روايات

رواية قلوب قاسية الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم هبة أحمد

رواية قلوب قاسية الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم هبة أحمد

رواية قلوب قاسية الجزء الرابع والعشرون

رواية قلوب قاسية البارت الرابع والعشرون

قلوب قاسية
قلوب قاسية

رواية قلوب قاسية الحلقة الرابعة والعشرون

زكية / شالتها يلا ياقلبى تعالى
حسام / خليكم انتم علشان امنكم
زكية / انت بتهزر صح مستحيل اسيب بنتى
فرحة / بدموع عوزة ماما اكون. معاها
حسام / انتى عوزة حد يرتب ليكى الكلام البسى طرحة كبيرة يا ست زكية وحاولى تغطى بيها وشك
صفاء / صح كلامك يلا بسرعة البنت شكلها تعبانة جامد
زكية / حاضر يلا انا جاهزة
خالد / ابقوا طمنونا عليها ماشى
صفاء / حاضر
اللواء على / يلا نروح نرتب المستندات دى
مريم / احنا مش هنقدر ننام هنا من غير وجود ماما معانا
الحاج ممدوح / انتم هتناموا هنا وحضرة الضابط صفاء لما ترجع هتكون معاكم وخالد وعبود وجمال هيروحوا يناموا فى البيت القديم
جمال / لية يعنى هم صغيرين علشان اروح انام معاهم انا هانام هنا حاجة هنية انا جعان
الحاج ممدوح / طلب عدة ارقام وعندما اتاه الرد قال ابعت مصطفى بالعربية يوصلنى المركز
اتاه الرد من صاحب عمره همام انا اللى جاى بنفسى اوصلك
الحاج ممدوح / تشكر يا اخوية واغلق هاتفة يلا ياسيادة اللواء حضرتى حاجة سيادة اللواء ياحاجة
هنية / ايوة و صفاء اتصلت وبتقول فرحة دخلت العمليات تعمل عملية الزيدة
مريم / بدموع انا عوزة اروح اشوف اختى
الحاج ممدوح / مينفعش يابنتى كلها يومين وهتاجى يلا يا سيادة اللواء على العربية بتاعتك وعربية الحاج همام وصلت انا هافوت اطمن عليها بنفسى
هنية / خد الحاجة حطها فى شنطة العربية وتعالى اكلك جاهز
جمال / لا اكل الاول مليش دعوة
عبود / والله ظلمك اللى خلاك ضابط شرطة انت نهايتك تقعد على بوابة عمارة
خالد / ههههه لا يقعد ينادى فى الموقف ويعاكس خلق الله
جمال / ظريف منك له ابو شكلكم وشال الحاجة هو وعبود حطوها فى العربية ورجع كمل اكله
مريم / ممكن تليفونك ياخالتى اطمن على فرحة
هنية / خدى يابتى اطلبى اخر رقم هو دة رقم الضابط صفاء
مريم / تشكرى ياخالتى
شمس / هننام فين ياخالتى
هنية / عندكم اوضتين اللى تعجبكم فيهم ناموا فيها
ياسمينة / هنام هنا
جمال / لا الاوضة دى بتاعتى محدش ينام فيها
مريم / خدى ياخالتى تشكرى فرحة لسة فى العمليات
شمس / الاوضة دى حلوة انتم تناموا على السرير وانا على الكنبة
جمال / محدش ينام هنا الاوضة دى بتاعتى
مريم / بتاعتك ازاى يعنى تكنش مكتوبة باسمك
جمال / لا بس انا بنام فيها كل لما باجى هنا
شمس / انت هتنام مع خالد وعبود وخلى بالك من نفسك هههههه
جمال / يعنى اية يخربيتكم انا هاطلع انام على السطح احسن
مريم / انت فيك كمية هبل تكفى بلد يلا يابنات
جمال / ماشى لما هتبقى مرأتى انا هاعلمك الادب
هنية / يلا ناموا عوزين حاجة يابنات
مريم / تشكرى يا خالتى تصبحى على خير
عبود / خدوا يابنات الفون دة خلوه معاكم انا هاخلى جمال باشآ يتصل باى حد من اللى مع فرحة يطمنى عليها
ياسمينة / بدموع ربنا يشفيها انا خايفة عليها اوى
شمس / ربنا هيقف جنبها دى طفلة و شافت كتير من شهبرة وفتحية والزفت فريد
مريم / تعالوا ننام شوية و بعدين نقوم نتصل بماما علشان نطمن على فرحة
ياسمينة / ياريت كان عبود وخالد ناموا فى الاوضة اللى جنبا
مريم / بتحبية اوى كدة. ابت
ياسمينة / بعمرى كله افدية
شمس / ربنا يسعدكم
فى الملجآ
~~~~~
صباح جديد
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
شهيرة / دمنهورى هات ثروت وتعالى
دمنهورى / حاضر جاين تعالى ياثروت
فريد / خليكم انا اللى رايح اشوفها عوزة اية
دمنهورى / انت كبرت خلاص علشان كدة لازم ترتاح و تقعد هنا متخرجش الا بامر منى و اكلك هايوصل لحد عندك
فريد / انت بتقول اية دا٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قلوب قاسية)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى