روايات

رواية قمري الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك السيد

رواية قمري الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك السيد

رواية قمري الجزء الحادي عشر

رواية قمري البارت الحادي عشر

رواية قمري الحلقة الحادية عشر

مراد .. بنتك. متربتش ياطنط
شهد بصدمه .. اااايهه
قمر .. مراد. انتا بتقول ايه
ثم أكمل مراد ولم يعطى لهم رد
مراد .. اييه يا شهد مستغربه ليه انتى فعلا متربتيش
شهد والدموع فى عينها .. والله انتا حيوان ولسه بترفع أيدها عشان تضربه مسك أيدها
مراد .. أهدى بس انتى متربتيش عشان سرقتى
ام قمر باستغراب.. سرقت شهد لا مستحيل
زين .. مراد انجز فى ايه
مراد .. يعنى يرضيكوا تسرق قلبىى لا وكمان من غير استأذن
زين بعصبية آداله لكنه وقع ف الأرض
زين .. وربنا انتا عيل حيوان اطلع برا ياض
قمر. قربت من شهد واخدتها ف حضنها لأنها كانت انهارت من العياط
قمر.. أهدى يا شهد يحبيبتى هو بيهزر
مراد وهو. يسعد ايد شهد من قمر
مراد .. شهد تتجوزينى. ونزل قعد ع الأرض بطريقه رومانسيه وطلع خاتم وقدمه لشهد
شهد بتفكير .. ابعد يا حلللوف. بقا تعمل فيا كدا
مراد وهو يقبل يديها .. أنا آسف
شهد سكتت…
مراد .. لا انجزى البنطلون هيتفتق
الكل ضحك ع كلمات مراد
شهد .. موافقه
قام مراد ولبسها الخاتم وحضنها
قمر من الخلف .. صفرت وقالت اللعب يا شوشو
امجد وهو يزق مراد بعيد عنها .. ابعد يا ض معندناش الكلام ده غير بعد كتب الكتاب
مراد .. وماله نكتب الكتاب وغمز لشهد
ام قمر .. مبروووك يا حبيبتى الف الف مبروك
ناديه .. مبروك يا شوش
شهد بفرحه .. الله يبارك فيكى يطنط وقربت ع ام قمر أنا بحبك اوى وحصنتها وعيطت
قمر .. إنما احنا شعب. كئيب فعلا ف الفرح بنعيط والحزم بنعيط
شهد رجعت وحصنت قمر
امجد طب تعالا يا مراد وأنتا يا زين وبا فى العيله يلا
راحوا كلهم ع الصالون
امجد .. طبعا مراد ابنى يا ام قمر وانا اضمنهولك ب رقبتى لشهد
ام قمر .. مراد ده زي ابنى بظبط وانا مبسوطه انو حب شهد جدا بجد يستاهل بعض
مراد .. ربنا يخليكى ياطنط بصى انا عندى الفيلا بتاعتى قريبه من الفيلا ديه وانا ظا”بط ف المخا”برات مع زين وشريك مع زين ف شركات التسويق بتاعته و
ام قمر .. يحبيبى احنا مش محتجين كل ده شهد كانت محتاجه راجل وأنتا زين الرجال انتا وزين والله م شوفت ف اخلقكم
مراد .. ربنا يخليكى
وبعد كلام كتير كدا اتفقوا بعد شهر هيكتبوا الكتاب ويعملو الفرح ويعتبر الفتره ديه فتره خطوبه
فى غرفه زين
قمر وهيا تتنطط على السرير .. هيبه أنا مبسوطه اوى اوى يا زوزو
زين .. يا قلبه اقعدى يحبيبتى عشان متقعي
ولسه مكنش كمل كلامه وراح وقعت قمر بالفعل ع الأرض
قمر ..ااععع. اه .. اه يدمااااغاااى
زين بعصبية .. يا بنتى بقا هو أنا مش بقولك اقعدى يعنى ينفع كدا اتعورتى
راح شال قمر من ع الأرض وبقعدها ع رجله ومسحلها ع شعرها
زين بحنيه وهو يقبل وجه قمر .. ينفع كدا
قمر .. أنا كنت فرحانه
زين .. طيب يا قمرى م أنا كمان فرحان بس مينفعش شغل الاطفال ده
قمر بعصبيه بعض الشئ.. أنا مش طفله يا استاذ زين
زين .. استاذ ومن شويه يعم انتى ايه نظامك وقرب من وجهه
قمر بارتباك.. ايه انا. . لا لا لا مش مش وبعدي
زين .. ششش أهدى ايه كل التوتر ده
وقرب منها وقبلها قبله طالت لدقائق
قمر وهيا تأخذ أنفسها بصعوبه .. ا انت انتا ق قليل الادب
زين .. تانىى وقرب منها وأخذها فى قبله اطول
قمر .. ا ا نتا انتا
زين .. ششش. وأخذها وراحوا للعالم الخاص بيهم
……………………………………….
مراد ف الجنينه
مراد .. انتى ابت اخطيبتى
شهد .. يبنى بقا بذمتك انتا ظا”بط انتا ايه الطريقه ديه
مراد .. لو مش عجبك طلقنى يالطفى
شهد وهى تمشى .. لحد لطفى وعلاقتنا انتهت
مراد بمرح .. لطفى استنى يا لطفى 😂😂😂
شهد .. يعم بقا
مراد .. طب خلاص أهدى عايز اتكلم بجد
شهد .. اخيرااا اتفضل
مراد. وهو بغمزلها .. طلعنى واقعه اهو. مش انا لوحدى
شهد .. أتصدق أنا غلطانه انى قاعده معاك اطلع برا ياض
مراد .. متزقيش بس استهدى بالله
شهد .. هااا
مراد .. بحبك طيب
شهد .. احم ربما يخليك
مراد .. ننننععععم. يعنى بروح امك اقولك بحبك تقوليلى ربنا يخليك
شهد بضحك.. ايوا بقا هو ده الظبوطه اللى كنت عيزاه
مراد .. والله بنات مبتجيش غير بالعين الحمرا
شهد .. ضحكت
…………………………………………………..
عند امجد وام قمر وناديه
امجد .. أنا اصمنلك مراد برقبتى ده انا اللى مربيه
ام قمر .. مراد انسان كويس ربنا يوفقهم يارب
ناديه. . يارب
العيال كبرت يا ام قمر. وكبرتنا
ام قمر .. اه والله
امجد .. لا أنا مكبرتش أما زى منا انتى لو. كبرت ممكن اجبلك حد يساعدك وغمز 😉😂
ناديه. .. والله يا سبه امجد طيب ماشى
امجد .. بهزر يا نونو
ناديه .. اضحك عليا بقا
ام قمر .. خلى قلبك ابيض يا وليه ما قال بيهزر
ناديه .. هو انتو الاتنين عليا ولا اى.
كلهم ضحكو
………………………………………
عند قمر
كانت اخدت شور وغيرت ل كاش مايوه قصير ومفتوح من عند الضهر وسيبت شعرها وحطت برفانها
وزين كذالك
قمر وهيا تجلس بجانب زين .. ع فكره انتا قليل الادب اوى
زين .. ربنا يهديكى وتقتنعى انك مراتى ياحبيبتى مش شقطك
قمر بعفويه .. لا أنا مش مرات حد
زين .. وحيات امك
قمر .. حبيبى ايه الألفاظ ديه فالح بس تقولى كل شويه اللفاظك اللفاظك وأنتا شايف بتقول ايه وهي تقلد طريقه كلامه
زين وهو يضحك .. هو أنا بتكلم كدا
قمر .. اه ع فكره بقا وانا مستحمله عادى
زين .. يجدع لا كتر خيرك
قمر بصوت عالى بعض الشئ .. أنا جععااااانه
زين .. يا ما صوتك الوقت اتاخر استنى هطلب دليفرى
قمر .. طيب يلا اطلب دليجرى
زين .. ايه انتى قولتى ايه
قمر .. دليجرى اقصد دليفرى
زين بضحك.. دليجرى😂😂😂😂 يا خياره التعليم والله
قمر .. بس ياض بقا
عم السكوت شويه وزين طلب اوردر طلب فيه بيتزا النوع المفضل لقمر وبيبسى معاه
قمر .. عايزه أخرج
زين ..دلوقتى
قمر .. اه هو أنا مش معايا لطع يخرجنى اهو
زبن وهو يمسكها من قفاها.. لللطع يا قمر
قمر سبته وجريت. ف البلكونه زين جرى وراها وهو يمسكها من قفاها.. هتروح منى فين
قمر .. خليك زوج صالح بقا يا قره عينى
زين بتريقه .. ققره عينك والله م
وقاطع قمر وهيا بتقول
قمر بصوت عالى.. شيفاكم يا كلااااب
وكانت تقصد. شهد ومراد لام مراد كان حاضن شهد لأن شهد افتكرت أهلها وعيطت
شهد وهيا تزق مراد .. اععع عجبك كدا اوعا
وطلعت تحرى ع الغرفه الخاصه بيها
مراد بصوت عالى .. عجبك يا بووومه
قمر .. احسن 😂😂 محدش قلك تحب ف جنينه بيتنا يا رخيص
مراد .. والله م هسيبك يا قمر الك
زين .. مراااد
مراد .. يقمر يعسلل وهو يبصلها بغل
قمر .. ايوا كدا 😂😂
زين .. عيب عليك انتى اخريى وانا ف ضهرك ميهمكيش حاجه
قمر .. والله انتا حبيبى
مراد من تحت وهو يصفر .. اوعا يا عصافير الغراااام
زين وهو يحدف عليه زجاجه مياه .. اتلم يا حيوان
مراد .. اه وانا مالى أنا رابح انام حسبى الله يا ظلمه
وذهب إلى الغرفه الخاصه بيه وعدى ع شهد أداها شوكلت وشهد شكرته ودخل ينام فى الغرفه الخاصه بيه
عند عصافير الغرام 😂❤️
قمر .. الواد ده بارد بس عسل
زبن بعصبية .. نعم بروح امك مين ده اللى عسل يا مدام
قمر .. لا لا والله بس انا بس بهزر
زين .. متهزريش كدا تانى مفهوم
قمر .. حاضر متزعلش يا كتكوتى
زين .. كتكوتك شيفانى بصوصو
قمر .. نكدى وملكش ف الدلع
وشويه والاوردر جه وقمرى فتحته واكلت
قمر وهيا بتاكل .. ايوا برضو مقولتليش أما عايزه أخرج واروح دريم بارك
زين .. أنا مش بقولك طفله
قمر .. يوووه
زين .. بس بس انا حاجز لبنا احنا الاربعه ف فندق فى شرم ايه رايك
قمر .. احلف كدا وحياه امك
زين .. الفاظك ياا قمرر
قمر .. خلاص خلاص طب ينفع نسافر امته
زبن .. بكرا. بعد الفطار ايه رايك
قمر.. اشطا جدا أنا هروح انام بقا
زين. والله مجنونه واخدها ف حضنه وذهبوا إلى نوم عميق
……………………………………..
تانى يووم ✨🩵
الباب خبط ع جناح زين
قمر بزعيق… يوووووه هو الواحد مبيعرفش ينام ابدا ف ام البيت زين وهو يحط أيده ع بوقها.. بببس بسس
زين قام فتح
الداده .. اسفه يا بنى صباح الخير
زين .. صباح النور يا داده
الماده.. بتقولك ناديه هانم يلا عشان الفطار
زين .. حاضر يا داده ذهبت الحداده إلى الاسفل
زين .. قمر اصحى يلا
قمر. . الا
زين .. خلاص خليكى انا مسافر لوحدى
قمر قامت مفزوعه .. اعع لا لا أنا قومت اهو
سبها زين وذهب إلى. المرحاض اخد شور ثم ادخل فريضته ثم غير ملا بيه ل تيشرت ابيض مما برز عضلاته اكتر وبنطلون جينز وكوتشى اسود
قمر قامت واخدت شور وأدت فرضتهاوغيرت ل دريس بالون الزهرى وطرحه بيضاء وهيلز بنفس الون
زين .. ايه كل ده
قمر .. معلش يايسطا يلا بينا
زين .. قدامى يا اخره صبرى
ونزلوا على السفره كانت متجمعه العيله
شهد بمشاكسه .. ايه كل ده يا عرايس
مراد .. اه كانو قاعدين ف البلكونه عصافير الغرام
قمر .. ملكش دعوه ياض خليك بحالك بدل م الضحك ها
مراد .. شايف مراتك
زين .. احمد ربنا. انى أنا كمان مقولتش ها
ناديه.. حصل ايه امبارح يا شباب
زين وهو يجلس وجذب قمر إليه بتقعد ع رجله .. ولا حاجه بس قررنا أننا نسافر بمناسبه خطوبه الزفتبن دول
مراد .. نحنو هنا يا استاذ ها راعى أنا اعزب
زين .. مش شغلى
امجد .. ماشى يازين خلى بالكم من نفسكم
زين .. انتا يلا مسافه نص ساعه بعد الاكل تكون حصرت نفسك
مراد. … اشطا
قمر بهمس.. زين سبنى اقعد ع الكرسى
زين .. لا
قمر .. عشان خطرى أما مكسوفه اوى سبها زين
وبعد وقت حصرت قمر الشنط ليها ولزين وشهد حضرت شنطتها
ومراد كمان
زين .. ها جاهزين
مراد وشهد وقمر .. اه يلا
ومشيوا
…………………………
فى فندق ف الغردقه
اخد قمر وزين جناح وشهد غرفه ومراد غرفه بجانبها
بعد وقت غيرو فى الاوض ونزلوا قعدوا ع البسين
قمر .. ياااه الواحد جااع والله
شهد .. اه أنا جوووعاااانه
زين .. طيب هقوم اجبلكم اكل تكلو ايه
شهد وقمر .. فته سورى
مراد وزين ضحكو
مراد وانا اي سنجوتش يا صحبى
زين .. سنجوتش حسبى الله
وقام زين يجيب الاكل
قمر .. احم. عشان تعرفوا بس انى جدعه
أنا هروح احصل زين وتسبب عصافير الحب لوحدهم
شهد .. لا لا خليكى
قمر .. اقعدى يا هطله
مراد .. روحى انتى بس اقعدى يا شوشو. تعالى نتمشى
شهد .. اوكى
قمر .. اه يا واطيه بعتبنى ف ثانيه
شهد .. عيب عليك يا لطفى
قمر ضحكت وقالت أنا هروح احصل زين
مراد وشهد راحت يتمشوا وقمر راحت ورا زبن وانصدمت من اللى شافته
قمر شافت زين حاضن واحده وهيا قريبه منه اوى يكاد يكون أن مفيش ما بينهم مسافه
قمر من الخلف .. زززييين
زين لف لقمر بصدمه .. قمممرر انتى ..ووو

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قمري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى