روايات

رواية قاسي أحب طفلة الفصل الخامس 5 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الفصل الخامس 5 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الجزء الخامس

رواية قاسي أحب طفلة البارت الخامس

رواية قاسي أحب طفلة
رواية قاسي أحب طفلة

رواية قاسي أحب طفلة الحلقة الخامسة

دخل ليث الغر”فه بغضب ولكن تحول الغضب الي صد”مة عندما وجد مليكة واقعه علي الارض ويديها تنزف وبجانبها مشرط
ليث بصد”مة: مليييييكة
جري اليها ليث وحمل رأسها علي رجلة واخذ يضر”ب علي وجهها
ليث بخوف: مليكة فوقي لي لي عملتي كدة لي يا مليكة انا لازم اتصرف مش هتموتي فاهمة مش هتمو”تي ثم حملها ونزل بسرعة وهو يصرخ في الحرس
ليث: افتحو الباب بسرعة
فتح الحارس باب السيارة ودخل مليكة وركب بجانبها نظر ليث للسائق
ليث بغضب: انت واقف لي بسرعة يالا
السائق: حاضر حاضر
انطلقت السيارة باقصي سرعة نظر ليث الي مليكة فوجدها تنزف كثيرا فامسك معصم يديها وضغط علية وهو يحاول توقف الدم ولكن وجد وجهها شاحب بقوة فصرخ في السائق
ليث: بسررررعة هتموووت
السائق: خلاص وصلنا
نزل ليث وهو يحمل مليكة: وصلنا هاا اتحملي
دخل المستشفى بسرعة وهو يحمل مليكة غائبة الوعي
ليث بغضب: حد يلحقها بسرعة يالاااااا هت”مووت
اجتمع حولة الاطباء
ليث بغضب للطبيب: حيا”تك قصاد حيا”تها فاهم
الدكتور بخوف: حاضر يا ليث باشا
دخلت مليكة غرفة العمليات جلس ليث في الخارج يفكر لماذا فعلت هذا لماذا
ليث بغضب: انا هوريكي يا مليكة ازاي تعملي كدة
في العمليات
الدكتور: بسرعة محتاجه نقل د” م نز”فت كتيير
الممرضه: نوع الفصيلة
الدكتور: +o
الممرضة:للاسف مش موجودة ناقص في بنك الد”م
الدكتور: اتصرفي بسرعة
خرجت الممرضة فنظر لها ليث بتسال
ليث: هي كويسه
الممرضة: للاسف المر”يضة نز”فت كتير ومحتاجه نقل د”م
ليث: فصيلتها اي
الممرضة:+o
ليث: انا نفس الفصيلة
الممرضة: طيب اتفضل معايا
دخل ليث مع الممرضة حتي ينقل د”م الي مليكة
في فيلا الهاشمي
فؤاد بغضب: يعني اي الشحنة ليث استلمها واابوليس مقبضش علية يا عماد
عماد: يا باشا هو غير المعاد ومقلش لحد هتعمل اى
فؤاد: انا كدة هخسر بضاعتي مش هتتوزع اعرفلي ليث فين دلوقتي
عماد: في المستشفى البنت الي اتجوزها تعبانة
فؤاد: تمام اقفل انت
اغلق فؤاد الهاتف وهو يفكر بشر ماذا يفعل
خرج الطبيب من غرفة العمليات فذهب الية ليث
ليث: اخبارها ايه
الطبيب: الحمدلله هي في غرفة ٢٥٠
ذهب ليث اليها فوجدها نائمة جلس بجانبها ينظر اليها بعد وقت فتحت مليكة عيونها فوجدت ليث ينظر لها
مليكة بخوف: والله انا مش عملت حاجه والنبي مش تضربني انا اسفة
ليث بحنية: اهدي انا عمري مهضر”بك تاني
مليكة بفرحه: بجد
ليث: اة بس جوبي علية لي عملتي كدة
مليكة: علشان انت قلتلي لما ارجعلك افتكرتك هتضر”بني فخوفت
ليث: ودا سبب يخليكي تعملي كده
مليكة: انا اسفة
ليث: لا انا زعلان لا انتي كنتي هتموتي
مليكة وهي تقبل خدة: والله اسفة مش هعمل كده تاني
ليث بصدمة: اي الي انتي عملتي دا
مليكة: مش انت جوزي
ليث: اة
مليكة: طيب عادي ابوسك بس لو انت مش عايز عادي
ليث: لا عادي بس انتي نسيتي الخد التاني
قبلت مليكة خدة التاني: خلاص مش تزعل
ليث بابتسامه: مش زعلان
مليكة: بجد
ليث: اة
مليكة برجاء: ممكن طلب
ليث: اؤمري ها
مليكة: ممكن تخلي حد يجبلي الكتب بتاعتي من البيت علشان اذاكر لو مش عاوزني اروح انا
ليث: حاضر حاجه تانية
مليكة بفرحه: يعني انت موافق
ليث: اة بطلي زن بقا
مليكة: حاضر عاوزة اخرج
ليث وهو يحملها: يالا يا ملاكي
مليكةوهي تمسك رقبتة: يالاا
ذهب ليث وهو يحمل مليكة ومن الناس من يدعي لهم ومنهم من يحسدهم
كان اسر يمشي بعربيتة في الشارع ولكن خبط فتاة
اسر: يالهوي
نزل من العربية بسرعة خوف عليها
اسر: حضرتك كويسة
البنت: مش تفتح يا حيوان
اسر بغضب: حيوان يارتني كنت هرستك تحتية
البنت: لي مفيش قانون في البلد
اسر: غوري روحي بدل ما امد ايدي عليكي
البنت: اصل هموت واقف معاك يا شيخ اتنيل
ذهبت البنت وركب اسر عربيتة وانطلق بها
اسر: قمر بس لسانها عاوز قصة
وصل ليث الي البيت ووضع مليكة علي الاريكة
ليث: ارتاحي هنا وانا هطلب اكل تاكلي اي
مليكة: بيتزا
ليث: كام واحدة
مليكة: واحده وانت واحده
ليث: لا مش بحب البيتزا
مليكة بفضول: طيب بتحب اي
ليث: بحب الفراخ المشوي هطلب بيتزا وفراخ
مليكة: لا فراخ بس هاكل معاك وخلي يزود الطحينة
ليث بضحك: انا هطلبة من المطعم بتاعي
مليكة: عندك مطعم
ليث: اة
مليكة: طيب والنبي اطلب انا علشان خاطري
ليث: خدي
اتصلت مليكة بالمطعم
رجل: اهلا بليث باشا
مليكة: انا مش ليث انا مراتة
الرجل: اهلا بحضرتك اؤمري
مليكة: بص بقا هات حمام هتاكل حمام يا ليث
ليث بضحك: هاتي
مليكة: طيب كدة اي حمام وفراخ ومحاشي وسلطة وطحينة وكتر في الطحينة
الرجل: تحت امرك يا فندم
سحب ليث منها الهاتف: وهات بيتزا واحده بيتزا
الرجل: تحت امرك
اغلق ليث الهاتف ونظر الي مليكة وهو يسحبها من يديها ويصعد بها الي الاعلي
مليكة: في اي
ليث: غيري هدومك
مليكة: مليش هدوم
ليث: البسي من عندي بيبقي شكلك قمر
جريت مليكة من الخجل وضحك عليها ليث وعلي خجالها اخذت مليكة دش ولبست تيشيرت من هدوم ليث فكان يصل الي ركبتها
ليث: بكرة هجبلك لبس
دخل ليث ياخذ دش وخرج بعد مدة ولاكن لم يجد مليكة ارتظي ثيابة وهبط الي الاسفل فوجد مليكة تضع الاكل علي السفرة
ليث بغضب: انتي فتحتي كدة
مليكة: اة
ليث بغيرة: متتكررش تاني فااااهمة
مليكة: حاضر يالا تعالي كل
جلس ليث ياكل ولاكن ليس بيدية فكان ياكل بيد مليكة امسكت مليكة قطعة بيتزا وقربتها من ليث
ليث: مش بحبها
مليكة: علشان خاطري
اخذ منها ليث قطمة: حلوة اووي بس من ايدك احلي
اتكسفت مليكة وجد ليث الباب يطرق فكادت ملكية ان تقوم حتي تفتح
ليث بغضب: اللهم طولك ياروح اترزعي يا مليكة
مليكة: حاضر
ذهب ليث وفتح فوجد اخد الحراس
ليث بغضب: في اي
الحارس: الظرف دا جية لحضرتك
ليث: غور انت
اخذ ليث الظرف وقفل الباب فتح ليث الظرف لكن صد”م عندما وجد فيها….

 يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى