روايات

رواية قصيرة امتلكتني الفصل التاسع 9 بقلم آية عبدالسلام

رواية قصيرة امتلكتني الفصل التاسع 9 بقلم آية عبدالسلام

رواية قصيرة امتلكتني الجزء التاسع

رواية قصيرة امتلكتني البارت التاسع

رواية قصيرة امتلكتني
رواية قصيرة امتلكتني

رواية قصيرة امتلكتني الحلقة التاسعة

مراد: هههههه مش قادر تصدقي بالله شكلك حلو كدا
ملك: دمك يل،،طش علافكرا عاوز اي جاى عندنا ليه
مراد: جاي عند صاحبي بس معرفش اني هلاقي فار متعلق هنا استني اما اخدك سيلفي
ملك: عاااااااا يامستفز انزل بس وانا هعمل منك شاورما
مراد: هههههه استني اخد كمان من الزاويه دي هتبقي تحفه
ملك: بقولك اي تعالي نفتح صفحه جديده من الاول خالص وننسي كل ال فات بس نزلني بالله عليك انا حسه ان الشمس عموديه عليه انا لواحدي
مراد: تصدقي صعبتي عليه بس برضو لأ اترجيني شويه وانا انزلك قوليلي بالله عليك يابيه نزلي
ملك: بيه في عينك قال بيه قال نزلني بقي
مراد: اترجيني الاول واتأسفي كمان
ملك: اووووف نزلني انا تعبت بقي شكلهم نسوني وقاعدين جوا في المكيف ياربي انت العالم بالظالم
مراد: هنزلك وامري لله عشان صعبتي عليه بس هههههه شكلك يضحك

ملك: ايوا نزلني الاهي تنستر وتلاقي بنت الحلال نزلني
مراد: شكلي لاقيتها ووقعت علي بوزي كمان
ملك: بتقول حاجه
مراد: بقول هنزلك وامري لله ونزلها
ملك: خبطت جامد علي الباب
محمد: حاضر جاي افتح انتي مين ال نزلك يابت انتي
ملك: ملكش دعوه اوعي كدا اما اروح اشرب بق مايه منك لله يابعيد ودخلت
محمد: مراد جيت امتي اوعي تقول انك انت ال نزلتها
مراد: ايوا انا ال نزلتها هفضل واقف علي الباب كدا كتير يعني
محمد: لأ تعالي ادخل ياخويا بس مش غريبه انك تنزلها بعد ال عملته فيك وبعدين جاي ليه قاعد تقول موضوع مهم اشقيني
مراد: احم هو بص كدا انا جاي وطالب القرب
محمد: قرب مش فاهم
مراد: طالب القرب منك وانت عارفني من زمان وهعمل ال انتوا عاوزينه
محمد: مني انا برضو مش فاهم اوعي تكون منهم يلا
مراد: نكزه بدراعه انت دماغك راحت فين اقصد طالب ايد ملك
محمد: لأ انت حالتك صعبه انت سخن ياحبيبي بس شكلك عادي اهو هي بعداك تحت التهديد يعني ولا اي دا انت لسه وجهك متعلم انت عاوز تموت بدري

مراد: في اي ياعم هي بس دبش شويه بس طيبه علافكرا مفروض انت خالها وعارفها
محمد: مش عارف اقولك اي بس استخير ربنا تاني متستعجلش انا خايف عليك والله
مراد: انا ماشي ومنتظر الرد سلام
محمد: ربنا يكون فى عونك يارب ورن علي بابا ملك وقاله
الأب: اسألها يامحمد وكلمها ولازم كل حاجه برضاها انا والله مش هعرف انزل دلوقتي خالص
محمد: براحتك ياحبيبي اهم حاجه تكون بخير وانا هنا مكانك وهي بنتي والله وقفل معاه ونده علي ملك ومامتها
ملك: نعم عاوز تعلقني تاني ولا حاجه
محمد: اقعدي ياختي لسانك ده عاوز قط، عه
ملك: اعملها كدا لو جدع
محمد: باااس اخرسي المهم في عريس متقدملك وعاوزين رايك
ملك: مش موافقه لسه قدامي سنه وبعد السنه هحضر
محمد: هتحضري هتحضري عفا،، ريت ولا اي ابقي حضري في بيت جوزك المهم انا هديله ميعاد وشوفوا بعض وبعدين نقرر وربنا يسترها بقي
تاني يوم:
محمد: رن علي مراد وقاله علي الميعاد وجه

ملك: لبست عبايه سوده وشبشب بلاستيك ونكشت شعرها
محمد: ملك تعالي ياحبيبة خالوا
ملك: لسه داخله
ابتسام: يالهوي انتي لابسه اي يابت انتي اي ده
ملك: مش عاجبك هدخل ومش هطلع والله ويقعد مع نفسه بقي او يخطب خالوا
ابتسام: وعلي اي ياختي ادخلي يكش نخلص منك ودخلت.
اول مادخلت
مراد ومحمد: وقفوا مبلمين من كتر الصدمه
محمد: لسه ناوي برضو انا خالها اهو وبقولك انفد بجلدك انت لسه علي البر بدل ما الفاس يقع في الراس
مراد: ايوا مصمم برضو مالكش دعوه انت اطلع منها
ملك: في سرها انت تعيس الحظ ال جاي بس ماشي وببرائه مالكم في اي اتفضلوا العصير
محمد: في اي في كل خير ياختي والله خايف علي الراجل منك اطلع الاقيكي واكلاه
مراد: مالكش دعوه انت مش كدا ولا اي يا ملوكتي
ملك: دا انت سمج بشكل
مراد: بتقولي حاجه

ملك: لأ ولا حاجه اقعد ياخال
محمد: هطلع واسيبكم شويه بص انا قاعد قدامك لو لسه فيك النفس وتقدر تهرب اهرب مافيش قولنا احنا نهرب سلام
مراد: دمك عسل ياصاحبي
ملك: بص بقي اطلع قولهم مش هتجوز ياكدا استحمل ال يجرالك بقي
مراد: مش متحوز مين دا المأذون منتظرني علي اتصال وهيجي علطول مقدرش علي البعد ياملوكتي
ملك: بص انا مابحبش التلزيق ده وبعدين دا انت لسه وجهك متعلم
مراد: ما محبه إلا بعد عداوه وانا حبيتك
ملك: يانهاري علي التلزيق وانا مش راضيه هعتبرك موافقه استني بقي اما ارن علي المأذون
ملك: ماذون دا الواد شكله واقع وهيوقعني معاه بس شكله جنتل وحلو بس برضو ملزق كدا دا اي الحظ المنيل ده
مراد: انتي روحتي مني فين يامحمد افتح للمأذون ياحبيبي لازك انهارده تكون علي اسمي
محمد: ماذون دا الواد وقع خالص دا ناوي علي موته كنت طيب ياصاحبي الله يرحمك
وجه المأذون وكتب الكتاب وملك في صدمه اي ال بيحصل ده وازاي وافقت كدا بس جنتل مان
مراد: مبارك ياملوكتي
ملك: اوعي بس كدا ملوكتي قال واشتغلت اغنيه
حبيبى ياللي قمر ومنور دنيتي بيك.. تعالي بس احكيلك قرب خايف ليه

حبيبى ياللي قمر ومنور دنيتي بيك.. تعالي بس احكيلك قرب خايف ليه
دا كلام بينا وسر في بير.. حكايات بين لحظه والثانيه
انا لو أوصف حاسس بايه.. احتاج ستين سنه قدام
مافيش حاجه حبيبي معاك بتشغلني
نسيت روحي نسيت الناس
طول ما أنا جنبك كله تمام
أقول كلمة شوق بعنيك بتقتلني
سنين قبلك ضاعت راحت
بس خلاص (بس خلاص)
لاقيت بحر من الحنيه ومن الإحساس
سنين قبلك ضاعت راحت
بس خلاص (بس خلاص)
لاقيت بحر من الحنيه ومن الإحساس
في عنيك بهدأ انا وبرتاح
ومعاك عشت أنا الدنيا

حبيبى ياللي قمر ومنور دنيتي بيك.. تعالي بس احكيلك قرب خايف ليه
حبيبى ياللي قمر ومنور دنيتي بيك.. تعالي بس احكيلك قرب خايف ليه
دا كلام بينا وسر في بير.. حكايات بين لحظه والثانيه
انا لو أوصف حاسس بايه.. احتاج ستين سنه قدام
مافيش حاجه حبيبي معاك بتشغلني
نسيت روحي نسيت الناس
طول ما أنا جنبك كله تمام

تمت..

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قصيرة امتلكتني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى