رواية كيان الزين الفصل الثامن 8 بقلم جاسمين محمد
رواية كيان الزين الجزء الثامن
رواية كيان الزين البارت الثامن
رواية كيان الزين الحلقة الثامنة
كيان طلعت الجنينه بعد ما زين راح مع احمد وهي واقفه يوسف جه من ورها وحط ايدو علي عينيه
يوسف: انا مين
كيان شالت ايدو: اي شغل الاطفال ده عايز اي
يوسف: انتي شكلك كل شوي بتفقدي الذاكر ولا اي مش كنا متفقين ان هوريكي الاثبات انك كنتي بتحبيني انا
كيان: اه افتكرت فين وريني
يوسف: غمضي عينك طيب
كيان: يوسف خلص مش بحب شغل الاطفال ده فين
يوسف: انتي صعبه اوووي ليه كدا وطلعلي الفون من جيبه اهو
كيان:😳😳😳
يوسف: اي رايك صوري انا وانتي اهو واحنا حضنين بعض وفديو اهو وانتي بتقولي بحبك وفرحنين صدقتي انك كنتي بتحبيني انا
كيان: بس اي اللي زين وحور وخالو بيقوله ده
يوسف: بيقولو كدا عشان عايزين يستغلوكي
كيان: بقا انا كيان يعملو فيه كدا والله مانا سكتالهم ولسه هتمشي يوسف شدها من ايدها
يوسف: خدي هنا خليكي عامله نفسك هبله ومتعرفيش حاجه لحد اجهز نفسي ونهرب انا وانتي ونسيبهم
كيان: ماشي بس هتيجي تاخدني ايمتا
يوسف: يومين كدا وكون خلصت كل حاجه ونهرب
كيان: اشطااا ياروحي يلا امشي بقا قبل محد يشوفك
يوسف: حاضر ياحبيبتي ومشي وكيان دخلت الفله وطلعت اوضتها ونامت
الصبح
كيان صحت وراحت عند اوضه زين
كيان: زين افتح
زين : في اي علي الصبح
كيان: في شغل ياستاذ ولا انت نسيت
زين : يوووه انتي مش بتنسي
كيان: اه وراحت فاتحه الباب 😳😳😳😳
زين: في حد يفتح الباب كدا
كيان:………
زين: كيان
كيان: انت اي اللي عامله فيه الاوضه ده
زين: عامل اي مالها الاوضه
كيان: انت حاطط صوري علي كل الحطان
زين قام من علي السرير ووقف جمبها: وفيها اي
كيان: بس لو حد دخل الاوضه هيقول اي
زين: هههههه محدش بيدخل اوضتي حتي لو دخلها وراح جاب رمود صغنن وداس علي زرار بس
كيان: الله اي الاختراع ده
زين: ايو صح هو فيها اي لم يدخلو ويلاقوني عامل كدا علي الحيطه انتي مش مراتي فعادي
كيان: مراتك اه بس مش لدرجه دانت مجنون وكانت لسه هتمشي بس مسكها وشدها ليه
زين: مجنون في حبك ياقلب وحيات زين
كيان بكسوف: ابعد شوي ممكن حد يدخل
زين: اللي يدخل يدخل مش بيهمني حد واه صح
كيان: اي
زين: المفروض لم واحدها تدخل تصحي جوزها تقوله صباح الورد وتعمل كدا وراح بايسها من خدها
كيان: 😳😳يخربيت اللي يجيلك في وقت مفهوش حد
زين: 😂😂😂😂وياريت بتتعلمي وتحرمي
كيان: علمت ياعم خلاص يلا روح البس عقبال مجهز الاكل
زين: متيجي طيب تلبسيني 😉😉
كيان راحت زيحه علي السرير: دانت قليل الادب اوووي وراحت طالعه من الاوضه
زين: يابنت المجنونه 😂😂😂😂
كيان نزلت دخلت المطبخ: صباح الخير
انتصار: صباح النور يابنتي
كيان: عامله ايه ياداده
انتصار: الحمدلله بخير يابنتي بتوتر كيان يابنتي
كيان: اي ياداده
انتصار بتوتر: يابنتي متسمعيش كلام يوسف يوسف بيكدب عليكي هو انتي عمرك محبتيه
كيان: انتي سمعتنينا امبارح
انتصار بتوتر: والله سمعتكم غصب عني كنت طالعه انادم عليكي لاقيته بيكلمك وسمعتو بيقولك انه انتي وهو كنتو بتحبه بعض بس هو بيضحك عليكي يوسف هو ومي اخته وعمر اخوكي ناس خونه وغدار خلي بالك منهم دول بيكرهو ليكي الخير يابنتي
كيان: متخافيش ياداده انا عارفه ان يوسف بيضحك بس بمثل وكمل تمثليته عشان اعرف عايز يوصل لفين واي اللي ناوين يعملو
انتصار: ماشي يابنتي بس خلي بالك من نفسك دول شريرين اووي
كيان: الرب موجود ومافيش حاجه هتحصلنا غير باذنه هو قولي يارب
انتصار: يارب يابنتي
كيان: ياليله سوده زين زمانه نازل وخالو ولسه معملناش الاكل 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
انتصار: هههههههههه علي قد مانتي فاقد الذاكر بس في تصرفات بتعمليها كانك مش فاقدها
كيان: هههههههه ياختي يلا بدل منشلوح انا وانتي
انتصار: هههههه يلا طيب بسرعه
كيان: يلا وبداو يجهزو الاكل
احمد:صباح الخير
زين: صباح النور
احمد: رايح فين كدا علي الصبح
زين: رايح الشغل
احمد بستغراب: شغل اي
كيان من ورهم: رايح شغلو هو مش ظابط والمفروض عندو شغل يروحو
احمد: اه بس هو وقف شغلو من زمان
كيان: وقفه عشاني انا وانا رجعت يبقا يرجع يلا ياحضرت الظابط افطر عشان تمشي علي شغلك
زين: حاضر يامرات حضرتك الظابط 😉😉صح يابابا
احمد: نعم يابني
زين: مش المفروض بقا نتجوز انا والمصيبه دي ولا لسه هنفضل كتبين كتب الكتاب
كرم وهو داخل من الباب: مستعجل ليه بس يابرنس مالسه بدري
زين: وانت اي حشرك ياحشره انت
كرم: لع بص هو مش عشان ظابط هتشتغل علينا لع لم دورك
زين: واد انت لم دورك علي الصبح واي جابك صح عندنا علي الصبح
كرم: بصرحه بصرحه رنيت علي تلفون البيت فكيان ردت وعرفتني انك راجع الشغل وقالتلي تعال افطر معانا فاجيت
زين: وانت بكرش وطفس صح
كرم: وانت مالك وهو انا مش باكل في بيت حد غريب ده بيت عمتي علي فكره
احمد: ياختتتييي بس انتو الاتنين
الكل بصله وفضلو يضحكو
كيان: هههههه انت لحقت اتعديت مني 🤦♀️😂
كرم: لع انا افطر بسرعه وامشي قبل متعدا واه صح ياجوز عمتي اوع نبقا في اجتماع وتقولي ياختتتتي 🤦😂😂😂😂
احمد: اتلم ياض انت 😂😂😂
زين: ها يابابا قولت اي
احمد: استنا لم كيان تاخد علينا عشان هي يعتبر متعرفناش اوووي وبعدين ابقا اتجوزها
زين: تيب وانتي ياختي لخصي واتعودي علينا
كيان: مش هتجوزك اصلا حتي لو اتعودت عليك هي ناقصه مصايب مش كفايه انا
زين: لا والله 😂طيب لم اجي من الشغل هعرفك مصايب كيف
احمد: بس بقا يلا نفطر خلينا نمشي هنتاخر
زين: يلا
الكل فطر ومشي زين وهو ماشي بصوت واطي
زين: مافيش حاجه ليه وانا ماشي
كيان: حاجه اي
زين: المفروض والوحدها تدي بوسه او كلمه حلوه لحبيبه وهو رايح الشغل
كيان: امشي ياض من وشي
كرم: ههههههه تستاهل عشان تلم لسانك اديلو يابت ياكيان هو عايز حد يلمه شوي
زين: غور ياض من وشي😕😕
كيان: حاضر هلمهولك بس اتنسا 😂😂😂يلا امشو بقت سلام
كرم: سلام وزين مردش عليها ومشي
بعد ما مشو كيان طلعت اوضتها ووقفلت الباب عليها ورنت علي حد
كيان: الووو ايو عامله اي
_الحمدلله بخير ياروحي انتي عامله اي
كيان: الحمدلله بخير بس زهقت عايزه اعرفهم الحقيقه بقا ولو قولتلهم ان هم عملو في كذا وكذا والسبب في موتي هم
=لازم اثبات ياروحي انا عارفه انهم هيصدقوكي بس الشرطه عايزه اثبات
كيان: طيب بصي يوسف قابلني امبارح وحصل………
=طيب مهو كدا تمام اهو ومهمتك بدات تخلص بس خلي بالك من نفسك
كيان: حاضر بس ادعيلي
=حاضر هدعيلك ياقلبي
كيان: تسلملي يالا سلام
=سلام
كيان قفلت الفون وبتلف ورها لقت 😳😳😳
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كيان الزين)