روايات

رواية قاسي أحب طفلة الفصل السابع عشر 17 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الفصل السابع عشر 17 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الجزء السابع عشر

رواية قاسي أحب طفلة البارت السابع عشر

رواية قاسي أحب طفلة
رواية قاسي أحب طفلة

رواية قاسي أحب طفلة الحلقة السابعة عشر

دخل ليث الغرفة ولاكنة صدم عندما راي مليكة واقعة علي الارض لم تقدر علي المشى والكرسي علي بعد عنها وكمان صدم عندما راي ملابس مليكة مبتلة ياللهي كانت تريت دخول الحمام ولاكن لم تستطع فعملت علي نفسها كانت مليكة تبكي بقوة وقهر علي حالها جري اليها ليث وجلس بجانبها علي الارض يهديها
ليث مليكة حبيبتي انا جيت اهو اي الي حصل
مليكةببكاء انا مشقدرت ادخل الحمام انا انا اهي اهي
ليث بغضب وفين الخدم
مليكة نديت عليهم محدش رد عليا
ليث طيب اهدي ثواني ياقلبي
ذهب ليث واحضر ملابس لمليكة وملا البانيو ووضع بة العطور التي تعشقها مليكة وخرج وجاء يحمل مليكة
مليكة لاااا
ليث في اي مالك
مليكة لااا اوعة تشيلني علشان هدومك متتوسخش وكمان هتقرف
ليث بحنية وهو يحملها انا عمري مقرف منك يا ملاكي

 

 

وضعها ليث في البانيو وساعدها في خلع ملابسها رغم اعتراض مليكة وكسوفها ولاكن ساعدها انتهت مليكة من الشاور ساعدها ليث في ارتداء ملابسها ثم حملها ووضعها علي السرير وذهب وهو يحضر الفرشة واخذ يسرح لها شعرها وهي تنظر الي شكلة في المراة التي امامها وتضحك بخفه
ليث بابتسامه انا عارف اني حلو
مليكة بهيام لا انت مش حلو انت مز جامد من الاخر
ليث بصدم انتي مين
مليكة انا مليكة
ليث لااا مليكة بتتكسف من خيالها
مليكة بكسوف بس بقا يا ليث
ليث بضحك خلاص يا عم الطماطم
مليكة ليث ممكن طلب
ليث اؤمر يا قمري
مليكة الامتحانات قربت وانا مش ذكرت حاجه
ليث كمان ساعه في مدرس هيوصل هيشرحلك كل حاجه انتي مش فهماها
مليكة بفرحة بجد يا حبيبي
ليث يا اي
مليكة بجد

 

 

ليث لا الي بعدها
مليكة بكسوف حبيبي
ليث الهم صلي علي النبي اي الجمال دا
مليكة بكسوف بس بقا
ليث طيب حاضر بقولك اي انتي فطرتي
مليكة لا لسة
ليث طيب اي رايك نفطر في الجنينة
مليكة بفرحة شيلني بسرعة يالا انا جعانه اووووي
ليث بضحك حاضر يا ست البنات
حملها ليث وهبط بها الي الاسفل وهما يضحكان بشدة ولاكن غافلين عن العيون التي تنظر لهم بحقد وغيرة
سوزي بغل ازاي ازاي بيضحك معاها لا ليث دا بتاعي انا انا وبس ومليكة دي لازم تنتهي وتطلع من حياتة
عند اسر استيقظت ياسمين من نومها وجدت اسر نائم بجانبها وهو يحضتنها قبلت ياسمين راسة بتلقائية وشالت يدية ودخلت الي المرحاض وبعد وقت ليس بقليل خرجت من المرحاض وجدت اسر مازال نائم
ياسمين غيبوبة متجوزه غيبوبة يالا انزل احضرلة الفطار علشان لما يصحي ياكل
هبطت ياسمين الي الاسفل واحضرت فطار ملوكي
جاء اسر من الخلف واحتضنها وخو يقبل رقبتها بحب
ياسمين اسر حرام عليك خضتني
اسر سلامتك من الخضة يا عيون اسر
ياسمين انت اي جابك هنا اطلع برا
اسر انتي بترديني من بيتي
ياسمين اةةة
اسر طيب انا ماشي
ياسمين رايح فين
اسر الشغل
ياسمين لا انا قصدي اطلع برا عشان تفطر انا جهزت الفطار
اسر وهو يقبل يديها تسلم ايدك يا حبيبتي
وضعت ياسمين الطعام علي الطاولة وجلست بجانب اسر تاكلة بيديها
اسر في سرة دي اتجننت ولا اي
ياسمين اسر اسر روحت فين
اسر ياسمين انتي كويسة
ياسمين اة كويسه لي بتقول كده
اسر اصلك بتاكليني بايدك
ياسمين بدلع مش انت جوزي حبيبي
اسر اللهم صلي على النبي انا بقول بلاش نروح الشغل النهارده واقضي اليوم معاكي
ياسمين بضحك هههههههههه وانا موافقة

 

 

اسر اديني ربعية واكون عندك يا قمر
جري اسر بسرعة ضحكت ياسمين علية بشدة
ياسمين حبيبت مجنون
عند ليث كان يجلس هو ومليكة في الجنينة بيفطرة ولاكن رن هاتف ليث
ليث اي يا اسر
اسر معلش يا ليث عاوز اخد اجازة عشان ياسمين وكدة انت فاهم بقا
ليث بضحك طيب ياعم انت اجازة أسبوع بحالة
اسر بفرحة بجد بجد يا اسر لما اشوفك هبوسك والله
ليث غور ياض من وشي
اغلق ليث الخط في وجهة ونظر الي مليكة وجدها تضحك
ليث ضحكيني معاكي
مليكة بضحك علي صحبك
ليث اي دا انتي سمعتي
مليكة طبعا فونك عالي
ليث اسر دا مجنون وفضحني في كل مكان بس هو مكنش كدة دا الهطل جالة بعد متجوز
مليكة طيب عقبالك
ليث مليكة حبيبتي انتي عاوزاني اتهطل
مليكة لا عاوزاك فرفوش
ليث منا فرفوش اهو حتي تشوفي وقام من مكانة وهو يزغزغها ومليكة تضحك بشدة
مليكة خلاض كدة هههه والنبي خلاص بجد تعبت ههههههههههههه
ليث هااا حلو الفرفشة دي
ولاكن قبل ان ترد مليكة جاء احد الحراس
الحارس ليث باشا
ليث عاوز اي
الحارس في واحدة عاوزة حضرتك برة
ليث باستغراب مقلتش هي مين
الحارس باحترام بتقول انها…….؟؟
ليث بغضب اييييي

 يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى