رواية كراميلا الفصل الخامس 5 بقلم منة محرم
رواية كراميلا الجزء الخامس
رواية كراميلا البارت الخامس
رواية كراميلا الحلقة الخامسة
ممكن علي اول الاسبوع الجاي
بعد شويه
كارمن: ايه يابت ياخوخه
خلود بنت خالت كارمن: لسه فكراني
كارمن: لا والله انا كنت نسياكي بس لقيت رقمك كده بصدفه قولت اكلمك
خلود: مش هنخلص ياختي من لمضتك قوليلي القاهره حلوه
كارمن: انا راجعه تاني يابت اسكندريه
خلود: بجد
كارمن: اه والله انا فرحانه اوي بس معرفش حاسه اني زعلانه برضوه
خلود: ليه بس
كارمن: مش عارفه هسيب الناس الي هنا اتعودت عليهم وعن حسين وابنه كيمو وخالتو ام كيمو
خلود: كيمو مين حبيتي من ورايا
كارمن: ولا من قدامك حته ده واد كده حليوه حبيته من كلام ابوه بس بيني وبيني مش طايقني اصلا ومعاه بت ااايه مززه بس انا الصراحه متقوليش حب انا معجبه بس
خلود: فاكس يعني
كارمن: اه ياختي المهم الواد خطيبك عامل ايه
خلود: كويس اهو كتب الكتاب االشهر الجاي هتكوني جيتي
كارمن: الله بجد اه هكون موجوده
خلود: طب كويس
كارمن: مبسوطه اوي اني هرجع شقتنا تاني
خلود: طب ايه الي هيخليكي تسيبو القاهره
كارمن: ماما قالت نرجع لعيلتنا ايه هيخلينا هنا
خلود:اومال يابنتي روحتو ليه من الاول
كارمن: يابنتي وانتي ناسيه اني كنت مقدمه هنا في كليه الطب واتخرجت خلاص
خلود: اه صحيح نسيت طيب مشتغلتيش
كارمن: ها نزلت يابنتي واشتغلت عيب عليكي بس انا مش حابه اشتغل اصلا مش علشان اتطرد من المستشفي تؤتؤ علشان مش حابه اشتغل
خلود: ههههههههه هتموتيني ضحك
كارمن: طب انتي خلصتي الكلام مش هنلاقي كلام نقوله لما اجيلك
خلود: سلام ياختي
رنا: كوكي
كارمن: ايوه ياماما ايه كوكي دي شيفاني فرخه
رنا: انا غلطانه اني بدلعك
كارمن: خلاص حقك عليا يا رورو
رنا: انزلي طيب هاتي ازازه بيبسي علشان عامله سمك
كارمن: ايه السمك البجح ده
رنا: ليه في ايه
كارمن: بيطلب بيبسي كل مره
رنا: طب انزلي علشان هموت من استظرافك
بعد شويه
كارمن: حجوج يا عسل عامل ايه
حسين: الحمد لله يا كراميلا
كريم: ازيك يا بابا
ميرا: هاي
كارمن: يالهوي انتي ايه الي منزلك كده
ميرا: ازاي يعني
كارمن: هو مش الجيبه والتوب ده بيتقعد بيه في البيت ده انا بتكسف اقعد حته بيه قدام نفسي الاقيكي قاعده بيه قدام العالم لمي نفسك يا وليه انتي وهي شايفه حته الستات بتبص
كريم: اعتقد انها حريه شخصيه يا انسه كارمن
كارمن: عارفه انها حريه شخصيه بس لو انا شايفه حاجه غلط ليه اسكت عليها وعجبك يا استاذ يامحترم الشباب وهما بيبصو علي حريم بيتك كده
كريم: يلا يا ميرا
كارمن: علي فكره انت مش بتحبها
كريم وقف وبصلها: ده ليه
كارمن: لو بتحبها هتغير عليها من عيون الناس
حسين: كارمن عندها حق
ميرا: لا كريم بيحبني وانا بحبه صح يا كيمو
كريم: ها اه صح انتي ممكن تكوني بتقولي كده علشان بتحبيني مثلا
كارمن : ايه بحبك ههههه انت بتقول ايه انا كنت بهزر معاك مش اكتر انا اسفه لو هزاري كان رخم بس لا انا مش بحبك احبك بتاع ايه
(رجعتلها كرامتها😂😂البت كانت بتهزر انتو الي بقفشو وازاي ومش ازاي دي روااايه خيالللل)
ميرا: طيب يا بيبي يلا بقه نروح نشوف الشقه احسن حد ياخدها
كريم: تمام يلا
كارمن بصوت واطي: الا قولي يا حجوج البت دي واخده ابنك فين
حسين: رايحين يشوفو شقه ليها مفروشه
كارمن: يالهوي يا مصبتي ومفروشه كمان مش خايف يا حجوج للبت تعمل في الواد حاجه وهي شكلها مش تمام ياخويا هو الواد متربي مرتين انا عارفه تربيتك لاكن هي بقه بنت اجانب يا حجوج خاف علي اهل بيتك ياخويا
حسين: اخويا
كارمن: ياحجوج ركز انت سبت الكلام المهم ومسكت في اخويا هتشلني يا راجل
حسين: اعمل ايه
كارمن: انا خايفه عليك بس احسن البت تيجي في يوم وتتبله علي الواد وتقول عليه ابو ابني بس براحتك
كريم: بابا عايز حاجه اجبهالك قبل ما امشي
حسين: ها خد كارمن معاك
كارمن بفرحه بس حاولت تدريها : ايه لا يا حجوج
حسين: روحي يابنتي متسبهمش لوحديهم ولو البت دي حاولت تحضنه زي ما حضنته امبارح قليله الادب دي ابعديها عنه اعتبري نفسك الحارس بتاعه
بقلمي/menna moharam
كارمن بخبث: تمام ياحجوج مع اني يعني مكنش ليه لزوم اروح بس يلا هعمل خير علشان خاطرك
حسين: كريم كارمن زوقها حلو في الشقق هتقولك انهي احلي وكده علشان كده بعتها معاك واه خلي بالك منها والي تقوله يتنفز
كريم: طب ما تروح هي وميرا واقعد انا اقطف الملوخيه
كارمن: اده انت بتعرف تعملها هيبقا مستقبلك معايا باهر لاني بعمل الطشه حلو
كريم: الصبرر
كارمن وهي بتشد شعر ميرا: شعرك ده ولا باروكا ياحلوه
ميرا: اااااه
كارمن: طلع شعرك بورتين يا بت ده ولا مكوي
ميرا: انتي مالك انتي ده انتي حشريه اوي
كارمن: مش هرد عليكي تدري ليش
ميرا: ايه
كارمن: لان كلامك مظبوط وانا فعلا حشريه هيهيهيهييههيهي
كريم: يلا يا ميراااا
بعد شويه
كارمن: الشقه ال ٥٥٠ انا زهقت كل شقه لاا مش عحباني لا مش حلوه
كريم: هو مش انتي الي عايزه تيجي
كارمن: انا قولت عايزه اجي
ميرا: كيمو الشقه دي عجبتني خلاص
كريم: تمام هي فعلا حلوه
البواب: لو عايزين تمضو العقد دلوقتي تقدرو تقعدو عقبال ما صاحب الشقه يجي ويتكلم معاكو بخصوص الشقه اتفضلو اقعدو هو زمانه علي وصول
كارمن: انا هروح اقعد علي الكنبه دي مش قادره
كريم: ماشي
ميرا: تعال يا حبيبي
بعد شويه
ميرا وهي بتبص علي كارمن: كيمو البنت شكلها نامت
كريم بصلها: ايه اه تعبت معانا انهارده
ميرا: وهو حد قالها تيجي معانا
كريم: عندك حق فكك منها هقوم اصحيها
ميرا: طيب وانا هقوم ابص علي الشقه تاني والفرش لو في حاجه عايزه تتغير
كريم: طيب وراح يصحي كارمن
كارمن: سبوني الله يحرقكو عايزه انام
كريم: اصحي يابنتي انتي نايمه في بيتك
كارمن بنوم وخدت اديه بدون وعي حضنتها: مممم سبوني انام حبه صغيره
كريم بتوتر وحاول يشيل اديه معرفش: يا كارمن
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كرميلا)