رواية قمر السيف الفصل الخامس عشر 15 بقلم رحمة محسن
رواية قمر السيف الجزء الخامس عشر
رواية قمر السيف البارت الخامس عشر
رواية قمر السيف الحلقة الخامسة عشر
الشباب:بسم الله ما شاء الله
الجارحي:أميرات ي بناات الله واكبر عليكم
البناات بكسوف:تسلم ي جدي
بدأ الفرح والكل كاان مبسوط
الشباب كل واحد قاعد جنب عروسته،،،فجأه دخلت ندا بفستاانهاا البينك المرصع بفصوص م الفضه دخلت ع قمرر خدتهاا بالحضن
ندا بفرحه:الف مليون مبرووووووك ي حببتي
قمر:الله يباارك فيكي ي قلبيي،،اعباالك😉،،،قمر عارفه أن نداا بتحب ادهم،،، المهم ندا راحت بااركت ل ريم ومي وبعدين قعدت تتابع الفرح،،،،فجأه دخل ادهم وهو لاابس بدله كحلى واتجه ناحيه قمر
ادهم بأبتساامه جميله:الف مبروك ي قمرر،،،الف مبروك ي سيف
سيف بغضب مخفي:الله يبارك فيك ي ادهم اعباالك🙄
ادهم بص ل ندا وقاال ي رب😂
اتجه ادهم ناحيه الديجي،،،ومسك الميكروفون وقاال،،،،،
ادهم:انتبااااااه😂
الكل ركز معااه،،وفيه منهم اللى كان خايف انه يبوظ الفرح
ادهم:بمناااسبه الليله السعيده دي،،،ناا جاااي اتقدم ناا كماان،،،،نداااااا تقبلي تتجوزيني🫣
ندا من الصدمه والفرحه:مش عاارفه ترد🤭
ادهم:نداااا تتجوزيني😉
محمد السيوفي بمشااكسه:طلماا مردتش تبقاا مش موافقه😅
ندا بسرعه: موافقه موافقه طبعااا،،،تداركت نفسهااا ووشهاا احمرر☺️
ادهم جري عليهاا ولبسها الخااتم
نرجع للفرح تاانى بقاا😂….
العرساان كل واحد خد عروسته وقاام يرقص معاهااا سلو🙈
قمر وسيف وهماا مندمجين ف الرقص،،،قمر لاحظت ليزر احمر،،،متصدر ع صدر سيف ف تابعت المكان لقت عمااا**ر ماسك مسدس وهيضرب بيه سيف،،،،ف لحظه كانت الطلقه مضروبه وقمرر ف الارض غرقاا**نه بدمهاا وسيف واقف بصدمه،،،،الصويت ملااا المكااان وعربيه الاسعااف جت خدت قمرر،،، والليله اللى المفروض تبقاا اجمل ليه بقت انحس ليله بالنسبه ل قمر و سيف
ف العملياات…..
الدكتور:محتااجين دم بسرعه
الممرضه:مفيش الفصيله دي عندناا هنااا
الدكتور:اتصرفي،،شوفي حد من اهلهاا
بره العملياات العيله كلهاا كانت واقفه حاالتهم حااله…
الممرضه:عايزين متبرع للمريضه
سيف:ناا يلاا
الممرضه:يلاا بسرعه طيب
المهم خدو الدم والعمليه نجحت بس****
الدكتور:احناا انقذنا المريضه
العيله برااحه:الحمد لله
الدكتور:بس هيااا دخلت ف غيبوبه،،منعرفش هتصحاا أمته
سيف:يعن اد ايي
الدكتور:ممكن اسبوع،،شهر،،سنه،،سنتين دي حاجه بتااعه ربنااا،، واستأذن ومشي
ف الغرفه…..
سيف:قمر يلاا قومي متسبنيش لوحدي😔 يلاا قومي نهاارده فرحنااا يلااا نكمله،،،ليه خدتى الطلقه مكاااانى ليه😟
بعد تلاات سنين…..
….خد ي سيف هنااا
سيف: لاا ي ماما مش عوز اكل
….ي بنى خد بقاا متتعبنيش
….سبيه ي ندا
ندا:ي ادهم مكلش وعماال يتشاقه
ادهم:استنى هو هيجي لوحده،،سيف
سيف:نعم ي بابا
استوووب
ده سيف ابن ندا طفل عنده سنتين ونص،،،عنيه خضراا،،،شعره اسود،،وبشرته قمحااويه🤭
ف غرفه اخري….
….هيثم خد هناا
هيثم:نعم ي ماما
….خد ي حبيبي روح ل خاالتك ندا واديهاا الاكل ده
هيثم:حااضر ي ماما
….مي ي حببتي ارتااحي عشاان اللى ف بطنك
مي:ي محمود ناا مرتااحه والله،،،ناا مشتاقه ل قمرر اووي كان نفسي تبقاا معانااا
استووووب
هيثم ابن مي طفل عنده سنتين يملك عيون زيتوني،،وبشره بيضااء،،وشعر بني
ف غرفه اخري…….
سيف بحزن:أمته بقااا ي قمرر هتصحي ٣سنين،،،كتيرر اووي ك غيرك ي حببتي وحشتيني اووي😟
الجارحي دخل فجأه:قوم ي سيف نروح لقمر
سيف:حااضر ي جدي
واتجهوو الي المستشفي…..
سيف فتح الاوضه ملقااش حد ع السرير اتخض،،،،مستحيل قمرر فين،،،سأل الممرضه قالتله انهاا لسه مفاقتش،،،جري يشوف الكاميرات بتااعه المستشفي،،لقاا ان حد خطفهاااا
ي تري مين خطف قمرر،،،وخدهاا فين،،،وايي سرر انه يخطفهاا،، كل ده هنعرفه ف الجزء التااني م روايه قمر السيف
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قمر السيف)