رواية قدري ونصيبي الفصل التاسع 9 بقلم هبة الله نصر
رواية قدري ونصيبي الجزء التاسع
رواية قدري ونصيبي البارت التاسع
رواية قدري ونصيبي الحلقة التاسعة
سليم . انا عاوزه اعرفكم علي شخص مهم
سليم. استاذ يامن
حور بصدمه فنفسها. يامن
حور .اهلا استاذ يامن
يامن بصدمه. حور انتي حور صح وبعدين حضنها قدام كل الموجودين ومارفن واقف مصدوم وفجاه شد حور ومسك يامن من لياقه قميصه
مارفن بغضب. انت ازاي تحضنها كده
يامن بغضب. انت مين وازاي تمسكني كده وكان هيضربه حور مسكت ايديه
(مارفن مش عارف شكل يامن)
حور بزعيق. استاذ يامن متفكرش مجرد تفكير انك تعمل اللي كنت هتعمله فاااهم
يامن. انتي بتعلي صوتك عليا وعلشان مين من ده انتي ناسيتي انا مين
حور. انا مسمحلكش تتكلم عن مارفن كده وبعدين انت مين ها انا عاوزه اعرف انت مين
يامن.
حور. رد عليا انت مين انا مش عارفاك يبقي ازاي تتكلم معايا بالطريقه دي
يامن بغضب. حور انا يامن بطلي بقي منتش فاكره انا مين
حور. مين يامن أو اعرفك منين ها مارفن يلا وكانت خارجه من الحفله ويامن كان هيمشي وراهه
وفجاه يدخل محمود الدسوقي😯 وأول أما يامن شافه سكت
محمود. انسه حور لسه الحفله هتبدا انتي هتمشي بدري كده
( وحور طبعا كانت مضايقه وكانت هتقتله)
حور . بالنسبه الي الحفله خلصت ومشت
عندحور.
حور بتسوق السياره بسرعه جنونيه ومارفن وراها وفجاه حور وقفت السياره مارفن نزل من سيارته وذهب لحور
مارفن. حور حور انتي بخير
حور طلعت من السياره وحضنت مارفن
مارفن . انتي بخير
حور انا بخير لا تخاف
مارفن. مين الشخص ده ده نفسو يامن
حور.اه
مارفن. ده السبب اللي مكنتش عاوزك تنزلي مصر انتي اليوم شفتي يامن بكره ممكن تشوفي حد من عائلتك
حور. مارفن انا معنديش عائله فاهم معنديش
مارفن. بجد وانا ايه انا مش عائلتك وحمزه
وفجاه حمزه فين هو لسه في الحفله
حمزه من وراهم وهو بيهنج. لا . انا هنا
مارفن. في ايه يبني انت عامل كدا ليه
حمزه. انا اللي عامل كدا ليه ايه يا ابني هو انتم كنتم في سباق انا كنت هاموت وانا وراكم وليه طلعتو كده وفيه ايه ومين الشخص ده
حور. مارفن انا هروح الفندق
مارفن بغضب. فندق ايه انتي بتهزري
حور. مارفن انا تعبانه ومش قادره اتكلم هشوفك بكره
عنديامن
ام حور بصدمه. انت بتقول ايه انت شوفت حور
يامن. اه
منال .انا عاوزه اشوف بنتي انا عاوزه اشوفهه
محمد .منال اهدي يامن انت متاكد انها حور
يامن. اه اكيد وبعدين هنروحو الصبح ماشي
عند حور
في التليفون
حور بزعيق .مارفن انت بتكلمني الساعه اربعه الفجر علشان تسالني بعمل ايه
مارفن. خلاص اهدي بس كنت بطمن عليكي
حور. مارفن انا بخير واقفل علشان عاوزه انام
في الصباح
حور .مارفن
مارفن. حور انتي بخير
حور. هو فيه ايه يابني اكيد بخير
حمزه. انتو لسه بتتكلمو انا هموت واكل يا جدعااان
حور . الله يخربيتك فضحتنا
مارفن. يلا نفطرو
بعد وقت
منال.حووووور
وكانت راحه تحضنها حور منعتها بايديها
منال بحب. حور فيه ايه انتي مش عارفاني انا امك ودا ابوكي وكانت بتشاور علي محمد احنا عائلتك ياحبيبتي
حور. اه معاكي حق عائلتي هنا بس مش انتو وبعدين مسكت ايد مارفن ده عائلتي
يامن. حور افهمي بقي
حور بمقاطعه. انا مش بكلمك مفهوم وبعدين انتي ازاي مسميه نفسك ام معروف انو الام بتضخي بحياتها علشان ولادها انتي عملتي ايه ها عشر سنين كنتي فين طول العشر سنين او أما يامن خطفني كنتو فين ها
محمد. يبنتي اهدي واسمعيني
حور.دارت وشها مش عاوزه اسمع حاجه مارفن قلهم يطلعوا بره مارفن عارف انو حور لتحاول تحبس دموعها فراح حضنها يامن راح شده انت ازاي تحضنها كده وانت مين وانتي ازاي عايشه معاه
حور بزعيق. انت ايه دخلك وبعدين حذرتك كله الامارفن فاهم
يامن .انتي منال بمقاطعة خلاص وانتي يا حور انتي لازم تعرفي الحقيقه
حور. مش عاوزه اسمع كذب اكتر من كده انتو سبتوني من عشر سنين وكان وقتها كل همي اني احميكم بس سمعتكم وقتها بتقولو انكم سيبتوني ومفيش حد غصبكم
منال بزعيق. افهمي بقي احنا كنا بنحميكي لانو يامن يبقي
حور بصدمه. ازاي
البارت خلص
تتوقعوا مين يامن وهي قلتلها ايه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية قدري ونصيبي)