رواية كارما (عندما يعشق الليل) الفصل السادس 6 بقلم نوجا أحمد
رواية كارما (عندما يعشق الليل) الجزء السادس
رواية كارما (عندما يعشق الليل) البارت السادس
رواية كارما (عندما يعشق الليل) الحلقة السادسة
ليل بصدمه وخضه شديده:-تيا تياااا
ومال عليها حاش من ع وشها الكرتونه وحط راسها ع رجلو
بق يخبط ع وشها براحه
ليل بدموع وخنقه:-تيا تيا فوقي حبيببتي مالك
حس ب مياه ف ايدو بص لاقه دم نازل من راسها
ليل قلبو وقع باصص لايدو الل مليانه دم وبيرعش
ليل بدموع وخوف شديد:-تيا ردي عليا تيا
ليل شالها من ع الارض وخرج
ركب عربيتو وساق وطلع عالمستشفى
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡”
حسن بخوف:-تفتكري لسه عايشه
سلسبيل بزهق:-يارب يخي تموت وتريحنا منها م عارفه بتحب فيها ايي دي تخينه حته وشكلها يقرف حبيت فيها ايي
حسن بخنقه:-سلسبيل متغلطيش فيها
سلسبيل بنفخ:-خلينا ف ام المصيبه الل نتا عملتها دييي
هنعمل ايي لو فاقت ها
حسن بخوف:-م عارف نا خايف اوي ونبي يسلسبيل استري علياا بالله عليكي متقولي لحد
سلسبيل بقرف:-لولا انو مصلحتنا واحده والله م كنت هحط ايدي ف ايدك بس نقول ايي ركز معاياا دلوقتي نتا اول ساعه ولا اتنين تروحلها المستشفى وتقعد هناك
حسن بخوف وتوتر:-اروح هناك ازاي دي لو شافتني هتعترف عليا
سلسبيل بزهق:-افهم يلا افهم عمو صفوت اكيد م هيصدقها ونتا عارف انو بيكرهه وم بيحبها صح ف نتا هتنكر وتقول انو الضربه اثرت ع نفوخها واكيد بتتخيل ولا حاجه
حسن بتوتر:-فكرك كد
سلسبيل بخبث:-امال ايي بس روح وادعيلي
حسن بق يفرك ايدو بتوتر
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡”
ليل وصل المستشفى ونزل شالها ودخل بيها
الممرضه جريت عليه بسرعه وجابت ترولي
ليل حطها عليه والممرضه خدتها ودخلت بيها الاوضه
ليل بصوت عاللي:-دكتور عز فين
الممرضه بخوف:-بيغير هدومو
ليل سابها وراح مكتب عز
فتح الباب بهمجيه ودخل
عز بصلو وقال بعصبيه خفيفه:-هيا زريبه م في باب
ليل بزعيق وعصبيه:-ديي المستشفى بتاعتي اوعى تنسا نتا فاهم ادخل واخرج زيي منا عايز تعالي معايا دلوقتي معاياا مريضه
عز ببرود:-دكتور دياب عندك نا وقت الشغل بتاعي خلص وهمشي
ليل قرب منو والدموع اتجمعت ف عيونو:-عز نا بجد محتاجلك تعالي معاايااا م هينفع دياب هو الل يعالجها
عز صعب عليه اوي وخصوصاا اول مره يحتاجو
عز بهدوء:-فين هيا
ليل مسح ع وشو وقال:-الممرضه خدتها ودخلتها اوضه العنايه
عز هز راسو بهدوء وطلع وليل طلع وراه
دخل الاوضه لاقه الممرضه بتعلقلها المحلول ف ايدها
قرب عالسرير وبصلها
عز دقق ف ملامحها اوي وحس بحاجه غربيه
الممرضه:-دكتور عز المريضه نبضها بيقل
عز فاق من تفكيرو وسرحانو وقال بخوف:-حضريلي اوضه العمليات بسرعه
ليل بخوف:-عمليات ايي مالها في اييي
عز بقلق:-اخرج بره دلوقتي ي ليل خلينا اعرف اشوف شغلي
ليل بزعيق:-م هخرج نا واقف يعز لازم اعرف في ايي
عز طلعو بالعافيه من الاوضه وبدا يخيطلها الجرح
ليل كان قاعد عالكرسي ايدو ع دماغو وبيهز ف رجلو
كان بيعيط زي الطفل الل تاهه من امو وم عارف يروح فين
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡”
كارما وهيا ماسكه ف ايد صفوت:-بابا
صفوت ببرود:-عايزه اييي
كارما بخوف:-هيا تيا مجتش خدتني ليه اخرت اوي عليا
صفوت بشر:-لما اعرف فين هياا وحيات ربنا لاربيها واكسر رجليها بس اعرف هيا فين الزباله دي
وشد كارما بقوه ومشي سريع
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡”
عبدالله بهدوء:-اخوكي جه ولا لسه
حنين بتنهيده:-لا لسه شكلو هيطول
عبدالله بهدوء:-نا هحاول اخد معاد من اخوكي
حنين بقله حيله:-هيرفض يعبدالله هيرفض
عبدالله بخنقه:-طيب اعمل ايي ها اعمل ايي نا تعبت وزهقت
حنين بحنيه وطيبه:-ممكن تهدا ع خاطري نا هتكلم مع ليل والله بس لما يرجع هتكلم معاه وهفهمو
عبدالله بنفخ:-بقلك ايي نا هقفل دلوقتي ع م طايق حد سلام
وقفل ف وشها
حنين بزعل:-عبدالله كل مره بيتغير وحالتو بتسوء
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡”
عبدالله رجع البيت وفتح الباب ودخل
منيره بحب:-تعالي يحبيبي غير هدومك وتعالي ع تاكل عملتلك الشاورما الل بتحبها
عبدالله بتعب:-م جعان يمنيرهه يحببتي كلي نتي وعز نا هدخل انام
منيره قربت عليه ومسكت وشو بايدها وقالت بحنيه:-اخس عليك بعد مقف فالمطبخ النهار كلو ع اعملك نتا وعز الاكل الل بتحبوه تيجي تقولي م جعان وعايز انام
عبدالله بتنيهده:-حاضر يحببتي هدخل اغير واجي ناكل سوا
منيهر باستو ف خدو وقالت بحب:-مستنياك يحبيبي
عبدالله ابتسم وسابها ودخل اوضتو
راح قعد عالسرير وطلع طبق من تحت السرير
ومسكو ف ايدو وبق يقلب فيه
منيره بحب:-دكتور دياب رن هنا وكان عايز يكلمك
عبدالله خبا الطبق وراه بسرعه
عبدالله بتوتر وقلق:-كان كان عايز ايي
منيره بهدوء:-هو قالي فين عبدالله قولتلو خرج قالي خلاص نا هبعت حد يشوفو جه ولا لسه كان مفكرك لسه ممشتش
عبدالله بتوتر:-خلاص يحببتي نا هرن عليه دلوقتي واشوفو عايز ايي
منيره بحنيه:-ماشي يحبيبي
وسابتو وخرجت
عبدالله غمض عيونو بتعب شديد
حاش الطبق وقام شالو وغير هدومو
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡”
عز خرج من اوضه العمليات
وليل جري عليه
عز بهدوء:-هيا بقت كويسه متقلقش
ليل حط ايدو ع قلبو واتنفس براحه
عز بتساؤل:-هيا ايي الل حصلها الخبطه شديده اوي حصلها ارتجاج فالمخ بس الحمدلله ربنا ستر
ليل بهدوء مريب:-لما تفوق هنعرف منها كل حاجه هدخل اشوفها هتفوق امته هيا
عز بهدوء:-نص ساعه بالكتير وتفوق
ليل هز راسو وسكت
وعز سابو ومشي
ليل خرج فونو من جيبو ورن ع حد
ليل بهدوء مخيف:-هاتلي تسجيلات الكاميرا بتاعت المدخل من اولو لاخرو وتبعتهولي دلوقتي وتحت بير السلم راجع الكاميرات وابعتهملي
وقفل معاه وقام دخل الاوضه
شد كرسي وراح قعد جمبها
مسك ايدها بحنيه وباس باطن ايدها بحنيه
مشا ايدو ع وشها بهدوء
بق ماسك ايدها وكل شويه يبوس فيها
ويملس ع وشها
غمض عيونها وهو حاكك ايدو ع خدها وبيمشيها بحنيه ويملس عليه
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡”
صفوت لسه هيدخل العماره
البواب:-استاذ صفوت بنت حضرتك فالمستشفى دلوقتي نا شوفت ليل باشا وهو شايلها ودخلها عربيتو ومشا وكانت سايحه ف دمها
كارما بعياط:-نا عايزه تيا ونبي يباب عايزه تيا
صفوت بزعيق:-اخرسي
البواب خاف منو وجري من قدامو بسرعه
صفوت خد كارما وطلع ركب تاكسي وطلع عالمستشفى
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡”
تيا بدات تفوق
ليل اول محس بيها فتح عيونو وبصلها بقلق
ليل بخوف:-حبيبتي نتي كويسه انادي عالدكتور طمنيني
تيا فتحت عيونها وبصتلو وقالت بتعب شديد:-مفيش داعي نا كويسه
عايزه اقعد
ليل قام من عالكرسي وساعدها تقعد.
تيا مسكت راسها بايدها
ليل بصلها وبق يتوجع مقدرش يكون معاها ولا يحميها وجعها كان بيموتو
ليل بحنيه وعشق:-كنت هموت عليكي فالكام ساعه دول بجد
تيا بهدوء:-نا كويسه متقلقش
ليل استغرب طريقتها
ليل بهدوء:-مين الل عمل فيكي كد
تيا بتوتر:-م محدش نا بس وقعت من عالسلم
ليل بهدوء مريب:-تيا نتي عارفه اني اكتر حاجه بكرهه الكدب قولي الحقيقه مين الل عمل فيكي كد
تيا بتعب ودموع:-قولتلك محدش نا وقعت
ليل قرب منها ومسك رقبتها بايدو وقال:-صدقيني لو طلعتي بتكدبي عليا ع تحمي الل عمل فيكي كد مني هنزعل من بعض اوي
تيا بصت ف عيونو
خايفه تقول الحقيقه يروح يقتل ابن عمها وخايفه من ابوها
تيا بدموع والم:-سبني ي ليل ع خاطري متضغطش عليا
ليل لسه هيرد عليها سمع صوت عالي جاي من بره
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كارما (عندما يعشق الليل))