روايات

رواية كيان القلب الفصل السادس 6 بقلم رحمة محمد

رواية كيان القلب الفصل السادس 6 بقلم رحمة محمد

رواية كيان القلب الجزء السادس

رواية كيان القلب البارت السادس

رواية كيان القلب
رواية كيان القلب

رواية كيان القلب الحلقة السادسة

زين قرب من كيان اوي : قولتي اي ي كيان
كيان بكسوف : قولت بح…
قاطع كلامهم صوت صر”يخ من برا وجريو الإتنين في اتجاه الصوت وكانت احلام بتصو”ت
هدي بخو”ف علي اختها : مالك ي حبيبتي في اي
احلام شاورت في مكان في الاوضه : كككان ككان هناك عصام
(عصام يبقا ابو كيان)
كيان بستغراب : بابا؟؟
احلام بخو” ف : ايوا شوفته كان هناك كدا وبيبصلي كككان قاعد علي الكرسي بتاعه وبيحاول يييقوم
زين حاول يطمنها : اهدي ي خالته مفيش حاجه اكيد بيتهيألك
هدي : اهدي ي حبيبتي وانا هفضل جنبك لحد ما تنامي (وبص لزين وكيان) وانتو روحو نامو انا هفضل هنا
زين حرك راسه بالايجاب وخد كيان وراحو اوضتهم كانت سرحانه

 

 

زين حضنها من ضهرها : كنا بنقول اي بقا (كيان مردتش) كيان حبيبتي (برضو مردتش لفها ليه) مالك
كيان فاقت : بفكر ف الكلام الي قالتلو ماما
زين ابتسمت : اكيد بتتخيل ي كيان هيبقا حقيقه ازاي
كيان ابتسمت ليه : عندك حق يلا تصبح علي خير
زين باسها من جبينها بحب : وانتي من اهلي ي حبيبتي
كيان حاولت تنام بس معرفتش كانت بتفتكر في باباها ودمو”عها نزلت : انت وحشتني اوي ي بابا
زين حضنها بحب : نامي
كيان شه”قت : انت لسه صاحي
زين ابتسم : كنت عارف انك مش هتنامي ومقدرش انام وسيبك (باسها من جبينها) يلا نامي
كيان ابتسم وغمضت عيونها وفعلا نامت
عدا اسبوع وزين ي كيان قربو من بعض اكتر واحلام كانت متغيره تماماً عن الاول بقت احسن وعلطول قعده هي واختها
وفي صباح يوم جديد
كيان صحيت لقت زين صاحي وباصص ليها
كيان ببتسامه : صباح الخير
زين : صباح الفل علي عيونك.. كنت جاي اصحيكي بس سرحت في جمالك
كيان قامت وهي بتضحك : ي جدع

 

 

زين شدها وحضنها : جمالك بيسحرني ي كيان وبحبك اوي
كيان رفعت ايديها وحضنته جامد : وانا كمان بحبك اوي
وقاطع كلامهم احلام : كيااان
زين نفخ بض”يق : يادي النيله
كيان ضحكت وطلعت برا بسرعه : نعم
احلام مسحت دمو”عها : انا اسفه ي بنتي
كيان استغر”بت من طريقتها : انتي بتعيطي لي
احلام : انا ظلمتك وقسيت عليكي كتير حقك عليا سامحيني انتي اعتبرتيني امك وانا بهدلتك وانتي كنتي بتسامحيني ديما سامحيني المره دي وانا اوعدك مش هزعلك تاني حتي كان بايدك تاذيني دلوقتي زي م عملت معاكي بس انتي معملتيش كدا انا اسفه (وصوت عياطها بقا عالي) يمكن تكوني محستيش دا وهتكدبيني دلوقتي بس انا حبيتك والله بس طمعي وحبي للفلوس عماني وفي الاخر خسرت كل حاجه انا اسفه
كيان دمو”عها نزلت بحز”ن : اسامحك؟! .. اسامحك ازاي
احلام بصت في الأرض بحز”ن مكنتش عارفه تقول اي ولا تبرر غلطاتها معاها ازاي هي اذتها كتير : انا اسفه
كيان مسحت دمو”عها وبصت ليها كان باين عليها الند”م : بس مستعده اديكي فرصه تانيه
احلام بصت ليها بحز”ن وكيان قربت منها ببتسامه : نبدأ صفحه جديده
احلام ابتسمت ودموعها نزلت وحركه رأسها بسرعه بالايجاب
كيان حضنتها بحب : انتي الي ربتيني وفضلتي معايا طول عمري وزي ما كان في الوحش انا في الحلو وانا متأكده انك اتغيرتي وعشان كدا هنبدا صفحه جديده ي ماما يلا الي فات مات
احلام حضنتها جامد : عمري ما هزعلك تاني ي قلب امك
وفضلو يتكلمو شويه ويضحكو سوا وبعدها
كيان خرجت من الاوضه لقت زين واقف وباصص ليها بحب
كيان بستغراب : مالك ي زين محتاج حاجه
زين شدها وحضنها : انتي ازاي قلبك ابيض كدا
كيان خرجت من حضنه وبصت ليه وضحكت : كل واحد محتاج فرصه جديده وانا بحبها وشوفت الند”م في عيونها اكيد هتتغير
زين ابتسم ليها وباسها من جبينها : انتي احلي حاجه في حياتي

 

 

كيان : عارف اني اكبر غبيه
زين بستغراب : لي
كيان ابتسمت : عشان كنت طول عمري شيفاك مجرد صاحب عمري ما تخيلت اني اكون مراتك غبيه لما مكنتش شايفه كل الحب الي في عيونك دا غبيه لاني محبتكش من زمان بس انا دلوقتي بحبك ي زين وانت بقيت كل حياتي
زين بصلها والد”موع في عيونه : انتي بتتكلمي بجد
كيان ابتسمت بحب : ايوا انا بحبك ي زين
زين حضنها جامد وباس جبينها وكان فرحان اوي : وانا بحبك ي كيان قلبي
#تمت.

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كيان القلب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى