روايات

رواية قاسي أحب طفلة الفصل الثلاثون 30 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الفصل الثلاثون 30 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثلاثون

رواية قاسي أحب طفلة البارت الثلاثون

رواية قاسي أحب طفلة
رواية قاسي أحب طفلة

رواية قاسي أحب طفلة الحلقة الثلاثون

لم يحدث اي شى غير ان ماتت سعاد ومحمد في حادث سيارة وحزن مليكة حتي عاني ليث ان يونسيها هذا الحزن ومليكة بدا حملها يكبر وكانت فرحة بشدة هي وليث ومرام التي تذهب الي الجامعة وترجع منها وتذاكر وتنام وكذالك اسر وياسمين فكان حمل ياسمين متعب للغاية وجننت اسر مرت الكثير من الايام والاسابيع والشهور وكانت مليكة في شهرها السابع وكذالك ياسمين
استيقظت مليكة بتعب وذهبت وجهزت هدوم ليث ووضعتها لة في الحمام وذهبت لتوقظة
مليكة ليث انت يا ليث اصحي بقا علشان تاخد دش وتروح شغلك يالا متتعبنيش
ليث اييييي انا صحيت اصلا من بدري ومستنيكي تخلصي انشود الصباح بتاع كل يوم وبعدين انتي بتحضري الحاجه لي مش في خدامين ولا اي
مليكة بغيرة شديدة وانت عوزني ادخل شغالين هنا ويشوفوك وانت نايم صح ولاااااا انت عاوز الواد دا يتيتم قبل ميتولد ولا اي انجر خد دش بدل مقتلك
ليث بخوف مصطنع لا وعلي اي انا قايم

 

 

قام ليث ودخل الحمام واخذ دش دافي وخرج وجد مليكة تجلس علي السرير بتعب ذهب نحوها بسرعة
ليث مالك يا حبيبتي
مليكة مليش معص بسيط انت عارف الشهور الاخيرة
ليث طيب ارتاحي واوعي تعملي حاجه تمام
مليكة حاضر يا حبيبي
ارتدي ليث ملابسة وهبط الي الاسفل برفقة مليكة اللتي اصرت علي ان تنزل معة كالعادة لتوصلة الي باب القصر وتودعة
ليث خلاص وصلتيني يالا ادخلي
مليكة بضحك حاضر هدخل لا إله إلا الله
ليث بابتسامه محمد رسول الله
ركب ليث سيارتة وقادها في اتجاة الشركة دخلت مليكة وجلست علي الاريكة امام التلفزيون بتعب هبطت مرام وهي تقبل مليكة
مرام صباح الخير يا ام اسد
مليكة بضحك اي خلاص سمتية اسد
مرام اة سميتة عندك مانع
مليكة لا ياختي انتي رايحه فين
مرام الجامعه مش هتاخر ساعة وجاية هااا
مليكة تيجي بالسلامه يارب
خرجت مرام بعد ان ودعت مليكة مرة اخري وذهبت
(💜💜💜💜بقلم نورهان العطار 💜💜💜💜)
في الشركة
وصل ليث الي الشركة وجد اسر في انتظارة دخل ليث بهيبتة المعتادة القي الصباح علي الموظفين اللذين يرحبون بية بحرارة وحب دخل ليث مكتبة وخلفة اسر
اسر اي ياعم الاجتماع هيبدا
ليث اهو انا وصلت يالا علشان ندخل الاجتماع
اسر يالا يا عم
دخل ليث غرفة الاجتماعات وجلس واخذت السكرتيرة تشرح ذالك التصميم حتي انتهت
العمولة ٥٠% تمام يا ليث باشا
ليث بضحك لا طبعا عمولتك ٣٠٪ وانا ٧٠%
ازاي بس كدة كتير اووووي
انا موافق

 

 

ليث علي بركة الله
الشركة المنافسة ازاي بس انت ازاي توافق
علشان دي شركة ليث السيوفي مش اي حد اسكت انت
تمت الصفقة علي خير ومضو العقود ومشيو دخل ليث الي مكتبة وخلفة اسر
اسر عملتها ازاي دي يا برنس
ليث لما تكبر هقولك
اسر اي دا بجد اكبر اكتر من كدة دنا هبقي اب
ليث بسرحان وانا كمان هبقي اب
اسر اي المحن الي طفح فجاة دا
ليث محن طيب انا قيملك
كاد ليث ان يوم ولاكن قاطعة صوت هاتفة
ليث اي يا قلبي
مليكة بصريخ ليث الحقنييييي هموت والنبي يا ليث تعالي بسرعة
ليث بخوف انا انا جاي متخفيش
مليكة بسرعة بسرعة والنبي اةةةةةةة
اغلق ليث الخط واخذ مفتاح سيارتة وجري الي الاسفل وخلفة اسر اللذي يصرخ فية ان يتوقف ولاكن لم يسمعة ركب ليث سيارتة وجري بها الي القصر وخلفة اسر وهو يرن علية
ليث ايوة يا اسر
اسر حصل اي في اي
ليث مليكة تعبانة اووووي لازم الحقها
اسر طيب بسرعة وانا وراك
اغلق ليث الهاتف وزود السرعة حتي كاد ان يفعل اكثر من حادث
في عربية اسر كان هاتفة يرن فرد
اسر ايوة يا ياسمين
ياسمين اي ياحبيبي مالك
اسر مليكة تعبانة اوووي وانا مع ليث اهو
ياسمين تعالي خدني بسرعة يالا
اسر حاضر اجهزي وانا هعدي عليكي في طريقي
اغلقت ياسمين الهاتف وارتدت ملابسها علي عجلة وانتظرت اسر علي البوابة ثواني وكان امامها ركبت بسرعة وانطلق خلف ليث مرة اخري
وصل ليث امام القصر وكذالك اسر فالفرق بينهم شارع هبطت ياسمين وجدت ليث يحمل مليكة وهي تصرخ واركبها السيارة وبجانبها ياسمين التي تبكي عليها انطلق ليث بالسياره وخلفة اسر بسيارتة بعد وقت وصلة المستشفى وحمل ليث مليكة ودخل بيها استقبلة الاطباء واخذة مليكة الي غرفة الكشف وجلس ليث بقلق في الخارج بعد مدة خرجت الدكتوره
الدكتوره جهزو اوضت العمليات بسرعة يالا
ليث هو في اي

 

 

الدكتوره حالت ولادة لازم تولد
ليث اي دي في السابع
الدكتوره عادي يا ليث بية بعد اذنك علشان لازم تدخل بسرعة مفيش وقت
اخذت الطبيبة مليكة الي غرفة العمليات بسرعة وهي كانت تصرخ من الالم وليث يدعو لها بالخارج وياسمين تبكي علي مليكة
اسر اهدي يا حبيبتي علشان غلط عليكي
ياسمين بدموع خايفة اوووي علي مليكة يا اسر
اسر متخفيش هتكون بخير اهدي يا ليث انت كمان مليكة هتكون بخير
ليث بخوف ياااارب
بعد وقت عرفت مرام ان مليكة تعبت وبتولد وذهبت الي المستشفى
مرام بقلق فين مليكة هي كويسه
ليث بتعب لسة جوة
خرجت الطبيبة والممرضة تحمل الطفل جري الجميع اليها
الطبيبة ولد زي القمر
ليث مليكة اخبارها اي
الطبيبة هي كويسة وشوية وتدخل اوضة عادية
مرام هما واخدين البيبي فين
الطبيبة الحضانة علشان اتولد بدري شويه اسبوع ويخرج من الحضانه متخفوش بعد اذنكم
ذهبت الطبيبة وبعد وقت انتقلت مليكة غرفة عادية جلس ليث بجانبها يحمد ربنا علي هذة النعمة وبعد مدة فاقت مليكة
مليكة ليث يا ليث
ليث انا هنا يا حبيبتي انتي كويسه حاجه بتوجعك
مليكة انا جبت اي فين البيبي
ليث في الحضانه
مليكة ايييي هو تعبان هاتلي ابني يا ليث هتهولي
ليث حاضر

 

 

طلب ليث من الممرضة ان تاتي بالطفل بعد مدة جائت بالطفل حملتة مليكة بخفة خوفا علية
ياسمين الف حمدلله على السلامة يا حبيبتي ويتربي في عزكم يارب
مليكة الله يسلمك عقبالك
ياسمين يااااااارب علشان خوفت اوووي
اسر حمدلله علي السلامة مبروك يا مليكة مبروك يا صحبي
ليث الله يبارك فيك يا حبيبي
مليكة الله يبارك فيك
مرام هاااا هتسمو اي
مليكة هسمي اسد الاسم الي انتي بتحبية
مرام الله انا بحبك اوووي يا مليكة
ليث خلاص نسمية اسد يبقي اسد ليث السيوفي
الممرضه ممكن اسد باشا علشان نرجعة الحضانه
مرام هاتية يا مليكة انا هودي بنفسي
اخذت مرام الطفل وذهبت مع الممرضة الي الحضانه ووضعت بية الطفل
مرام الله عسولة اوووي هروح اجيب قهوة وارجعلك يا قلب عمتو من جوة
نزلت مرام الي الكافترية وكان في احد يراقبها بشدة
شخص يا انسة يا انسة
مرام نعم في حاجه
الشخص عربيت حضرتك في حد كسرها
مرام بخضه ايييي

 

 

جريت مرام الي خارج المستشفى ولاكن وجدت عربيتها سليمة
مرام الراجل دا مجنون مهي سليمة اهي مفهاش حاجه
وكادت ان تدخل المستشفى مرة اخري ولاكن وجدت احد يوضع علي انفها مخدر وتسقط بين يدية فاقده الوعي حملها واركبها السيارة وانطلق الي مكان ما
(انتهت الحلقة استنوني في الجزء الثاني بعد رمضان)

الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!