روايات

رواية كيان الصقر الفصل الثاني عشر 12 بقلم روني محمد

رواية كيان الصقر الفصل الثاني عشر 12 بقلم روني محمد

رواية كيان الصقر الجزء الثاني عشر

رواية كيان الصقر البارت الثاني عشر

رواية كيان الصقر
رواية كيان الصقر

رواية كيان الصقر الحلقة الثانية عشر

كيان وصقر راحوا القاهرة واول ما الباب اتفتح واحده جريت على صقر حضنته

_ وحشتنى أوى

كيان بصدمه: مرات عمى

أسماء حضنت* صقر وهي بتعيط

أسماء: وحشتنى أوى

صقر : وانتى وحشتيني جدا

أسماء بعدت عن صقر وحضنت* كيان اللى مصدومه

أسماء: وحشتينى يا كيان

كيان بحب: وانتى كمان

صقر : تعالوا ندخل جوه

قعدوا التلاته وصقر فى حضن* أسماء

 

 

كيان : هترجعى معانا القصر مش كده

أسماء بخوف : لا انا ..

صقر : هترجعى ومحدش هيقدر يتعرضلك*

أسماء: ابوك مش هيوافق

صقر : بس جدى هيوافق وانتى عارفه أن كلمته محدش يقدر يرفضها

أسماء بقلق : ماشى

كيان : انا مش فاهمه حاجه انت مش قولتلى أنها سافرت

أسماء: م انا فعلاً سافرت كنت مع جاسر

كيان بصدمه : جاسر اخويا

أسماء: ايوه كنا عايشين هناك انا وهو وكتر خيره كان واخد باله منى

كيان : لأ احنا نرجع القصر ونقعد انا وانتى بالليل على رواقه وتحكيلى وتشرحيلنا بالتفصيل

صقر : بالليل !

كيان : ايوه

صقر : وانتى مش متجوزة ولا ليكى راجل تستأذنيه

 

 

كيان : لسه معملناش فرح ومن هنا ورايح هبات فى الاوضه الكبيره اللى فى الجناح الغربى انا ومرات عمى وورد وجميلة

صقر بفزع : بلاش جميلة عشان كده مش هنكمل

أسماء: كلم جدك عشان عايزاه

صقر : احنا هنرحع دلوقتي

أسماء: لا اتصل بيه وخد مراتك واطلع

صقر : تمام

صقر وكيان طلعوا اوضتهم

كيان : انا حاسه أن فيه حاجه غريبه

صقر : زى ايه

كيان : مرات عمى عايزة تكلم جدى و

صقر : هنعرف كل حاجه لما نرجع

كيان : ماشي.

 

 

صقر : تعالى هنا انتى كنتى بتقولى ايه قبل م نيجى

كيان : كنت بقول ايه

صقر : افتكرى

كيان بتوتر: كنت..بقولك ايه

صقر : قولى

كيان : بطل قلة* أدب ومتقعدش معايا لوحدنا تانى لحد م الفرح يتعمل

صقر بصدمه : قلة* أدب

كيان بخوف : ا.ايوه

صقر : طيب تعالى هوريكى قلة* الأدب و…

موبايل صقر رن وكان سليم

صقر : منك لله يا سليم

_ عايز ايه يا فقر*

سليم : جدك فى المستشفى

صقر بقلق : انا جاى دلوقتي اقفل

كيان بخوف : فيه ايه يا صقر

صقر : جدى فى المستشفى يلا بسرعه

كيان وصقر وأسماء رجعوا الصعيد وراحوا المستشفى

صقر بقلق : جدى فين

سليم : الدكاتره بيكشفوا عليه لسه

 

 

صقر : ايه اللى حصل

سليم : كنا فى المكتب و…

كريم بغضب : انتى رجعتى يا **

صقر بغضب : اياك تلمسها

الدكتور خرج: جدك عايزكم كلكم

الكل دخل وكريم بيبص ل أسماء بغضب

صقر : حمدالله على سلامتك يا جدى

سويلم بتعب : الله يسلمك اسمعونى كلكم كتب كتاب سليم وورد دلوقتى

سعيد : ازاى يا..

سويلم : متقاطعنيش وانت يا كريم

كريم بخوف : نعم

سويلم: هترد أسماء لعصمتك انا عارف انك طلقتها

كريم بغضب: بس دى…

سويلم : اسمع الكلام

كريم سكت وزفر بضيق والكل سكت بعدها لحد ما موبايل جميلة رن وبصت للكل بتوتر

جميلة : بعد اذنكم وخرجت

جميلة : بتتصل ليه دلوقتي

 

 

_ عرفتى حاجه

جميلة : لا لسه بس لازم اخلص منه بأى طريقة

_ تدفعى كام

جميلة: اللى تطلبه

جميلة قفلت وبتلف عشان تدخل خبطت فى جاسر

سعد وماهر ومحمود مع بعض

محمود بغضب: لا طبعاً ورد ملهاش دعوة بشغلنا

ماهر : دى اللى هتوقع صقر

محمود : لا دى بالذات مستحيل تدخل فى شغلنا و

سعد بغضب : انا ببلغك مش باخد رأيك سلام

سعد وماهر مشيوا

محمود طلع موبايله واتصل على حد

محمود : بقولك ايه هبعتلك صورة واحده تتصرف وتجيبهالى وهديك اللى تطلبه

محمود قفل وفتح صورة ورد واتكلم بحب هنسافر بعيد وهنتجوز* وهنبعد عن كل حاجه

فى المستشفى

سويلم : كله يخرج عشان عايز كيان

 

 

 

كله خرج

كيان : خير يا جدى

سويلم : عايز اقولك على حاجه عشان ده حقك انك تعرفى وتختارى

كيان: ايه هيا

سويلم : صقر متجوز

كيان :…..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كيان الصقر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى