رواية قاصر في حضن الوحش الفصل الرابع 4 بقلم سارة أحمد
رواية قاصر في حضن الوحش الجزء الرابع
رواية قاصر في حضن الوحش البارت الرابع
رواية قاصر في حضن الوحش الحلقة الرابعة
يصعق تيم بل يجن وتحمر عينه من شدت الغ”ضب ويجز علي اسنانه ويكور قبضته ويجعلها في استعداد لي اللك”م حين يري زهره في حض”ن حليم ابن عمه فيصرخ بغض”ب…شديد جعل زهره تنتفض مكانها وتختبئ خلف حليم
تيم:زهررره تعالي هنا احسن لكي
ترتجف زهره وتختبئ خلف حليم وهي تشجع نفسها فترد عليه بعناد
بصوت يكاد يكون همس
زهره:لا مش جايه انت شر”ير وانا بك”رهك وانا همشي مع اونكل الجميل الوسيم ده…وطلعت لسانها مثل الاطفال لي تيم
فيبتسم حليم لها برقه وعذوبه
فتبتسم زهره ببراءه اليه
زهره:مش كده يا اونكل انت هتخرجني من القصر المقبض ده
يجذبها حليم من يدها ويبتسم لها بخ”بث وينظر لها نظره وقحه لكن في الخفاء
حليم: اكيد يا ملاكي…
كله هذا يراقبه تيم بجنون وغيره وهو يهبط الدرجه بسرعه لي درجه انه كاد ان يتعصر من شدت عصبيته ووصل لي حليم وزهره ولك”م حليم بقوه وانها”ل عليه ض”ربا مبرحا وهو يصرخ بغض”ب
اياك تتجرأ وتلمس حاجه تخص الوحش تبقي نهيتك كل هذا اخاف زهره وجعلها ترتجف وتبكي في مكانها….وتضع يدها علي اذنهت حتي لا تسمع صوت تيم الذي تبغض’ه… وما رحم حليم من تيم الا صرخات زهره كفايه حرا”م
عليك انت مش انسان انت وحش انا بكر”هك هذا اغض”ب تيم اكثر وجن جنانه لان زهره تدافع عن حليم
ينهض تيم من فو”ق حليم الذي اختفت ملامحه من كثرت الدم”اء
والجروح التي تملئ وجه وجسده
فجذب تيم زهره من خصرها وقبلها بقوه يبث فيها غض”به منها ويعلن انها ملكه هو فقط وزهره تحاول ان تبعده بكل قوتها لكنها تفشل كل محاولاتها ويتركها تيم حين يشعر بارتخاء جسدها بين ضلوعه فيجدها فاقده الوعي فيحملها لي غرفته وهو يأمر احد رجاله بأخذ حليم لي القبو بجانب ماهر اخو زهره واطلاق الكلا’ب عليهم….
فينفذ رجاله….كلامه وهم يرتجفوا منه خوفا
يصل تيم لي غرفته ويضع زهره علي سريره
وهو يأنب نفسه علي قسوته معها
فيقرب منها ويملس علي شعرها بحنان
تيم:بجد اسف علي الا حصل مني انا بحبك وبغير عليكي حتي من نفسي انا بعشقك…
فيذهب لي يجلب العطر حتي يجعلها تفيق ويقرب منها يشممها العطر فتستعيد زهره وعيها وحين تفتح عينها تجد نفسها بين احض”ان تيم فتصرخ وتحاول ابعاده عنها
زهره:ابعد عني انا بكر”هك ومش بحبك وههرب منك ابعد عني
يتعصب تيم :كده طيب انتي هتبقي مراتي من الدقيقه دي
تصرخ زهره:لا مش هجوزك مستحيل لاااا مش هجوزك انت وحش معندكش قلب كلامها كان خن”جر في قلبه واحزن روحه لكنه اخفي هذا خلف قناع البرود والقسوه فيجذبها من يدها بقوه
فتتأوه زهره وتبكي
تيم:فرحك الليله يا عروسه استعدي …..وتركها وخرج وهو في قمه الغض”ب ام زهره انهارت ارضا وانكمشت في نفسها وظلت تبكي بحر”قه
زهره:يارب انا عملت ايه عشان اتجوز الوحش ده يا رب انقذني منه…عشمي فيك كبير
تدخل ساميه عليها الغرفه فيحت”رق قلبها حزننا علي تلك الصغيره فتجذبها لي حض”نها وتوسيها
فترتاح زهره في حض”ن ساميه وتهدأ
ساميه:معلش يا بنتي اتحملي فرجه قريب بس والله تيم قلبه ابيض وحناين بس
لم تكمل ساميه كلامها لي تجد زهره تصرخ فيها بوجع ده وحش معندهوش قلب انا مستحيل هبقي مراته
ساميه:مفيش حل ادامك غير كده يا امه هيخدك غصب
تنفزع زهره من كلام ساميه لكنه تشجع نفسها
زهره:ينح”رق انا مستحيل اتجوزه حتي لو هم”وت…ومش هلبس فستان الفرح ده كفني اهون منه
تياس ساميه من عناد زهره وتتركها وهي خائفه عليها من جنون تيم….
تيم بحده:هي برده لسه منشفه دماغها
ساميه بتوتر:ايواه براحه عليها يا تيم دي عيله لسه متفهمش حاجه
يتعصب تيم:انا محدش يقولي لا انا كنت بدلعها بس انها تكلم غيري لا وتبقي في حض:نه ده انا هربيها
وصعد لي زهره بغض”ب نار”ري
زهره بتوتر وعناد:اطلع بره انت قليل الذوق…وحق”ير
يتعصب تيم ويجذبها من خصرهت ويحصرها بقوته وزهره تقاومه وهو يردد
انتي ملكي انا وبس وميت مره حذرتك انك تكلمي غيري وانتي خلفتي امري وكمان بترفضي انك تكوني مراتي كده انا هخليكي مراتي غصب عن عنك
ترد عليه زهره بعناد:انا حره اكلم الا يعجبني انت ملكش اي حق عليه ابعد عني
تيم بغيره:انتي الا عوزه كده يبقي هاخد حقي منك غصب عنك عشان انا حذرتك من انك لو كلمتي اي راجل غيري هاخدك غصب عنك..
ويقرب من زهره وهي ترجع لي الخلف وتبكي وتتوسله لا حرام عليك لكن غض”به عماه فحملها بقوه والقها علي السرير ونز’ع قميصه واصبح يعت”ليها وزهره تصرخ لااااا حرام عليك
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاصر في حضن الوحش)