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميمة تيتو

موقع كتابك في سطور

رواية كيف احببتك الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميمة تيتو

رواية كيف احببتك الجزء الخامس عشر

رواية كيف احببتك البارت الخامس عشر

كيف احببتك
كيف احببتك

رواية كيف احببتك الحلقة الخامسة عشر

ف الفندق
بعد ساعه
فادي فاق وقام شاف ساندي نايمه ف حضنو وهو من غير قميص
فادي: ساندي قومي قومي احنا بنعمل ايه هنا
ساندي: قامت بإبتسامة انت مش فاكر ولا ايه
فادي: فاكر ايه
فين تولين ومصطفي
ساندي: لا انا كنت فاهمه غلط مكنتش جايه تشوف مصطفى بس فعلاً هيا جات وشفتنا سوا
فادي: ازاي انت مش قولت انها مع مصطفى
ساندي: ايوا هدي صحبتها قالتلي كدة
فادي: طيب انا لازم اروح افهمها اللي حصل وان مفيش حاجه حصلت بينا
ساندي قربت منو ازاي بس احنا كنا سوا
فادي بعدها عنه انت كدابه انا مستحيل اعمل كدا
ساندي: لا مش بكدب
فادي قام لبس القميص ونزل ركب الموتوسيكل بتاعو ومشي وكان بيرن علي تولين ردي بقي ردي
لا انا معملتش كدا انا داخت بعد ما شربت العصير اكيد كان في حاجه
عند تولين
بتعيط انت لسه مصمم تكدب عليا بترن ليه انا المفروض مكنتش ارفع اثق ف حد تاني
تاني يوم
ف المدرسه
فادي: انا رنيت عليكي كتير اوي مش بتردي ليه
تولين مشت وسابتو
فادي مسك ايديها
تولين لفت وشها وضربتو كف قدام كل الموجودين
فادي: والله انت فاهمه غلط
تولين: بدموع انت كداب ودخلت الفصل وقعدت تعيط
فادي دخل وراها
تولين عشان خاطري صدقيني
تولين: انا شوفتكم سوا وقولتلها انا بحبك
فادي: والله مش فاكر ايه اللي حصل بس انا مكنتش ف واعيي
تولين: اخرج
فادي: والله بتكلم بجد انا كنت رايح اشوفك انت قالتلي انك مع مصطفي
تولين: بصوت عالي قولت اخرج
وقامت مسكت ايديه وحطتها علي قلبها وقالت دا بيوجعني هاا بيوجعني حرام عليك ان قولت انك غير مصطفى طلعت اوس.. منو طيب هو قالي انه بيحب غيري انت خبيت عليا وطول الوقت كنت بتكدب انا صدقتك وياريت ماصدقتك انا تعبت والله تعبت مش هسامحك يافادي مش هسامحك
فادي بدموع اخدها ف حضنو والله انت فاهمه غلط
تولين بعدتو عنها اطلع برا
وبعياط وصوت عالي اطلع برا ومسكت ايديه وشدتو وخرجتو برا الفصل وقفلت الباب
وفضلت تعيط
فادي واقف علي الباب من برا تولين عشان خاطري اسمعيني وضرب ايديه ف الباب بالجامد وقال انا حيوان مش بفهم انا حيوان
تولين جوه بتعيط وحطت ايديها علي ودنها عشان متسمعش كلام فادي وكانت عايزه تخرج تحضن فادي بس كرامتها ووجع قلبها مانعوها انها تعمل كده
بعد عشر دقايق المستر دخل الفصل
فادي دخل قعد جانبها
تولين: مستر ممكن اروح الحمام
المستر: انت كويسه شكلك تعبانه تروحي
تولين: لا عايزه ادخل الحمام
المستر: روحي
تولين قامت وراحت الحمام وغسلت وشها وطلعت رجعت الفصل
فادي حاول يكلمها
تولين مردتش عليه
وبعد الحصه ماخلصت المستر طلع
فادي: اسمعيني
تولين: ياتسكت يا تقوم تقعد ف مكان تاني
اليوم عدا وتولين رجعت البيت
وفضلت تتجاهل فادي ومتردتش علي مكالماتو
بعد أسبوعين
ف المدرسه
نور: مالك يا تولين
تولين: مفيش
نور: شكلك تعبانه اوي
تولين: يلا ندخل الفصل
ف الفصل
تولين قعدت مكانها
والمستر دخل وشرح كالعاده وخرج
تولين: ف نفسها فادي مجاش انهارده ليه
ف بيت فادي
مني: تعالي نروح لدكتور
فادي: لا شويه وهبقي كويس
مني: يا فادي حرام عليك هتمو*ت نفسك انساها
فادي: لا انا بحبها ودخل جري علي الحمام وفضل يرجع
مني: بدموع هات رقمها انا هكلمها واخليها تيجي
فادي: بدموع لا
انا غلطان
مني: انت عملت فعلاً كدا مع ساندي
فادي: بدموع لا والله انا بحب تولين
مني: طيب غلطان ازاي
فادي: بدموع انا حيوان عشان صدقت ساندي ورحت هناك
المفروض كنت اثق في تولين اكتر من كدا
مني: طيب خلاص هتمو*ت نفسك انت سخنت اوي
فادي: مش مهم لو هعيش من غير تولين امو*ت احسن
مني: بدموع بعد الشر عليك
بعد شهر
ف المدرسه
المستر: طيب يا ولاد انتوا الافضل ليكم تقعدو ف البيت وتذكرو عشان فاضل علي الامتحان شهر
الطلاب خرجو من الفصل
فادي: تولين عشان خاطري طيب اسمعيني والله انا بحبك
وبعياط جامد والله همو*ت لو بعدتي عني انت فاهمه غلط انا معملتش كدا
ارجوكي حولي تصدقيني
تولين بصتلو وصعب عليها وعينيها دمعت وكانت عايزه تخدو ف حضنها بس وجع قلبها كان اقوي من رغبتها انها تفضل معاه
سبتو ومشت
فادي ركز برجليه علي الارض وفضل يعيط فعلاً عياط جامد
ف بيت تولين
قاعده ف اوضتها
وبتفكر ف فادي وافتكرت كلامو وعياطو قدامها وهو بيترجها
وعيطت وفضلت تقول انا اسفه يافادي اسفه بس مش هرجعلك
تاني يوم
موبيل تولين رن
تولين: الو
اسماء: انا اسماء صحبت هدي
تولين: اممم نعم
اسماء: انت ظالمه فادي
تولين: نعم مش فاهمه
اسماء: انا سمعت هدي وساندي بيتكلمو واتفقوا انهم يفرقو بينكم
تولين: ازاي
اسماء: هدي قالت لساندي انك كنت مرتبطه بواحد اسمه مصطفى
وساندي قلتلها تكلمك وتقولها ان فادي معاها ف الفندوق و……….
…..
تولين: بدموع ايه دا بجد
اسماء: ايوا بجد وفادي كان تعبان اوي الفتره اللي عدت وهو مخلص ليكي وميعرفش ان ساندي هتعمل كدة
تولين: بدموع طيب اسماء شكرا اوي ليكي
اسماء: تمام عادي بس متقوليش حاجه لهدي عشان متزعلش منى
تولين: حاضر وقفلت المكالمه وقامت غيرت هدومها وخرجت من البيت
مروة: رايحه فين
تولين: مش هغيب ومشت
ف بيت فادي
مني: انت هتفضل كده لحد امتي
فادي: مش عارف انساها يا ماما
مني: امتحاناتك الشهر الجاي المفروض تذاكر
فادي: حاضر انا هطلع اوضتي انام شوية وبعدين هذاك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كيف احببتك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى