رواية كبرياء رجل عاجز الفصل الخامس 5 بقلم آية عرفات
رواية كبرياء رجل عاجز الجزء الخامس
رواية كبرياء رجل عاجز البارت الخامس
رواية كبرياء رجل عاجز الحلقة الخامسة
تامر ا/ي يا ندي هونت عليكي تسيبيني كل ده
ندي/ محبيتش اكون تقيله علي قلبك
تامر/ والله العظيم انا محتاجك جمبي ومعايا وساعات بحس انك اقرب وحده ليه وبتفهميني
ندي/ الي محتاج حد بيطرده
تامر /انا اسف
ندي/ حصل خير بعد اذنك
تامر/ استني
ندي/ نعم
تامر/ وحشتيني اوي
ندي/ بجد وحشتك
تامر /طبعا مش اصحاب واخوات
ندي/ اه فعلا
تامر/ طب عايزك تسعديني في حاجه
ندي/ خير
تامر/ ده ألبوم في كل صوري مع مريم ارميه احرقيه اعملي كل الي انتي عايزه فيه ده اول حاجه
ندي /وتاني حاجه
تامر/ انا نسيت حاجه اسمه مريم مش عايزك تفكريني بيه خالص
ندي/كويس وتالت حاجه
تامر /عايزك جمبي ومتبعديش عني لاني مفيش واحده تسيب اخوه في ظروف صعبه وانتي اختي
ندي/ طب بالنسبه ليك انت من جواك نسيت مريم
تامر /الي بيحب بجد صعب ينسي بسهوله وانا حبيته بجد وصعب انسه بس مع الوقت اكيد هنسها
ندي/ وانا معاك
تامر/ بس اي الحلوه دي طالعه تجناني بالتيرنج وشعرك تحفه
ندي/ انت بتعاكس
تامر/ ايوه بعاكس اختي عندك مانع
ندي/ اختك
تامر/ طبعا
ندي/ طب همشي انا بقا
تامر/ استني دي هديه بسيطه مني ليكي واعتبري اعتذار
ندي/ اي ده
تامر/ افتحيه
ندي/ حاضر
ندي اي الحلوه دي الله
تامر/ دي اكتر حاجه نفسك فيه
ندي/ وعرفت منين بقا اني انا نفسي في سلسله دهب
تامر/ حكومه بقى
ندي/ شكرا بجد تحفه
تامر /بس اي حكايه تامر ده واسم ابنك المستقبلي
ندي /عايز الصراحه
تامر/ ياريت لاني بكره الكدب
ندي/ تامر ده اغلي حاجه في حياتي
تامر/ اي ده يبت بتحبي من ورايه من غير ما اعرف
ندي/ عادي بقا
تامر /ومنين بقا الاستاذ
ندي/ معرفش
تامر/ طب شغال اي
ندي/ انا معرفش عنه حاجه خالص
تامر /امال بتحبيه ازاي
ندي/ اعتبره وهم
تامر/ ازاي بقا
ندي/ مهو ميعرفش اني بحبه واله هو عايزني اصلا
تامر/ ده يبقى حمار قوي الي يسيب الجمال ده
ندي/ متغلطش
تامر/ خلاص يستي انا اسف بس احسن حاجه اني اسمه علي اسمي
ندي/ ماشي يعم هنزل انا اغير هدومي وبليل هجيلك
تامر/ اشطا
ندي/ سلام
تامر/ سلام
___________________________
بعد مرور شهرين
ندي دخلت علي تامر وهو نايم
ندي /انت يعم يله قوم
تامر/ المنبه الرسمي بتاعي وصل
ندي/ قوم ياخويا علشان العلاج
تامر/ ماشي ياستي
وفجا تليفون تامر رن
احمد/ اي يا تامر عامل اي
تامر/ قاعد علي السرير
احمد/ طب عايزك في موضوع مهم اوي
تامر /في حاجه في الشركة
احمد/ لا بس بخصوص مريم
تامر /مالها مريم حصل حاجه
احمد/ لزم اشوفك هجيلك حالا
تامر/ مستنيك
تامر قفل مع احمد
ندي/ مالها مريم
تامر/ معرفش والله اديني مستني احمد ييجي يقولي
ندي/ يمكن تكون عايزه ترجعلك واله حاجه
تامر /تفتكري ممكن
ندي/ والله طب انا ماشيه
تامر/ استني يا بت ترجع اي ده ماضي اسود وانتهاء من حياتي وكله بسببك انتي لولا وجودك معايا مكنتش عديت الفتره دي
ندي/ انا معاك وهفضل معاك العمر كله
تامر/ وانا بدعي في كل فرد اني تامر ده حبيب القلب يحس بيكي بقا وتتجوزي واخلص منك
ندي/ ماشي ياخويا يله خد الدوء
تامر/ ماشي
وبعد شويه احمد خبط علي الباب واميره فتحاتله
احمد/ اي القمر ده
اميره/ اي الي جابك هنا امي جوه
احمد /جاي اقولك وحشتيني
اميره/ طب امشي والنبي
احمد/ طب هاتي بوسه وانا همشي
اميره/ لم نفسك واطلع بقا لو حد من اخواتي شافك هينفخك
احمد/ في وحده تقول لي حبيبه هينفخك
اميره/ طب امشي
احمد/ انا جاي لي تامر هو جوه
اميره/ اه ادخلو
احمد/ بحبك
أميرة/ بعشقك ادخل بقا
احمد دخل اوضه تامر
تامر/ تعاله ادخل في اي
احمد/ اتمني اني الموضوع ده مياثرش عليك
تامر/ انطق يبني في اي
احمد/ اول ما حصلتلك الحادثه بعديها بفتره حولي اسبوعين شوفت مريم في كافيه مع واحد اكتر من مره مارضيتش اقولك علشان متزعلش بس النهارده عمك جه وسابلي ليك الظرف ده
تامر/ في اي الظرف ده
احمد/ دي دعوه خطوبه مريم علي اسامه وهو نفس الشخص الي كانت بشوفه معها وعمك حلف اني اخليك تيجي حقك عليا بس انا كان لزم اقولك
تامر/ لا عادي واي الي يمنعك متقوليش
احمد/ علشان بتحبه
تامر والدموع في عينيه
تامر/ لا مش بحبه هي كانت خطيبتي وخلاص ربنا يسعدها مبقاش ينفع احب حاجه مش بتاعتي
احمد/ طب اهدي
تامر/ اهدي اي هو انا مجنون ما انا هادي اهو وعلشان اسبيت ليكو اني مش زعلان هو الخطوبه أمته
احمد /النهارده بليل
تامر/ وانا هروح
احمد/ هتروح ازاي وانت كده
تامر/ كده ازاي يعني انت شايفني عاجز قدامك
احمد/ مش القصد بس
تامر/ احمد سيبني لوحدي شويه
احمد/ طب سلام بس اهدي
احمد مشي وندي قربت من تامر
ندي/ اهدي يا تامر
تامر/ حاسيس اني سقعان اوي
ندي/ علشان خاطري اهدي
تامر حضن ندي وفضل يرتعش في حضنه
ندي/ تامر اهدي انت بترتعش كده ليه
تامر/ مش عارف
ندي بصوت عالي
ندي/ بقولك اهدا انت بتعمل كده ليه كل ده علشان انسانه زباله عمرها ما حبيتك هي مش تستهلك علشان خاطري اهدا الدمعه من عيونك بتقتلني ميت مره من جوه
تامر/ انا مش زعلان عليها هي بقيت حاجه وحشه اوي في حياتي انا صعبان عليه نفسي بعد اسبوعين بس تكون عرفت واحد غيري
ندي/ معلش انسه كأنه مش في حياتك
تامر/ عندك حق انزلي اجهزي لاني بليل هخدك ونروح الفرح
ندي/ بلاش علشان خاطري
تامر/ ليه مش عايزه تمشي مع واحد زيي
ندي حطط ايديها علي بوقها
ندي/ اخس عليك طب ما انا ديما بخدك واخرجك ونروح متابعه الدكتور وانت قاعد علي الكرسي بعجل صح
تامر/ خلاص انا مبرتحش غير معاكي انتي وبس
ندي/ بس انت لو روحت هتتعب
تامر/ انا مش هروح علشانه هي مبقيتش تلزمني انا هروح علشان اقدر عمي واكون جمبه هتيجي معايا
ندي/ وانا من أمته سيبتك لوحدك انا طول عمري معاك
تامر مسك ايد ندي وباسها
تامر /ربنا يخليكي ليا انتي احلي حاجه حصلتلي ربنا يديمك ليا اخت ونعمه
ندي/ ويديمك ليا كل حاجه في حياتي
تامر/ روحي اجهزي بقا
_____________________
في وقت الفرح ندي دخلت علي تامر الاوضة
ندي/ تامر بلاش انا والنبي خد مازن او احمد معاك
تامر/ ليه بتقولي كده بعد ما لبستي
ندي/ بصراحه مش عندي لبس حلو يناسب الحفله دي
تامر/ انتي زي القمر حتي من غير اي حاجه
ندي/ يعني اي
تامر/ يعني تنادي اميره او مازن علشان اكمل لبسي
ندي/ انت لسه ليك اي وتكمل اللبس
تامر/ البليزر والشرب والجزمه
ندي/ ده الشراب صح
تامر/ اه نادي بقا حد ييجي يلبسهولي
ندي قعدت علي الارض وماسكه الشراب وبدأت تلبسهوله
تامر/ انتي بتعملي اي قومي
ندي/ انا خلاص لبستهولك
تامر/ مينفعش قومي
ندي/ انا مستعده اعمل اي حاجه علشانك حتي لو هشيل التعب منك وهحطه فيا
تامر ابتسم وبداء من جوه يحس بحاجات غريبه من ناحيته ندي لبسته الشراب والجزمه والبيزار
ندي/ يله
تامر/ يله
مازن وندي بداو ينزلو بالاسنسير وقعدو في العربيه والكرسي بعجل وره
اول ما وصلو الحفله ندي ماسكه الكرسي بتاع تامر وهو قاعد علي الكرسي
ندي/ اي ده يا تامر
تامر /في اي
ندي/ مش دي مريم
تامر/ ايوه هي
ندي/ هو الي جمبه ده مش الاعلامي المشهور اسامه الجندي
تامر/ ايوه هو
ندي/ الله انا كان نفسي اشوفه اوي عايزه اروح اصور جمبه انا معجبه بيه اوي
تامر بدء يغير عليه تامر بصوت عالي
تامر/ متلمي نفسك اي معجبه بيه دي
ندي/ اصلي
تامر/ واله اصل واله فصل اتظبطي ومن هنا لحد ما الحفله تخلص متتكلميش نص كلمه مع أي حد
ندي/ حاضر
ندي فرحت اوي لانه حست انه بيغير عليه
تامر/ ندي
ندي/ عايز اي انا مخصماك
تامر/ وديني لي عمي اسلم عليه
ندي/ حاضر
تامر/ ازيك يا عمي
العم/ ازيك يا تامر وحشتني
تامر/ انا لو وحشتك كانت اطمنت عليه
العم/ مشاغل يبني والله
تامر/ لا واله يهمك مبروك لي مريم ربنا يسعدها
العم/ ويسعدك يبني ويطمنه عليك
تامر/ متشكر
العم/ بعد اذنك
تامر/ اتفضل
ندي/ مش هنمشي بقا
تامر/ لا شويه كده
ندي/ ماشي
تامر /وديني يا ندي والنبي اسلم علي مريم وابارك ليه
ندي/ حاضر
ندي وصلت تامر لحد مريم ومريم بصت باستغراب
تامر/ مبروك يا عروسه
مريم – – – – – – –
تامر/ ربنا يتمم بخير
اسامه/ مين ده يا مريم
مريم/ ده ابن عمي
تامر/ متعرفيني علي خطيبك يا عروسه
مريم/ ده اسامه الجندي اعلامي مشهور
تامر مد ايده علشان يسلم عليه واسامه سابه ومشي من غير ما يسلم عليه ودخل الفله ومريم دخلت وره
مريم/ في اي يا اسامه
اسامه/ اي الأشكال الي جاي خطوبتي دي
مريم/ في اي يا اسامه انت عارف ده مين ده تامر محمد زكي صاحب اكبر شركه لعب أطفال في مصر.
اسامه/ كل ده ميهمنيش انا يهمني المظهر جيبالي واحد عاجز وبنت سحبه شبه الخدمين وتقوليلي ابن عمي
مريم/ طب المطلوب الناس بره ومش ينفع نسيبهم
اسامه/ انا مش هطلع غير لما الأشكال الي بره دي تخرج
طب والعمل اي
اسامه/ معرفش اتصرفي انا مش عارف هقول لي أهلي اي علي الأشكال الزباله دي
مريم/ خلاص انا هطردهم
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كبرياء رجل عاجز)