رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل العاشر 10 بقلم نهيلة حميمي
رواية قلوب ارهقها نبضها الجزء العاشر
رواية قلوب ارهقها نبضها البارت العاشر
رواية قلوب ارهقها نبضها الحلقة العاشرة
ملاك بتنهيدة :وأخيرا مشي
فتحت الباب ودخل أسد ويشدها ليه ويطبع قبلة في شفتيها ..
تحاول ملاك ان تبتعد عنه..
ملاك:اممم…ممم
لم يستطع آسد مقاومة نفسه وبدأ يفتح لها ملابسها..
ملاك وهي بتفتكر ماضيها
تنزل عليه بقلم قوي
يبعد عنها أسد بصدمة
أسد:بتعيط ليه
ملاك:حراام عليك انت إيه حياتي ادمرت كلها بسببك ابعد عني واخرج من حياتي بقا..
أسد:ملاك انتي كويسة
ملاك اغمي عليها
أسد بخضة وهو يحملها ووضعها على سرير..
أسد:ملاك فوقي حبيبتي خلاص فوقي
في الوقت دخلت عشق
عشق بستغراب:أسد
ينضر اليها أسد :هي لسه اغمئ عليها
تقترب عشق من ملاك ..
عشق:انت قربت ليها صح
أسد بتوتر: هي عامله اي دلوقتي
عشق:مش هتصحي دلوقتي
أسد: هتصحي امتي
عشق:ساعه كدا
أسد:تمام عن إدنك
خرج أسد من بيت ملاك وهو يلعن نفسه في سره…
♡♡♤♤♤♤♤♤♤
تارا:دي طلعت جميلة أوي
سمر:اووف دلوقتي هتقرب من أسد أكثر
تارا بخبث:صح بس عندي خطة تانيه
سمر:اي هي
تارا:…………
سمر:ماشاء الله لك انتي ابليس في شكل بني آدم
♡♡♡♡♡♡♡♡♤♡♤♤
ملاك وهي تفتح عيونها بملل
ملاك:اعع دماغي وجعاني
عشق:انتي كويسة دلوقتي ياملاك
ملاك وهي بتفتكر اللي حصل الصبح
ملاك:اسد فين
عشق: مشي احكي لي اي اللي حصل
ملاك:……حكت لها كل شيء
عشق: هتتجوزيه
ملاك:مش عارفة
عشق:اممم انا جعانة عملتي اكل
ملاك:ايوا عملت كب كيك
عشق:بجد انا متحمسة ادوقها
بعد نصف ساعة تحمل عشق كب كيك وتخرج من منزل وتتوجه الى كل*ب جارتهم وتديله كب كيك
ملاك بزعيق :ليه عملتي كدا ياعشق
عشق:بعد اذنك هروح اتمشى شوية….
بعد ساعة
ملاك :فهد الحقني
فهد:في ايه؟
ملاك:كل مابعمل أكل لعشق بتاخدو وترميه للكلاب
فهد:بس الكلاب ذنبها ايه
ملاك بغضب:فهد غور لأوضتك♡♡♡♡♡♡♡
لميس :اخويا لو شافني هينفخني
عامر: مش هيشوفنا المكان مش معروف هنا
لميس:بجد
عامر وهو يقترب منها أكثر
عامر:بجد
ويلتهم شفتي*ها بشف*تيه
♡♡♡♡♡♡♡
في قصر أسد…
أسد:سلام عليكم
معتز:وعليكم السلام
أسد:لميس فين
معتز:خرجت مع صاحبتها
أسد:امم تمام
معتز:ها طلعت ملاك
أسد:ايوا هي
معتز بفرحة:يسس يلا بينا نشوفوها انا وحشني جننها
أسد:تمام يلا بينا
♡♡♡♡♡♡♡
عشق:اععع طعم كب كيك لسه عالق في فمي منك لله ياملاك
صوت من ورائها…
علي:وحشتني أوي
عشق وهي تلتف بسرعة..
عشق:انت بتعمل اي هنا
علي:امم جاي آخد تحاليل dan
عشق:بس انت اخدتهم امبارح واصلا احنا مو في مستشفى اصلا عشان تاخد أوراق dan..
علي :بصراحة وبدون لف ودوران عايز اتكلم معاكي شوية
عشق:اسفة بس انا مبكلمش رجال
علي:ايه
تركها علي وجلس في ناحية أخرى بعيد عنها …
اما عشق فجلست امام بحر..
بعد قليل سمع علي
عشق:الحقوني انا بغرق
انتفض علي من مكانه وتوجه اليها
علي:هاتي ايدك
عشق:اطلبها من بابي
علي🤦♂️🤦♂️:يارب صبرني….
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
فهد :عملتي اي في الامتحان صراحة انا سبت الورقه فاضيه
جودي:وانا كمان سبت الورقه فاضيه
فهد🤦♂️:اعع يانهار أسود هيفتكروا أننا غشينا..
ملاك:ايه محلتوش ليه امتحان
فهد:بصراحة كان سهل بس انا زهقت وقعدت ارسم
جودي:وانا كمان
ملاك:على اوضتكم يلا
تسمع ملاك خبط على باب تفتح باب تجدها عشق هدومها مبلوله
عشق بتعطس:آتشه آتشه
ملاك:يرحمك الله شش صحيتي جيران ادخلي
عشق:آآآآتشه
ملاك بخضة:بسم الله رحمان رحيم دي عطسة ولا ايه
تدخل عشق الى اوضتها ووو
♡♡♡♡♡♡♤♤
فهد :جودي انتي ليه معلقه ورقه عليها بيضة
جودي:انت شايف الفرخه دي
فهد وهو بيبص عل الفرخه
فهد:ايوا
جودي:دي صورتها وهي صغيرة
♡♡♡♡♡♡♡♡
تسمع ملاك خبط على باب
ملاك بزعيق:اوووووف هفضل رايحه جايه عل الباب
تفتح باب وووووووووو.
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قلوب ارهقها نبضها)