رواية كبرياء أثنى الفصل الثاني 2 بقلم نور رمضان
رواية كبرياء أثنى البارت الثاني
رواية كبرياء أثنى الجزء الثاني
رواية كبرياء أثنى الحلقة الثانية
يونس بصدمه وانبهار _ انتيييييي نور انتي احلويتي اوي
نور بصدمه وارتباك _ يونس انت رجعت تاني لي ؟
ولدت يونس _ يونس حبيبي عامل اي يقلبي اخيرا رجعت ورجعت فرحتي تاني
يونس _ حقك عليا يا امي وحشتيني اوي انا نزلت علشانكوا وبص لنور ونور مش مركزه معاهم
امال فين بابا
ولدت يونس _ في الشغل زمانه راجع ادخل ارتاح عقبال م احضرلك الاكل
يونس _ حاضر يا امي
في اوضه يونس __________ يلهوي البت احلوت اوي لا يايونس دي انت الي مربيها
بس هي اكيد مش طيقاني
بس لزم تسامحني انا عملت كدا علشان مكنش ينفع أكسر قلبها واقولها أني بحب واحده تانيه احسن حل اني ابعد عنها
عند نور ____________
نور _ قوليلي رجع لي يا طنط مش كان مشي خلاص
ولدت يونس_ كان مسيره يرجع و وتوجهوا يا نور واكملت بضحك وخبث ويمكن يتجوزك انتي مشوفتيش شكله كان مبلم ازاي لما شافك
نعم ف كلام مرات عمها ارضي أنوثتها وفرح قلبها ولكن أرادت أن تعلمه درس ألم ينساه و تنتقم لكبريائها
نور _ طنط كلمي عمي وقوليلوا اني موافقه علي العريس
ولدت يونس بصدمه_ موافقه ازاي
نور بجمود _ موافقه اتجوز سليم
ولدت يونس _ طب ويونس يا نور
نور بجمود _ كان ماضي وده كان طلبه اني ابعد عنه وكدا كدا هو مبيحبنيش
ولدت يونس بائس فهي كانت تريد نور لي يونس
ولدت يونس _ حاضر يا نور
عند يونس ____——_______
يونس _ اوف بقا انا هموت واكلمها
عقله : هه دي لو قبلت
قلبه : الي بيحب بسامح
عقله : ده جرح كرامتها
قلبه : بس هو الي مربيها وهتسامحه
يونس بسسسس انا هروح اكلمها
يونس _ احم نور ازيك
نور ببرود _ كويسه جدا
يونس _ديما يارب اخبار درستك اي
نور ببرود _ تمام
يونس _ نور انا اسف علي الي حصل مني قبل ما اسافر
نور _ أنا نسيت كل حاجه الحمد لله انك رجعت
يونس بفرحه _ كنت عارف اني مش ههون عليكي
نور _ طبعا طبعا مكنش ينفع اتجوز وانت مش حاضر فرحي
يونس بصدمه _ فرح مين
نور _ فرحي انا وسليم أصله طلب ايدي وانا بصراحه معجبه بيه جدا
يونس بغضب وعصبيه وغيره جامده _ انتي بتقولي اييي سليم مين ده الي تتخطبيله
نور ببرود وبراءه _ سليم الي في العماره الي جنبنا
يونس بغضب جامح _ وكنتي مستنيه تقوليلي أمتي أن شاء الله لما تخلفي
نور ببراءة _ طبعا كنت هقولك يا اخويا الكبير وهو ينفع الفرح من غيرك بردو
يونس بغيره _ وانتي بتحبيه
نور _ ايوا طبعا
يونس بغيره _ ماشي يا نور مبروك
وسبها ومشي
نور _ ولله يا يوسف ل اوريك مين نور بس يلهوي الوا.د بقا قمر
يمر يومين من غير كلام يونس ونور ويونس هيموت من الغيره علي نور ومش عارف السبب
يونس _ لنفسه انا بحبها ولا اي
لا لا يا يونس اعقل كدا مش دي نور الي جرحتها علشان واحده خانتك ومش دي الي كسرتها ببعدك عنها بس انا لزم اعترفلها
وراح عنها
طق طق
نور _ مين
يونس _ انا
نور عملت نفسها بتكلم سليم
نور وهي حاطه الفون علي ودنها _ ادخل
يونس _ بتكلمي مين
نور _ بكلم سليم
يونس بغضب شد منها الفون ورزعه في الأرض
نور _ انت مجنو.ن ازاي تعمل كدا
يونس بغيره _ انتي ازاي تتكلمي معاه
نور بغضب هي كمان _ وانت مالك
يونس _ ايوا ليا
نور _ ليك اي ان شاء الله
يونس _ ليا انتي يا نور
نور بصدمه _ ازاي يعني مش فاهمه
يونس _ اي الي مش فهماه انا انا حاسس اني بحبك انا بغير عليكي يا نور معرفتش كدا غير لما بعدت عنك سامحيني و ارفضي سليم وانا هاتقدملك من بابا انا اسف
اردفت نور بكبرياء انثي
اسفك مرفوض يا يونس انا مش ليك ومش هكون ليك انت رفضتني زمان وانا برفضك دلوقتي انت اهنت كرامتي وانا مليش غيرها انا نسيتك من ساعه ما ممشيت من هنا يا يونس 🤎
تمت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كبرياء أثنى)