رواية كارما (عندما يعشق الليل) الفصل الثالث 3 بقلم نوجا أحمد
رواية كارما (عندما يعشق الليل) الجزء الثالث
رواية كارما (عندما يعشق الليل) البارت الثالث
رواية كارما (عندما يعشق الليل) الحلقة الثالثة
تيا بصدمه وخوف:-نتا نتا ايي الل جابك هنا
حسن بعشق:-نا كنت معدي من تخت البيت قولت اطلع اشوفك وعارف انك بتبقي صاحيه فالوقت ده قولت اشوفك واملي عيني منك
تيا بعدت لورا وقالت بعياط وخوف شديد:-ابعد ابعد يحسن ووالا والله اصوت والم العماره كلها عليك ابعد
حسن بصلها من فوق لتحت وبداء يعرق:-طب طب منتي لو توافقي م هعارضك طريقك ولا اضايقك
ليل ببرود شديد:-بتعمل ايي عندك
حسن اتعدل وبص لاقه ليل واقف فنص السلم وحاطط ايدو فجيبو
حسن بتوتر:-مفيش نا نا بس كنت
ليل بنظرات حارقه وتهديد:-عمارت ليل همام لو رجلك عتبتها تاني وشوفتك ناحيت تيا لتكون اخر مره عايش فيها
حسن بلجلجه:-بس بس نا كمان عايش فيها
ليل بصوت عالي وبرود:-ونا طردك ولا نسيت امشي يحسن ع مطلعش شياطيني عليك
تيا اتخضت ومن شده خضتها اتحركت من مكانها
حسن بصلو بخوف ونزل جري طلت بره العماره
تيا لسه هتفتح وتدخل شقتها
ليل جري عليها بسرعه ومسك ايدها
ليل بحنيه:-توتا
تيا بعدت عنو بخوف وقالت:- ل ليل ابعد ارجوك ابعد عني
ليل بهدوء:-نا اسف بس نتي عارفه انو الاشكال الل زيي حسن ديي م بتيجي غير بالطريقه ديي
تيا بدموع وزهق:-ليل لو سمحت لو بتحبني بجد ابعد عني سبني فحالي
ليل ضمها لحضنو ودفنها جواه
مسك راسها بايدو وبق يطبطب عليها ويمشي ايدو ع ضهرها وراسها
ليل بعشق وهوس:-اسيبك ازاي فحالك يتوتا اذا كان نتي حالي هاا
قريب اوي هتبقي معايااا غصب عن ايي حد م عايزك تخافي نتي فاهمه
تيا بعياط وشهقه:-ليل نا تعبت تعبت ي ليل م عارفه الاقيها من مين بس منك ولا من بابا ولا من الزفت ده ولا من سلسبيل الل كل شويه تضايق فيا وتقولي ابعدي عن ليل ول
ليل طلعها من حضنو وقال برفع حاجب:-ومقولتليش ليه
تيا حطيت ايدها ع وشها وبقت تعيط
ليل غمض ع عيونو بغضب شديد
حاش ايدها من ع وشها وقال بحنيه مفرطه عكس الطوفان الل جواه:-توتا كام مره قولتلك متعيطيش هاا كام مره عايزه تزعليني يتوتي وكل حاجه هتتحل نا جمبك وم هسيبك
توتا بتعب:-عايزه ادخل انام ي ليل نا تعبانه
ليل شدها من ايدها احضنو وقال بهوس وحنيه شديده:-تدخلي تنامي اييي تعالي عايز املي عيني منك شويه واوريكي الحاجه الل جبتهالك
وسحبها علطول وراه قبل ميسمع ردها
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” ”
منيره بتنهيده:-منمتش ليه
عز اتعدل وبص عالباب لاقاها واقفه
عز بتعب:-تعبان يموني
منيره قربت منو وقعدت جنبو وقالت بحنيه:-مالك يحبيبي ايي الل تعبك
عز نام ع رجلها
عز بوجع:-تفتكري ممكن نلاقيهم
منيره بصت للفراغ وقالت:-ربنا هو الوحيد الل قادر يلم شملنا يعز يحبيبي
عز بتعب:-نا نفسي الاقيهم وتعبت كل يوم بدور فكل حته
اتبخرو
منيره بالم:-عز بلاش توجع قلبي يحبيبي ع خاطري
عز غمض عيونو بوجع
منيره بهدوء:-عملت ايي فالشغل
عز بتعب:-مفيش م عارف امشي دنيتي خالص ولا عارف اعمل ايي عمليه وكان جايلي خدمه مع امن دوله وكد مرديتش اطلعها وخليت دكتور محمد روحها
منيره مشت ايدها ع شعرو وقالت:-خليك قوي يعز عشاني يحبيبي بلاش تخلي الحزن والياس يتممنو منك يضنايا
عز بتنهيده:-حاضر يمنيره حاضر عبدالله مجاش لحد دلوقتي
منيره بهدوء:-لا لسه
عز قام وقعد
عز بقلق واستغراب:-ايي الل اخرو كد
منيره بهدوء:-اهدا يحبيبي هو رن عليا من ساعه وقالي انو عندو شغل كتير وهيتاخر
عز باستغراب اكبر:-شغل ايي ده ده هو مشي قبلي من المستشفى
منيره بقلق:-يوووه امال هيكون راح فين
عز لسه هيرد لاقو صوت الباب بيتفتح
عز طلع وشاف لاقه عبدالله
عز برفع حاجب وعصبيه خفيفه:-كنت فين
عبدالله حط ايدو ع مناخيرو ومسحها
عبدالله بتعب:-كنت فالمستشفى
عز قرب منو وقال بحده:-بطل كدب يعبدالله نتا خارج من قبلي من المستشفى
منيره خرجت بسرعه ووقفت بينهم
منيره بخوف:-عز عز حبيبي خلاص محصلش حاجه
عبدالله بصلو ببرود وقال:-وفيها ايي لما اتاخر نا م عيل صغير يدكتور عز فاهم ونتا م هتحاسبني رايح فين جاي منين
منيره نكزت عبدالله وقالت:-عز خلاص يحبيبي م هيكررها تاني
عبدالله بصلها وقال بعصبيه:-هو ايي الل م هيكررها تاني هو نا عيل صغير اوي كد بنسبالكو فوقو نا 22سنه م 17وطايش
عز شدو من ياقه التشرت وقال بتحذير وحده:-اول واخر مره تحصل ورجلك ع رجلي ف ايي مكان نتا فاهم يلا
منيره بعدتو عنو وقال بتعب ودموع:-كفايه بق هتفضلو تكرهو بعض لامتى كفايه حرام عليكو دنتو م محترمين اني واقفه فوسطكو حته
عبدالله مسك ايدها وباسها وقال بحنيه وحب:-هدي نفسك خلاص ومتزعليش روحك م هننتخانق يموني خلاص اهدي
ومسح دموعها بحنيه
عز ببرود:-كنت عند ليل بتعمل ايي
عبدالله بتوتر:-ها
عز ببرود:-كنت عند ليل بتعمل ايي يعبدالله
منيره بصت ل عبدالله وقالت بصدمه:-نتا ايي وداك عندو نتا نتا مسلمتش منو ومن الل عملو فيك المره الل فاتتت دنتو الاتنين كنتو هتروحو ف شربه مياه بسببو
عبدالله بتوتر ولجلجه:-م مفيش كان طالبني ف مهمه معاه وبعدين م نتا بتروح معاه مهمات
عز بصوت عالي وحده:-نتا كداب هو لو بعتلك ع مهمه زي منتا بتقول كنت روحتلو المقر بتاعو م تروح البيت عندو وتتسحب زيي الحراميه
عبدالله اداهم ضهرو وفضل يمشي ايدو ع مناخيرو كذا مره
عبدالله بتوتر شديد:-مهو مهو
عز ببرود:-م عارف تخترع لا كدبه ولا حته حجه
منيره بصياح:-عايزو يقتلك المرادي يعبدالله هاا واحد وم هيجوز اختو نقتلو يعني ولا نعمل ايي ع نوافق
عبدالله بدموع:-بس نا بحبها ي اما ونتي عارفه وعز كمان عارف
عز بتنيهده:-عبدالله افهم ليل خباها منك لما اتعرضلتها اخر مره ده بيعني انو م مستأمنك ع اختو
عبدالله برفض ودموع:-لا نا هتجوزها وهيا موافقه وهخلي كمان يعملنا الفرح وهتشوف
وسابهم ودخل اوضتو
منيره بقت تضرب بايدها ع رجلها
منيره بدموع:-ابني هيروح مني خلاص ابني اتلحس
عز قرب منها وحضنهاا وبق يطبطب عليها
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “”
عند ليل
…………………..
تيا بصدمه:-….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كارما (عندما يعشق الليل))