روايات

رواية قاسي أحب طفلة الفصل الثاني عشر 12 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الفصل الثاني عشر 12 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني عشر

رواية قاسي أحب طفلة البارت الثاني عشر

رواية قاسي أحب طفلة
رواية قاسي أحب طفلة

رواية قاسي أحب طفلة الحلقة الثانية عشر

الدكتور للاسف مدام حضرتك مش هتقدر تمشي تاني
ليث بصدمة اييي يعني اي مفيش امل
الدكتور لا طبعا في امل هتعمل عملية وان شاءلله تنجح وتمشي تاني
ليث وانت مستني اي اعملها
الدكتور اكيد مش دلوقتي بعد شهر يكون الجرح لم وبقيت كويسة
ليث طيب هي فاقت
الدكتور هي دلوقتي في غرفة عادية ساعة بالكتير وتفوق عن اذنكم
ذهب الدكتور وصعد ليث وسعاد التي لم توقف بكاء ومحمد التي ندم انة باع ابنتة الي هذا الرجل دخل ليث الغرفة وقبل راس مليكة ويقول بشر
ليث بشر هجبلك حققك يا مليكة بس انتي خليكي قوية انتي سامعة يا حبيبتي
سعاد ببكاء مين الي عمل كدة فيها يا بني
ليث متخفيش يا طنط انا هعرف مين وهقتلة
سعاد انت زي ابني قولي يا ماما
ليث حاضر يا

 

 

سعاد يا اي
ليث بابتسامه يا ماما
سعاد احلي ماما في الدنيا ربنا يسعدك يا بني
ليث وهو يقبل يديها يارب يا امي
جلسوة جميعا بجانب مليكة حتي تفيق ندم محمد علي ما فعلة وقرر مصالحة مليكة حين تفيق مليكة بعد مرور ساعة حركت مليكة يديها ففرح ليث وقبل يديها بفرحة شديدة
ليث حبيبتي انتي فوقتي ردي عليا
مليكة بتعب اي حبيبتك
ليث بحب طبعا حبيبتي وروحي ونور عيوني
مليكة يااااة كان لازم اموت يعني علشان تقول كدة
ضحك الكل عليها نظرت حولها وجدت امها تجلس عند قدميها وابوها يجلس بجانبها وهو يبكي فرفعت يديها بتعب ومسحت لة دموعة
مليكة بابا انتي بتعيط لي انا كويسة اهو قدامك
محمد انا اسف انا الي رميتك الرمية دي
مليكة وهي تنظر لليث دي اخلي رامية يا بابا تعرف انا نفسي اقوم ابوسك دلوقتي بس مش قادره
ليث وانا كمان نفسي ابوسك يا عمي بس مش قادر
انفجر محمد وسعاد من الضحك وخجلت مليكة بشدة حاولت مليكة تحرك رجليها ولاكن لم تقدر فتالمت
ليث بخضة مالك في اي
مليكة وهي مال رجلي يا ليث مش قادرة احركها
ليث بتوتر اصل بصي دي فترة مؤقتة
مليكة بصدمة يعني اي
ليث والله شهر وهنعمل عملية وهترجعي تاني
مليكة بصدمة يعني انا عجزت مش همشي تاني
ليث انا جمبك وبقولك هتمشي تاني انتي مش واثقة فيا ولا اي يا ملاكي
مليكة وهي تمسح دموعها لا طبعا وثقة فيك انا بس مصدومة شوية
ليث انا جمبك

 

 

مليكة وانا حاسة بامان وانا جمبك
سعاد ولاد احترمني انا وعمك
ليث بعبوس طفولي الله يا ماما دي مراتي
مليكة الله الله ماما اي الي حصل من ورايا
سعاد ليث خلاص بقا ابني ابقي زعلي يا مليكة
مليكة بحزن مصطنع خلاص نسيتي مليكة حبيبتك يا ماما خلاص ليث بقا هو الكل في الكل
سعاد وهي تحضنها دا انتي الغالية يا ملوكة
مليكة بحبك يا ماما انتي وبابا
وليث بغضب بس
مليكة لا طبعا وليث حبيبي
ليث بفخر ايوة كدة ناس مبتجيش غير بالعين الحمراء
ضحك الكل علي ليث وكلامة
عم ياسمين عاوز ياسمين تكون عندي هنا
امجد ابنة لي يا بوي
عم ياسمين مصطفى هاتها وملكش صالح
امجد حاضر يا بوي
مصطفى بشر انا هوريكي يا ياسمين
استيقظت ياسمين وجدت نفسها محاصرة بين يدي اسر خجلت من نفسها ولاكن نظرت الية وجدت شعرة ينزل علي وجههة وكان شكلة جذاب للغاية فرفعت شعرة للاعلي واخذت تمشي يديها علي وجهة
ياسمين الله انت جميل اووي يا اسر
اسر اة منا عارف
ياسمين يالهوي انت صاحيت امتي
اسر من ساعت مقمتي من حضني
ياسمين بكسوف طيب اوعي كدة
اسر خليكي شوية

 

 

ياسمين لا اوعي علشان احضرلك الفطار علشان تنزل شغلك وليا حساب معاك تاني علشان نمت جمبي
اسر ههههههههههههه طيب قومي يا ختي
قامت ياسمين بسرعة وهبطت الي الاسفل واحضرت الفطار وهبط اسر وجلس يفطر ثم انهي فطارة وقبل يدي ياسمين وراسها وذهب وقفت ياسمين علي البوابة تودعة ذهبت سيارة اسر كادت ياسمين ان تدخل ولاكن وجدت من يضع علي انفها مخدر فتسقط فاقده الوعي

 يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى