روايات

رواية قلوب قاسية الفصل الثالث عشر 13 بقلم هبة أحمد

موقع كتابك في سطور

رواية قلوب قاسية الفصل الثالث عشر 13 بقلم هبة أحمد

رواية قلوب قاسية الجزء الثالث عشر

رواية قلوب قاسية البارت الثالث عشر

قلوب قاسية
قلوب قاسية

رواية قلوب قاسية الحلقة الثالثة عشر

جمال / نهار احوس على الجمال انا عوز من دة وضغط على قلبة
الحاجة هنية / هههههه اتلم ياولد ويلا سوق
جمال / يخربيت جمال على اللى جابوا جمال هو فى من دة
مريم / خالتى هنية انا مش هاروح معاكم انا مش ناقصة عبط
ياسمينة / فى عرضك انا عوزة لبس ضرورى انا كدة شكلى معفنة
شمس / ما انتى كدة فعلا هههههه
مريم / راحوا انتم وانا هانتظر هنا يلا بالسلامة
جمال / والله مايحصل نروح من غيرك
هنية / اركبى يابتى دة قريبى ومعروف انه عند خال اهبل وهو واراثة هههههه
مريم / ركبت جنب ياسمينة وشمس فى الكرسى اللى ورا
ياسمينة / بصوت واطئ بقولك انتى شايلة الامانة فى امان
مريم / عيب ابت دانا مريم ابت
ياسمينة / جدعة ياقمر عوزة حاجات داخلية كتير عوزة احس انى انثى
شمس / انثى العقرب
ياسمينة / غورى ابت انتى غم
مريم / لية عوزة تغرى عبود
ياسمينة / ياريت اقدر دهو اخره بصة بنص عين
مريم / مهو شايف ادامة عمى عبدة هههههه
شمس / انتى لازمك تتنقعى فى خل لمدة اسبوع
مريم / لا وانتى الصادقة دى عوزة تتنقع فى كلور
ياسمينة / امشى ياجزمة انتى وهى وقعدت تضرب فيهم
هنية / خلاص يابنتى البنت هتموت
مريم / اتهدى بئة يخربيتك
جمال / هتروحوا فين
هنية / محلات سندس
جمال / حاضر وهاسيبكم واروح اجيب اكل للحاج ممدوح اوصلة واجاى اخدكم
هنية / ماشى لما نخلص هاكلم الحاج ممدوح يقولك
جمال / اناعاوز بنطلون وتيشرت اسمر
هنية / طلع فلوسك واشترى
جمال/ مكنش ينعز انا راجل مرفود من الشغل طازجة
هنية / ولا هتصعب علية
جمال / بالله عليكى ربنا يباركلك فى عمر الحاج ممدوح هاتلى بنطلون والبنات القمرات دول هم عليهم التيشرت صح يابنات
مريم / مكنش ينعز ما انت طويل عريض اهو ما تجيب لنفسك
جمال / خلاص مش عاوز حاجة منكم لله عالم ظلمة
نرجع الملجآ
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
دمنهورى / فريد كلم حضرة الضابط طة برة وعاوزك
فريد / طيب نادى على الست شهيرة بسرعة
دمنهورى / هى خرجت من شوية ومعاها تلات بنات
فريد / طب خلى بالك من البوابة اواعك حد يهوب ناحيتها وبلاش تدخل عند الولاد
دمنهورى / حاضر
فريد / خير ياحضرة الضابط
الضابط طة / انا كنت جاى عوز بنتين علشان عندى حفلة وعازم ناس حبيابى
فريد / مش هينفع خد الاذن من سيادة المديرة انا من ساعة البت مرفت ما كانت هتموت وتموتنى علشان مااخدش منها حاجة بالغصب وانا
الضابط طة / صفق وقال برافو عليك والله وبقى عندك ضمير يافريد
فريد / مش هتاخد حد الا بوجود المديرة
الضابط طة / انت هتصيع عليه انا هادخل اخد اللى عاوزة وابقى اعترض
فتحية / تعالى بس عوزة التموين دوبل لزوجى
الضابط طة / عيونى. اخلصى عوز بنات تعرف تدلع الزبون
فتحية. / ماشى عيونى
الضابط طة / كدة خلاص يافريد معدش ليك عندى خاطر حرص على نفسك
فريد / كلنا متعلقين فى سلسلة واحدة ياحضرة الضابط
الضابط طة / انا اللى ماسك السلسة فى ايدى واقدر اوقع منها اللى مش عاوزة وكمان اقدر افعصة برجلى
فريد / تركة ودخل فى الاوضة اللى خلف البوابة
فتحية / ادى تلات بنات وولدين بس البنات تكون للخدمة بس فى لجنه من حقوق الانسان جاية اخر الاسبوع
الضابط طة / ماشى عرفنا المطلوب تزودوا الولاد شوية عوزين نخلص الطلبية دى
فتحية / مي٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قلوب قاسية)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى