روايات

رواية كيان الرائد الفصل الرابع 4 بقلم دعاء تهامي

رواية كيان الرائد الفصل الرابع 4 بقلم دعاء تهامي

رواية كيان الرائد الجزء الرابع

رواية كيان الرائد البارت الرابع

رواية كيان الرائد الحلقة الرابعة

#كيان_الرائد
#Bart_4
حسااام
ف حركه سريعه مسك ايد الولد وحطهاا وراء ضهره خلاه ساب الكزازه من ايده
العناصر جت وقبضت عليهم وهما طلعوا من النايت
كيان: ايدك بتنز*ف
حسام: جرح بسيط اركبي عشان اوصلك
كيان: بسيط اي انت مش شايف ايدك بتنز*ف ازاي ف علبه اسعافات ف العربيه
مردش عليهاا سابته وراحت تدور ف العربيه لحد ما لقتهاا
كيان: مد ايدك
حسام: هتبقا كويسه
كيان: بطل عناد معايا
مسكت ايده وابتدت تنضف مكان الجر*ح
كيان: دلوقتي هحط المعقم هتوجعك شويه
ابتدت تحط المعقم علي ايدوا وهو واقف مش بيتكلم خلصت تعقيم وغطت الجر*ح
حسام: نقدر نمشي
كيان: ف اي وليه بتتكلم معايا بالاسلوب ده ليه
حسام: ف انك لو سمعتي كلامك مكنش حصل اللي حصل
كيان: اسمعك كلامك ف اي وليه دي حياتي ومش من حقك تدخل فيهاا احنا زملاء ف العمل وبس وانا مطلبتش منك تدخل سلام
حسام: استني هوصلك
كيان: مش محتاجه منك مساعده انا هوصل نفسي
سابته ومشيت وهو ضر*ب رجله ف العربيه وركب العربيه ومشي بعدهاا بيبص عليها ف الطريق لقاها مش لاقيه تاكسي يوصلها وقف العربيه ونزل
حسام: الوقت اتاخر ومش هتلاقي تاكسي دلوقتي اركبي اوصلك
كيان: شكرا مش عايزه
حسام: كيان مش وقت عناد دلوقتي كفايه اللي حصل
كيان: وهو اي اللي حصل ي استاذ حسام
حسام: اللي حصل انه
كانت هيتكلم وسكت تاني
كيان: اي سكت ليه هو انت شغال دكتور انت ظابط صح ودايما ف حياتنا ضر*ب وعن*ف يعني حاجه مش جديده
حسام: طب اركبي اوصلك وكفايه نقاش لحد كده
كيان: تاكسي
التاكسي وقف وهيا سابت حسام ومشيت
رجعت البيت كانت مامتهاا مستنياهاا
كيان: اي اللي مسهرك ي صفصف لدلوقتي
صفاء: كنت قلقانه عليكي مقدرتش انام
كيان: طب بصي بصراحه
صفاء: اي ف اي
كيان: جعانه وعايزه اكل 🥺
صفاء: انتي طبيعية ي بت انتي
كيان: لا قيصريه 😹😹😹😹😹😹بتساليني ي ماما المفروض انا اللي اسالك
صفاء: اي الخفة دي ي بت هتفتحي بيت ازاي
كيان: 😌كله الا كده ي صفصف معقوله مش هعرف افتحه الباب بالمفتاح
صفاء: ي اخرة صبري اسكتي ما انتي هتقعدي ف وشي العمر كله
كيان: 😹🧘‍♀️اععع مش عايزه اكبرك وتبقي تيته
صفاء: لا يختي كبريني ملكيش دعوه
كيان: صفصف مش هنفتح ف سيرة الجواز انا عايزه اكل
صفاء: امشي ي بت من وشي
كيان: 🥺😹متزقيش طاا انا ماشيه
ف الصباح صحيت بدري وقررت انهاا تقعد علي الكورنيش شويه
كيان: ماما انا همشي دلوقتي
صفاء: لسه بدري
كيان: هطلع اتمشي شويه علي الكورنيش وبعدها اروح القسم وحشني البحر اوي
صفاء: خدي بالك من نفسك
كيان: ماما هو انتي ليه بتنسي اني انا ملازم اول
صفاء: مهما كبرتي هتفضلي ف نظري بنتي اللي مش بتعمل حاجه غير لما اكون جنبهاا
كيان: يديمك ليا 🩷🫂
طلعت تتمشي بس لاحظت حاجه غريبه كانت الناس كلهاا لابسه احمر وماسكين دباديب وبلالين علي شكل قلب كتير طايرة ف الجو
كيان: عموو لو سمحت هو انهارده ف اي
*عيد الحب ي بنتي كل سنه وانتي طيبه
كيان: يعني اي
*متعرفيش يعني اي
كيان: لا انا مستغربه اللون الاحمر ف كل حاجه
*العشاق ف اليوم ده كل واحد بياخد حبيبته ويجبلها هديه يوم الفلانتين
كيان: 😹وانت ازاي تعرف الحاجات دي
*قريت عنهاا
كيان: طب اشمعنا اليوم ده وليه
*قريت قصتين مختلفين بس هو بدعه ف كل الاحول ي اما بيخلدوا الظل*م اللي حصل او بيخلدوا قصه حب كان نهايتهاا انتحا*ر وهو الراجل الاجنبي فلانتين ومن ساعتهاا وهما بيحيوا الذكره دي
كيان: 😹اهاا ملناش دعوه ممكن غزل بنات بقاا
*عيوني
كيان: تسلملي هل عيون
قعدت عند الكرنيش وهيا بتاكل ف غزل البنات وبتبص علي الناس كل اتنين ماسكين ايدين بعض
كيان: مفيش غيري زي القردة كده لوحدي
وليه بتظلمي القرد
التفت خلفهاا لتجد *******

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كيان الرائد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى