روايات

رواية قتل قاصر الفصل الثاني 2 بقلم شهد أحمد

رواية قتل قاصر الفصل الثاني 2 بقلم شهد أحمد

رواية قتل قاصر الجزء الثاني

رواية قتل قاصر البارت الثاني

رواية قتل قاصر الحلقة الثانية

وجاء وقت التنفيذ اللي هتتق،ل فيه حوريه حصل 😳
ابو حوريه. اخوي محمد
محمد. كيفك ي ابو حوريه كيفك ي ابوي
ابو محمد. بخير ي ولدي جاي ل حالك ولا جبت مراتك والاولاد معاك اياك
محمد. لا جبتهم معاي ي ابوي وهنقعد كام يوم أكده
ابو محمد. تنورونا ي ولدي كيفك ي مهران ي ولد ولدي
مهران. بخير ي جدي انت كيفك. ابو محمد. كيف التمام ي ولدي وبعد سلامات وترحيب ب محمد ومراته وابنه مهران
محمد. الا قولي ي ابوي التجمع اللي كان حاصل ده كان ل اي ي ابوي في اي عاد
ابو حوريه. مفيش ي اخوي
حوريه. مفيش كيف ي ابوي
ابو حوريه. اكتمي دلوك ي بنيتي ويلا علي اوضتك

 

حوريه. دلوقتي اكتم ي ابوي وبعدين ما تقول ل عمي انت عايز تعمل فيا اي عاد ي ابوي وبعدين لما تعمل اللي انت عايزه معاي أكده محدش هيعرف ولا هيسالك فين بنيتك ي ابوي وانت ي اخوي ليه ساكت أكده انطق قول اي حاجه احميني ي ابوي
محمد. في اي عاد ي ابو حوريه
حوريه. هقولك انا عاد ي عمي ابوي عايز يقتل،ني
محمد . بصدمه 😳 يق،تلك وليه ي بنيتي عملتي ايه عاد في اي ي ابو حوريه في اي ي ابوي ما حد يفهمني في اي عاد من وقت ما اجيت وانا حاسس انكم مخبين عني حاجه عاد
حوريه. مش هيتكلموا ي عمي عايز يقت،لني لانه عندي 15 سنه ولسه متجوزتش ابوي بيقول أنه جبت ليه ال،عار ي عمي لانه قطر الجواز فاتني اياك واللي قدي اتجوز وخلف ي عمي وقبل ما تاجي كان وقت ق،تلي ي عمي وأبوي شكله قرر ياجله اياك علشان انت جيت ي عمي يعني لو انت مكنتش جيت كان زمان مفيش حوريه دلوك ي عمي

 

محمد. بصدمه 😳 انتي بتقولي اي ي بنيتي انتي لسه صغيره اياك علي الجواز والكلام ده صوح الكلام ده ي اخوي صوح ي ابوي
ابو حوريه. صوح ي اخوي انا مش عارف امشي وسط الناس بيقولوا بنيتك متجوزتش لحد دلوك ليه عاد ارد اقول اي ي اخوي مفكرين أن بنيتي فيها عيب اياك وقررت اق،تلها وإخلاص من كلام الناس ومنيها انت مش هتحس باللي بقول ي اخوي لانك مش عندك بنيه
محمد. وحتي لو عندي بنيه مستحيل اعمل فيها أكده ي اخوي انتوا اهنه لسه عايشين في عصر الجاهليه ولا اي عاد الدنيا اتطورت واطور معاها العادات والتقاليد ي ابوي انت وأخوي وانت ي زين ي ولدي انت مش اخوها عاد ليه مش وقفت جانبيها وحميتها اومال انت اسمك اخوها كيف ي ولدي
مهران. اي الكلام ده ي عمي كيف بدك تق،تل بنيتك لمجرد أنها عندها 15 سنه ولسه متجوزتش واي يعني عندنا في مصر بيقعدوا ل 20 معني أكده لازم كل اب يق،تل بنيته لانها لسه متجوزتش اي الكلام ده ي ابوي
محمد. والله ما انا عارف ي ولدي كيفك اخوي وأبوي بيفكروا وانتي ي مرات اخوي كيف هيهون عليكي انك تعيشي من غير بنيتك بعد ما تتق،تل

 

مرات محمد. اي اللي بيحصل ي محمد هنا انا بدأت اخاف من عائلتك روحني دلوقتي ي محمد مش هقعد ثانيه وحده الق،تل عندهم سهل اوي كده
ابو حوريه. بعصبيه عايزني اعمل ايه عاد ي اخوي لازم بتي تتجوز علشان مش تتق،تل ي اخوي وانا مش عارف عاد ليه محدش جاه وطلبها مني عاد
حوريه. بحزن نفذ كلامك وقت،لي ي ابوي إذا كان ده هيريحك ي ابوي وانت اخوي كنت غالي عندي بس بعد ما تخليت عني انت شخص عادي بالنسبه لي
محمد. انت بجد هق،تل بنيتك ي اخوي
ابو حوريه. ايوه اي اخوي ودلوك كمان واح جاب المسدس بتاعه وقال اتشهدي علي روحك ي بنيتي و وجهه المسدس بتاعه علي حوريه. حوريه غمضت عيونها وقالت اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله
ولسه هيضرب عليها ويقت،لها حصل 😳😳😳
ي ترا حصل اي وحوريه هتتق،تل ولا لا 🤔🤔

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قتل قاصر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى