روايات

رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل السادس 6 بقلم نهيلة حميمي

رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل السادس 6 بقلم نهيلة حميمي

رواية قلوب ارهقها نبضها الجزء السادس

رواية قلوب ارهقها نبضها البارت السادس

رواية قلوب ارهقها نبضها
رواية قلوب ارهقها نبضها

رواية قلوب ارهقها نبضها الحلقة السادسة

فهد بغضب:احترمي نفسك مين أعطاكي جرئة دي عشان تكلمي مامي بطريقة وسخ*ة دي
جودي:انا مو شفت أقر*ف منك انتي مامي احسن منك ومن أمثالك واي ملابس مكشوفة دي …#بقلم_نهيلة_حميمي
نضر كل لهم بصدمة
تارا:انت مخلف ياأسد
أسد بصدمة:انت..ان..ت
علي وهو يهمس بأدن أسد:انت متزوج مين ايمتا
أسد:شو متزوج؟
علي:طب مين ست للمس*تيها
أسد:في حياتي كلها ملاك فقط
ملاك بغضب:شو بتساوو انتو هون
فهد:تفضلي يامامي ملف اهوو
تأخد ملاك ملف من يدي فهد
ملاك:يله غور من هون
جودي وهي تقترب ناحية أسد
جودي:سبحان الله انت بتشبه فهد كثيير
أسد في نفسه:دي بتشبه ملاك في شعرها معقوول
فهد وهو ببص على أسد
فهد:انا عارف انو كيوت بس مو عرفت انك راح تسوي عملية تجميل عشان تصير مثلي..
ملاك بإحراج:آسفة ..
علي:سبحان من خلق من شبه أربعين..
أسد:اسمك ايه
جودي:جودي
حملها أسد ووضعها على رجله وأجلس فهد بجانبه..
علي بصوت منخفض:لتكون دي ملاك
أسد:بس اسمها يارا..
اسد:تمام راح نبلش اجتماع
تارا بضيق:بس دول (تقصد فهد وجودي)
أسد وفهد في نفس وقت…فهد:ملكيش دخل بينا وأسد:ملكش دخل..
نضر أسد الى فهد وايضا نضر فهد اليه..
وقالو في نفس وقت..:بتقلدني
ضحك جميع ….
ملاك في نفسها:يارب يوم دا يخرج بخير..#بقلم_نهيلة_حميمي
♧♧♧♧♧
بدأ اجتماع…
تارا:قررنا راح ناخد أدوات تصدير غدا لأمريكا و راح نجمع شركات ونغير أسماء بضاعة وراح تكون نتيجة ١٠٠×١٠٠
فهد وهو يقف فوق كرسي
فهد:غلط ×غلط كلامك كلو غلط ياأنسة لازم تفتح شركة في دبيل وشركة في أمريكا وتكون بضاعة نفس اسم
جودي وهي تقف فوق رجل أسد:نعم ولو عايزين يبقى معدل ١٠٠% لازم تفتحو شركة في فرنسا كمان وراح تنسجم مع شركات اخريات
فهد:وشركة دبيل وشركة أمريكا راح يخرج معدل ١٠٠%
فتح جميع فمه بصدمة ..نضر أسد الى ملاك …وجدها شاردة في أمر ما..
أسد في نفسه:لتكون دي ملاك ..بس ملاك بتكره نقاب كثيير امستحيل تنجب وهي تبلغ من عمر ١٤…
أسد:نعم كلام أطفال كلو صحيح ولو تبعنا كلام ياأنسة تارا كنا راح نحصل على معدل ٢٥ % فقط
تارا بضيق:آسفة
جودي بقر*ف:بتعرفي تلبسي هدوم مكشوفة دي فقط وشغل مابتعرفي فيه حاجة
فهد:انا مستغرب من حاجة وحدة ازاي يوضفو وحدة زيك في شركة دي…
حاول أسد وعلي كتم ضحكتهم بصعوبة…
ملاك بغضب:جووودي فهد بطلو قلة أدب دي
فهد:آسفين يامامي
ملاك:يلا بينا ونضرت الى أسد
ملاك بتوتر من نضراتو ليها:آسفة على ازعاج دا
أسد:ولايهمك ..نهلة خودي مدام يارا ووريها مكانها في شغل
نهلة:تمام
خرج جميع من مكتب أسد …
نضر أسد الى جودي وفهد
أسد:وينو باباكم
طأطأ فهد رأسه كمن يجهل معنى والد
جودي:مامي بتقول لإلنا مات
أسد:ماشاء الله مين وارتين دكاء دا كلو من ماماكم صح
في تلك اثناء دخلت ملاك..#بقلم_نهيلة_حميمي
فهد وهو لايعرف انها تسمعه..
فهد:هااه ماما دي أغبى وحدة في عالم لدرجة حفاضات كانت بتلبسها لينا بمقلوب
جودي:فهد شش مامي ..
فهد:ليش أسكت انا بقول صراحة مامي غبية كثييييييييير ودايمن بتنسا انها مخلفة أولاد
أسد بضحكة:🤦‍♂️الله يكون في عونك يافهد شكلك يوم راح تبات في داهية..
فهد وهو يبلع ريقه وينضر ورائه يجد ملاك تنضر له بغضب بادي من نقابها
فهد وهو يلتفت بسرعة للأسد:مامي أدكى انسانا ماشاء الله ..
ملاك:…………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قلوب ارهقها نبضها)‏

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى