رواية قاسي أحب طفلة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم نورهان العطار
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الحادي والعشرون
رواية قاسي أحب طفلة البارت الحادي والعشرون
رواية قاسي أحب طفلة الحلقة الحادية والعشرون
اغلق اسر الهاتف وجاء يدخل من البلكونة وجد امامة ياسمين وهي تبكي
اسر بتوتر ياسمين انا والله دي
ياسمين بمقاطعة وبكاء طلقني
اسر بصدمة انتي بتقولي اي يا ياسمين
ياسمين ببكاء بقولك طلقني يا خاين
اسر انتي فهمة غلط
ياسمين وهي توضع هدومها في الشنطه اة تصدق فهمة غلط اوووي الساعة ٣ الفجر قاعد في البلكونة بتتكلم في الفون وبتقولها حبيبتي وهجيلك والجواز هو الي معطلك انا هريحك مني خالص طلقني يا اسر
اسر لالا ياسمين والله انتي فاهمه غلط دي اختي كانت متجوزه ومسافرة برا ورجعة من السفر بكرة وبتكلمني علشان تشوفني بس انا قلتلها ياسمين تعبانة وكدة ومش عاوزه اسيبك كانت هتزعل فموافقت علشان مش تزعل والله دا الي حصل
ياسمين انا هروح معاك
اسر بحزن انتي مش وثقة فيا
ياسمين لا طبعا واثقة بس انت مش عاوز تعرفني علي اختك ولا اي
اسر بفرحة طبعا يالا ننام بقا علشان بكرة هنروح المطار مستقبلها يا حبيبتي
نام اسر وياسمين في احضانة
ياسمين اسر
اسر عيونة
ياسمين انا اسفة يا اسر علشان اتهمتك بالخيانة
اسر مفيش حاجه يا حبيبتي المهم انك معايا دلوقتي
ياسمين انا بحبك اوووي يا اسر
اسر بصدمة انتي قلتي اي مسمعتش
ياسمين بضحك بقولك بحبك يا اسر بحبك اووووووي
اسر وهو يضمها بفرحة اكثر وانا بعشقك يا قلب اسر
نامت ياسمين بين يدية ونام اسر وهو غير مصدق ان خلاص ياسمين احبتة واعترفت بذلك
♥♥♥♥♥بقلم نورهان العطار ♥♥♥♥♥
في الفندق
الموظف انسة مرام اتفضلي مفتاح بتاع الاوضة اهو
مرام بابتسامه ميرسي اوووي ممكن حد يطلعلي الشنط
الموظف الشيال هيطلعها لحضرتك يا فندم
مرام شكرا اوووي
الموظف العفو يا فندم احنا تحت امرك
صعدت مرام الي الغرفة والقت بنفسها علي السرير
مرام هاااا يا مرام اديكي وصلتي مصر هتعملي اي بقا
في هذة اللحظه دق باب الغرفة
مرام ايوة حاضر
فتحت مرام الباب وجدت الشيال قد أتي اليها بالشنط
مرام بابتسامه شكرا اوووي خد دول علشانك
الرجل بفرحة شكرا اوووي
مشي الرجل اغلقت مرام الباب وفتحت الشنط وطلعت بجامة من الحرير ودخلت الحمام واخذت دش دافئ وخرجت من الحمام ونظرت في الساعة وجدتها ٥الصبح
مرام بتعب الحق اروح انام بقا علشان همو*ت وانام وبكرة هبقي اشوف هعمل اي
نامت مرام بعمق في متعبة من عناء وتعب السفر
♥♥♥♥♥بقلم نورهان العطار ♥♥♥♥♥
في الصباح استيقظ محمد ونظر بجانبة فلم يجد سعاد
محمد باستغراب راحت فين دي لما ارن عليها
رن محمد علي سعاد ثواني واتاة الرد
محمد ايوة يا سعاد انتي فين
سعاد ايوة يا خويا انا في السوق بجيب الحاجات علشان هنروح لمليكة انت نسيت ولا اي
محمد لا منستش بس لسة بدري اوووي
سعاد يا خويا علشان الحق اجهز وكدة يالا سبام بقا
اغلق سعاد الخط في وجهة محمد
محمد وهو يضرب كف في اخرة الولية دي هتجنني
قام محمد وتوضئ وصلي وذهب الي الشغل جائت سعاد من السوق واخذت تحضر الطعام بفرحة شديدة
♥♥♥♥♥بقلم نورهان العطار ♥♥♥♥♥
استيقظ ليث من النوم ونظر في الساعة وجدها ٧ صباحا قام ودخل المرحاض وبعد وقت خرج وجد مليكة مستيقظة وتنتظرة
ليث وهو يقبل راسها صباح الورد يا ملاكي
مليكة بابتسامه صباح النور يا ليث رايح فين
ليث وهو يهندم شعرة رايح الشغل
مليكة بحزن وهتسبني
ليث في اي يا مليكة منا بروح الشغل كل يوم
مليكة بس انت النهاردة هتسبني مع الاشرار
ليث بضحك قصدك عمتي وسوزي ههههههه
مليكة مش تضحك افرض حصلي حاجه
ليث عاوزة اي يا مليكة
مليكة اروح معاك الشركة
ليث مش هينفع
مليكة بغيظ لي يعني
ليث علشان ماما جاية
مليكة بعدم فهم ماما مين
ليث ماما سعاد جاية
مليكة بفرحة بجد يا ليث
ليث بابتسامه بجد يا عيون لي
مليكة خلاص روح انت يالا باي بس ابعتلي الدادة
ليث يا كلبة بعتيني في ثانية
مليكة بحب مقدرش ياقلبي
ليث والله شكل مفهاش شغل وهقعدلك في البيت
مليكة بضحك لا خلاص يالا روح يا بابا
ليث حاضر يا قلبي خلي بالك من نفسك
مليكة وانت كمان
كاد ان يخرج ليث
مليكة ليث
ليث نعم
مليكة لا اله الا الله
ليث بابتسامه محمد رسول الله
خرج ليث وهبط الي الاسفل
ليث يا فتحية يا فتحية
فتحية نعم يا بية
ليث ابقي اطلعي لمليكة هانم شوفيها عاوزة اي ومش تغيب عن عينك ابدا فاهمه
فتحية بخوف فاهمه يا بية
خرج ليث ركب سيارتة واتجاة الي الشركة وهو يبتسم
♥♥♥♥♥بقلم نورهان العطار♥♥♥♥♥
استيقظ اسر وجد الساعة ٨
اسر يالهوووووي
ياسمين بخضة في اي يا اسر
اسر ليث ليث هيعمل مني كفتة
ياسمين ليث مين
اسر ليث صحبي ومديري في الشغل
ياسمين اة الي جية هنا دا
اسر ايوة
ياسمين لي يعني حصل اي
اسر اتاخرت علي الشغل دا هيعمل مني شبسي
ياسمين اسر حبيبي انت مش قلت واخد اسبوع اجازة
اسر بتذاكر ايوة صح والله نسيت طيب انا في المطبخ لو عوزتيني نادي عليا
ياسمين صبرني يارب
اسر وهو ينظر علي نفسه في المرء والنبي قمر ياختي عليا وعلي حلوتي وجمالي
خرج اسر وهو يغني
ياسمين لا دا مجنون لما اروح الحقة قبل ميولع في المطبخ
قاكت ياسمين وتوضات وصلت فرضها وهبطت الي الاسفل وجدت اسر حضر الفطار ووضعه علي السفرة
اسر كويس انك جيتي تعالي كلي
ياسمين حاضر يا حبيبي
جلست ياسمين تاكل
اسر ها قولي رايك
ياسمين بجد حلو اووي تسلم ايدك
اسر بغرور مصتنع شكرا
ضحكت ياسمين وهو شاركها في الضحك وبعد وقت انتهي الطعام ولمت ياسمين الاكل وصعدواحتي تغيروا ثيابهم لكي يذهبوا الي المطار في استقبال اخت اسر
♥♥♥♥♥بقلم نورهان العطار♥♥♥♥♥
جاءت سعاد الي ابنتها وجلست معها في غرفتها
سعاد مين يا بنتي الناس الي تحت دي
مليكة دي عمت ليث وبنت عمتة وحاجه كدة استغفر الله العظيم
سعاد ربنا يعينك يا بنتي يالا استاذن انا
مليكة خليكي شوية يا ماما
سعاد انا من بدري وانا هنا
مليكة طيب ابقي تعالي تاني انتي وبابا
سعاد حاضر يا حبيبتي بس متنسيش تكلي انتي وليث من الاكل الي عملاة
مليكة حاضر يا ماما
وصلت الخدامة سعاد الي الباب وذهبت سعاد الي بيتها وجلست مليكة في غرفتها حتي دق الباب ودخل ليث
ليث اي يا حبيبتي أخبارك اي
مليكة الحمدلله يا حبيبي وانت اخبارك اي قولي يومك عامل ازاي
ليث كان وحش من غيرك
مليكة بضحك انا بتكلم جد
ليث وهو يقترب منها طيب بذمتك هو اليوم يحلو من غير مشوفك
مليكة بتوهان لا طبعا
كاد ليث بان يقبلها ولاكن الباب دق ابتعدت مليكة بخجل وكسوف
مليكة شوف مين علي الباب
ليث بغضب والله لق*تل الي علي الباب
فتح ليث الباب بغضب وجد الخدامة
ليث بغضب في اي عاوزة اي
الخدامة بخوف اسفة يا بية بس في بنت عاوزة حضرتك تحت
ليث مين دي
الخدامة مش راضيه تقول
ليث طيب غوري وانا جاي
ذهبت الخدامة وحمل ليث مليكة ونزل بها الي الاسفل فوجد عمتة تجلس هي وابنتها وضع مليكة علي الكرسي ونظر الي الفتاة التي تجلس بتوتر
ليث بحدة انتي مين وعاوزة اي
الفتاة بتوتر انا ابقي ……..؟
الجميع بصدمة ايييييييي
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة)