روايات

رواية قاسي أحب طفلة الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الجزء الحادي عشر

رواية قاسي أحب طفلة البارت الحادي عشر

رواية قاسي أحب طفلة
رواية قاسي أحب طفلة

رواية قاسي أحب طفلة الحلقة الحادية عشر

حاولت مليكة الفرار ولاكن يد نرمين اسرع ضربت نرمين مليكة بالسكينة في ظهرها
مليكة بالم اةةةةةةةة
سعاد مليكة يا بنتي ردي عليا ملييييكة
نرمين بشر اخيرا خلصت منك يا مليكة
وقعت مليكة علي الارض وهي تتالم نظرت لها نرمين
نرمين بشر شفتي اخدت روحك ازاي هههه
ذهبت نرمين نظرت مليكة لصورة ليث التي في الغرفه
مليكة بتعب والم بحبك يا ليث واغمضت عيونها وتظن ان هذة النهايه
اتصلت سعاد باليث فلم يرد ليث عليها فرنت مرة اخري
سعاد بخوف رد يا بني رد الله يسترك
رن هاتف ليث فنظر وجدة ام مليكة فرد
ليث الو
سعاد ببكاء الحقني يا بني مليكة
ليث بخضة مالها
حكت لة سعاد ما حدث اغلق ليث الخط معاها وجري الي القصر
اسر رايح فين يا ليث
ليث لازم اروح القصر دلوقتي مليكة في خطر
اسر والبضاعة

 

 

ليث اتصرف انت
ركب ليث سيارتة وذهب الي القصر بسرعة البرق
وصل ليث القصر وجري الي الداخل لم يجد نرمين صعد الي الغرفة صدم عندما راي مليكة غارقة في دمائها فرفعها من علي الارض وهو يحتضنها ويصرخ بهسترية رهيبة
ليث مليكة لااااا مليكة ردي عليا مليكة والنبي مليكة متسبنيش والنبي متخفيش هتبقي كويسه
حملها وهو يجري علي السيارة ويضع مليكة في الخلف وبسرعة البرق ينطلق الي المستشفى وبعد مرور وقت وصل ليث إلى المستشفى الخاص بة حمل مليكة وهو يجري بها الي الداخل
ليث بصريخ حد يلحقها مني ياولاد الكلب بتتصفي مني بسررررعة
التف حولة جميع الاطباء واخذة مليكة الي غرفة العمليات وهم يضعون لها قناع التنفس حتي تستطيع التنفس بسهولة
كان يقف ليث بالخارج وهو يدعوة لمليكة بان لا يصيبها مكروة ثم تذكر نرمين واخذ يتوعد لها باشد العذاب
سعاد يارب والنبي يارب يلحقها
محمد اهدي يا سعاد عشان اعرف اتصرف
سعاد اتصل باليث والنبي طمني
محمد حاضر
رن هاتف ليث فرد ليث
سعاد الو ايوة يا بني والنبي طمني يا حبيبي مليكة عامله ايه
ليث بتعب مليكة في اوضة العمليات
سعاد ببكاء لي يا بني حصل اي
حكي لها ليث ما حدث واغلق الخط معهم وهذة المرة الاولي التي يبكي فيها ليث وينادي علي مليكة مثل الطفل الذي ضاع منة امة تنظر لة كل من الممرضين والدكاتره فهذا ليث السيوفي يبكي علي هذة الطفلة
جائت سعاد تجري وهي تمسك وجهة ليث بخوف
سعاد بتعيط لي مليكة حصلها حاجه رد عليا يا بني
ليث لسة جوة محدش خرج
سعاد طيب اهدي هي اكيد كويسة

 

 

ليث ببكاء يااااااارب
اخذ اسر البضاعة وخزنها فكانت صفقة سلاح كبيرة جدا خلص السفقة ورن علي ليث ولاكن لا يوجد رد فركب سيارتة وانطلق الي القصر الخاص بية وصل القصر بعد قليل من الوقت دخل القصر فوجد ياسمين تجلس تبكي
اسر بلهفة مالك يا ياسمين
ياسمين بعياط انت كنت فين وسبتني لوحدي
اسر بحنية اهدي انا بس روحت اجبلك دي
فتحت ياسمين الكيس وجدت الكتير من الشكولاته التي تحبها فرحت بشدة ونطت في حضن اسر بفرحه
ياسمين بفرحه الله انت عرفت منين اني بحب الشكولاته دي
اسر سكت من الصدمة فلم يتوقع هذا منهاا ادركت ياسمين ماذا فعلت فبعدت عن اسر
ياسمين بخجل انا اسفة والله بس الفرحة نستني
اسر بهيام يالهوي خدودك حمراء كدة لي كل دا علشان حضنتيني علي فكره انا جوزك
ياسمين بكسوف طيب انا طلعة فوق تصبح على خير
جريت ياسمين علي فوق وهي سوف تنهار من كسوفها
اسر يالهوي طيب اغتضبها دي والا اعمل اي ياربي
صعد اسر الي الاعلي ودخل الغرفة
ياسمين عااااااااا انت بتعمل هنا اي
اسر بخضه في اي
ياسمين داخل هنا لي
اسر اي هنام
ياسمين نام في اي اوضة تانية

 

 

 

اسر لا هنام هنا انا علي الكنبة وانتي علي السرير
ياسمين ماشي نام
نام او ادعي اسر النوم ونامت ياسمين انتظر اسر حتي نامت ثم ذهب واخذها في احضانة ونام بسعادة
خرج الطبيب بعد الكتير من الساعات ولاكن يبدو علي وجهة الاسف الشديد والحزن جري علية ليث وسعاد
ليث بخوف هااا اخبارها اي هي كويسه صح
الطبيب بحزن للاسف……
ليث بصدمة اييي

 يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى