روايات

رواية قدري الاسود الفصل السادس 6 بقلم غادة

رواية قدري الاسود الفصل السادس 6 بقلم غادة

رواية قدري الاسود الجزء السادس

رواية قدري الاسود البارت السادس

رواية قدري الاسود
رواية قدري الاسود

رواية قدري الاسود الحلقة السادسة

_لسه بلم هدومي علشان امشي انا محتاجه حضن ماما ع الرغم اني عمري ماجربته كنت محتاجه اقولها قد ايه انا موجوعه ونفسي اقولها
لكن لسه داخله لقيت حاتم نايم ع السرير وتعبان اوي
رحمه بخضه: حاتم ف ايه مالك
حاتم: انا كويس
لكن قربت منه لقيت سخن اوي وجسمه تعبان
حاتم قوم مالك يابني ف ايه تعبت كدا ازاي بس
_حاتم: مش عارفه والله بس انا كويس متقلقيش
_انا بتوتر وخضه كويس ايه وانت مش قادر تتحرك من مكانك كدا احنا لازم نتصل بدكتور
حاتم بتعب: اتصلي ب بابا لو انتي عايزه تمشي
_انت عبيط امشي فين واسيبك كدا مقدرش طبعا انا هفضل معاك
حاتم بضحكه خفيفه: قولي اني ماهونتش عليكي علشان بتحبني
_لا علشان انت جوزي بس

 

 

حاتم: طيب حقك عليا والله ماقصد اخضك كدا
_طيب بطل رغي وامسك القمادات دي لحد ماتصل بالدكتور
_وبالفعل جه الدكتور لكن قال ان حاتم لازم يرتاح وياخد العلاج دا ويعمل فحص شامل وتحاليل لكن حاتم رفض يعمل
_طيب قولي السبب اللى مخليك رافض انك تعمل التحاليل
حاتم بربكه: قولتلك اما اخف انا هنزل اعملها لوحدي وخلاص قفلي ع الموضوع دا وزعق
_انا بعياط: بس انا خايفه عليك ياحاتم انا ماليش غيرك
حاتم: حاضر والله هنزل لكن مش دلوقتي وكفايه عياط علشان بتبقي حلوه اوي وانتي بتعيطي
_نعم ببقي حلوه وانا بعيط بس
حاتم: لا ياعمري بتبقي حلوه ع طول
عدا خمس ايام حاتم كان قاعدههم ف البيت بياخد البرشام تبع الفيروس وعلاج النزله
_حاتم ياعمري انت ليه بتاخد البرشام دا رغم ان مفيش علاقه بتحصل يعني تقدر متاخدهوش الفتره دي
حاتم بتوتر:لا لازم يتاخد كل يوم علشان اخف ياحبيبتي ويبقي عندنا اطفال
_يارب ياحاتم انا نفسي ابقي ام اوي
————
احمد:الو وحشتيني
مي:والله وحشتك بعد اسبوع جاي دلوقتي تقولي وحشتيني بعد اي تفتكر اني هسامحك ولا هعرف اغفرلك
احمد:حقك عليا والله بس انت مش فاهمه حاجه

 

 

مي:اه فهمني فهمني ليه قليت مني قدامك مامتك ولا كاني ماليش لازمه ف حياتك
احمد:يعني عايزاني اقول ل ماما ايه اقولها دي حبيبتي وجايه عندي انت فاهمه كانت هتبصلك ازاي
مي:كانت هتبصلي ازاي انت فاهم هي دلوقتي شيفاني ازاي شيفاني بنت وحشه رايحه لصاحبي المكتب
احمد:بس انتي ماشوفتيش ماما كانت بتكلمك ولا بتبصلك ازاي امي ست كبيره وفلاحه ياست
مي:ايوه انا اعمل ايه هبقي مرات ابنها ازاي هي مش متقبلاني من دلوقتي
احمد:مي مي سيبك من كل دا ف حاجه مهمه لازم اقولها
مي:خير قول ف ايه
احمد بضحكه:وحشتيني وكنتي قمر انهارده
مي:انا مش بتثبت بالكلام دا ولا هقولك وانت كمان وحشتني
احمد:طيب بالذمه مش وحشتك
مي:اه وعايزه اشوفك
احمد:موافق تعالي اعزميني.بكره
مي بضحكه:اعزمك مش مكسوف وانت بتقولها
وبالفعل عزمته ع افخم واكبر مطعم ف اليكس
مي:احمد غمض عيونك
احمد:ليه خير
مي:مش هبوسك من بقك يعني بس هات ايدك
كنت جيباله ساعه فخمه مطليه بالدهب
احمد بفرحه:واو تجنن دي لمين
مي:دي لواحد كنت رايحه البنك اديهالك فطردني
احمد:تسلم ايدك ياقلبي بجد حلوه اوي
مي:احمد انت مش ناوي تجبلي اي هديه

 

 

احمد:حاضر هبقي اجبلك
انا وقتها مكنتش عارفه هو دا بخل منه ولا هو حريس بس عمره ماجبلي حاجه ولا عمره عزمني انا اللي دايما بدفع وبحاسب اوقات كنت بستغرب ازاي شاب بيخلي البنت اللى تحاسب لكن كنت برجع واقول يمكن مش معاه فلوس يمكن مش بياخد باله من تصرفاته انا بجد مكنتش عارفه افكر لكن ف يوم احمد طلب مني اننا نخرج وبالفعل خرجنا لكن حصل اللى مكنتش اتخيل ان احمد يعمله

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية قدري الاسود)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى