رواية قلب الصخر الفصل العاشر 10 بقلم شيماء رمضان
رواية قلب الصخر الجزء العاشر
رواية قلب الصخر البارت العاشر
رواية قلب الصخر الحلقة العاشرة
قلب ايه مراتك ازاي بس ياادم
ادم بضحك ازاي اي هنجيب ماذون ونتجوز
قلب بس بسرعه كده
ادم بسرعه اي ياقلب انا مستنيكي خمس سنين لحد مابقيتي دكتوره ليكي اسمك سرعه ايه وكمل بتوتر قلب لو مش عاوزاني قولي الحقيقه مش هزعل
قلب بتسرع لا طبعا ياادم انت احق واحد تبقا جوزي انت اكتر انسان وقف جنبي
ادم بصحكه خفيفه ومسك ايد قلب مش عشان وقفت جنبك يبقا توافقي لا خالص لو مش عاوزاني برضو هبقا جنبك ومش هسيبك
قلب شددت من مسكت ايديها وقالت لا انا موافقه مش عشان وقفت جنبي لا عشان انت انسان يؤتمن عليا انت انسان لو ضيعتك من ايدي هندم ياادم
ادم بفرحه يعني موافقه
قلب طبعا موافقه
ادم هتخلصي الشغل وتروحي علي البيت علي طول الماذون مستني
قلب ماشي يلا بقا علشان ورايا شغل
ادم قال مستنيكي اوعي تتاخري
قلب حاضر مش هتاخر
ادم خرج وقلب قعدت علي الكرسي بتوتر وبتسال نفسها ياترا انا كده صح ولا غلط بحب ادم ولا عشان وقف جنبي زي مابيقول
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سالي بصويت ااااااااااه
احمد ايه ياموزه ده لسه بدري دول نقطتين بس علي دراعك لسه التقيل جاي ورا
سالي احمد ارحمني
احمد هواانتي كنتي رحمتي اخويا ودلق الازازه علي وشها وسالي فضلت تصوت لحد مااغمي عليها
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
صخر كان بدء العلاج مع قلب وعيونه وقلبه وجعوه من كتر العياط (البكاء)
خلصت اليوم وروحت علي بيت ادم دخلت الاوضه تجهز وهي سرحانه
ام ادم دخلت عليها بتزغرط
ام ادم لولولولولولولولولولولولي بسم الله مشاء الله زي القمر
قلب وهي قدام المرايه بتحط شويه ميكب خفيف
قلب تسلميلي ياماما
ام ادم الف مبروك يابنتي الخميس الجاي الفرح اه عايزه اشوف حفيد بسرعه
قلب ان شاءلله ياماما
ام ادم هسيبك انا دلوقتي
قلب اتفضلي ياماما
ام ادم خرجت وقلب سابت الي في ايدها وسرحت وقالت لازم اسعدهم زي ماسعدوني
قلب خلصت وخرجت وقعدت والماذون كتب الكتاب وقال الجمله الشهيره بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكم في خيرررر
ادم قام بفرحه شال قلب وبقا يلف بيها وهوا فرحان وقلب فرحت لفرحه ده وقالت في نفسها لازم اسعدك ياادم انت تستاهل كل فرح الدنيا كله
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد مرور ايام وقبل الفرح
صخر بيتعالج وماشي علي العلاج الطبيعي بهمه علي امل ان قلب ترجعله قلب بتعمله التمارين وكانت معرفه ادم علي انها شافت صخر وكل الي حصل علشان مش حابه تخبي عليه حاجه ادم دخل عليها غرفه التمارين
قلب ارفع رجلك براحه نزلها
صخر كان باصص لقلب بفرحه لقربها منه حتي لو كان عشان العلاج بس وحشته ريحتها ونفسها كل حاجه كانت وحشته فيها
ادم دخل ببتسامه السلام عليكم
قلب بتفاجئ ادم ازيك
ادم قرب عليها وباس جبينها وقال وحشتيني ياقلب ادم
صخر قبض علي ايده بغضب وقال ممكن اعرف مين حضرتك
ادم ببتسامه اعرفك بنفسي ياصخر باشا انا ادم جوز قلب
صخر بصدمه اييييه جوزها
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
احمد صوتي تاني اعلي البيت بعيد عن الناس ماانتي عارفه عشان نختلي ببعض
سالي بتعب بعد مافاقت عايز اي تاني سبني بقا
احمد اسيبك اي تؤتؤتؤ تؤ لسه بدري اوووي وطلع ورق امضي
سالي بتعب مضت من غير ماتعرف هوا اي ده لانها تعبت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قلب ايوه مراته ياصخر مكتوب الكتاب والفرح بعد يومين
صخر بكسره مبروك
ادم الله يبارك فيك
قلب كنت عايزه اقولك ياصخر اني سامحتك
صخر بجد ياقلب سامحتيني
ادم بغيظ دكتوره قلب قلبها كبير واكيد بجد سامحتك
قلب بوجع فيقلبها لكن بينت العكس ايوه طبعا بجد سامحتك انت ويونس خلاص مفيش في قلبي ايزعل ولا كره ليكم
صخر بكسره متشكر جدا يادكتوره قلب ممكن لو سامحتم تسبوني ارتاح
قلب تعال ياادم
ادم وقلب خرجو وصخر كتم وشه بمخده عشان محدش يسمعه وفضل يصرخ بغضب مكتوم
يونس دخل جري لقي صخر جايب د. م من مناخيرو
يونس بخضه صخر ايي ده
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قلب الصخر)