روايات

رواية قدري ونصيبي الفصل الخامس 5 بقلم هبة الله نصر

رواية قدري ونصيبي الفصل الخامس 5 بقلم هبة الله نصر

رواية قدري ونصيبي الجزء الخامس

رواية قدري ونصيبي البارت الخامس

رواية قدري ونصيبي
رواية قدري ونصيبي

رواية قدري ونصيبي الحلقة الخامسة

حور متعوده تروح دار الايتام يوم في الشهر
اشتروا هدايا وهدوم للاطفال وراحوا للميتم
وقضوا وقت كبير مع الاولاد وكانو مبسوطين كتير وحمزه كان معاهم
بعد ساعات كانوا طالعين من الميتم
حور. انا نسيت شنطتي جوه هجبهه
مارفن .خليكي هجبها انا
حمزه. حور
حور. نعم
حمزه. بتحبي مارفن
حور. حمزه انت عارف مبحبش اتكلم في الموضوع ده وقلتلك انا مبحبش حد
حمزه .بس وفجاه شاف حد واقف بعيد وماسك مسدس وموجهه علي حور
حمزه. حووور وفجاه زقها وخد الرصاصه مكانها بس جت في دراعه
حور. حمزززه
ومارفن سمع حمزه وهو بيقول حور طلع جري
مارفن. حور انتي بخير حور كانت لسه هترد
حمزه بوجع. لا بس انا بموت
مارفن بصدمه .حمزه ابه اللي حصل ومين عمل كده

 

 

 

حمزه . انت لسه هتتكلم خدني علي المستشفي
وراح علي المستشفي
بعد وقت
الدكتور .هو دلوقتي بخير الرصاصه كانت في دراعه متخافوش
حور. دكتور نقدر ندخله
الدكتور .اه اكيد
في الغرفه
مارفن. انت بخير
حمزه .اه
حور. حمزه شكرا بجد علي عملته
حمزه بمرح. لا دي لحظه تاريخيه واخيرا حور بنفسها بتشكرني انامش قد الكلام ده
حور. تصدق انا غلطانه
مارفن . بس مين العمل كده وليه عاوز يقتلك
حور بغموض. انا عارفه مين والنهارده يومه الاخير
حمزه. الله يرحمه
حور. مارفن انت وحمزه روحوا البيت علشان حمزه يرتاح
مارفن بخوف عليها .انتي هتعملي ايه
حور. ولا حاجه متخفش
وبعدين عملت اتصال
حور. نص ساعه ويبقي في المخزن حتي لو هتجيبوه من تحت سابع ارض فاهم
شخص .تمام
بعد نص ساعه في مخزن
حور دخلت هي ومارفن .وكان في شخص علي الكرسي ومربوط
حور. نورتنا يا احمد
احمد. مين انتي مين

 

 

 

حور شالت الربطه اللي علي عينه
حور. الشخص اللي كنت عاوز تقتله
احمد برعب. انتي انا اسف ارجوكي خليني امشي
حور. مش بالسهوله دي بس ممكن اعمل معاك ديل
انت هتمشي من هنه مقابل انك تقولي مين البوص
احمد. انا معرفهوش
حور. شكلك هتتعبني انا بديش غير هي فرصه واحده وانا ممكن اعرف بطرق كتيره مين البوص فتكلم افضل
احمد. انا مش عارفه هو بيبقي لابس قناع بس الشخص اللي بيمشيله كل شغله اسمه محمود الدسوقي و مش عارف هو فين
مارفن .وليه طلب منك تقتل حور
احمد. علشان هي كسبت المناقصه وهو خسر كتير بسببها
حور. محمود الدسوقي مارفن عاوزه اعرف كل المعلومات عنه وهو فين
احمد. بس هو مش في تركيا
حور. هو فين
احمد. مقالش لحد بس هو راح علشان يشوف الزعيم
حور. سالم ( واحد من رجالتها) اتصرف معاه
مارفن. يلا
احمد بخوف. بس انتي وعدتني
حور .اه وعدتك وراح خليك تترك هالدنيا
سالم قتله
في السياره

 

 

 

مارفن. حور انتي هتعملي ايه
حور. بتعرفلي مكان محمود الدسوقي وانا هتصرف لاني اكيد هنتقم لهازال
وبعدين وقفت السياره وافتكرت ايه اللي حصل
فلاش باك🎬
حور اول اما جت تركيا مع مارفن مكنتش بتختلط بحد بس هي وهازال كانو رفقات كتير وكانو مثل الاخوات
بس في يوم هازال كانت راجعه من الدرس متاخر
وفجاه
البارت خلص ( اناعارفه انه قصير وانا كنت قايله اني هنزل طويل بس انا تعبانه ومش قادره اكتب)
ويا تري ايه الي حصل لهازال. وحور هتعمل ايه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية قدري ونصيبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!