روايات

رواية قاسي أحب طفلة الفصل الثامن عشر 18 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الفصل الثامن عشر 18 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثامن عشر

رواية قاسي أحب طفلة البارت الثامن عشر

رواية قاسي أحب طفلة
رواية قاسي أحب طفلة

رواية قاسي أحب طفلة الحلقة الثامنة عشر

الحارس باحترام بتقول انها عمت حضرتك
ليث بغضب اييي
مليكة في اي يا ليث
ليث بهدوء تعالي يا حبيبتي اطلعك اوضتك علشان المدرس جيلك دلوقتي
مليكة طيب حاضر
حمل ليث مليكة ودخل بها القصر ولاكن قابل عمتة في طريقة مشى دون ان يعيرها اي اهتمام ولاكن عمتة لا
عمتة مش تعرفنا علي المشلولة الي متجوزها بقا ليث السيوفي متجوز مشلولة
ليث بغضب عمتي احترمي نفسك انا محترمك ومش عاوز اغلط فيكي لاكن الي يجي علي مراتي انا هنسفة
صعد وهو يحمل مليكة بين يدية ودخل الغرفة ووضع مليكة علي السرير ونظر لها وجدها تبكي في صمت فرفع ليث وجهها ومسح لها دموعها وقبل عينها
ليث ملاكي مش تعيط ابداا
مليكة هو انا مش همشي تاني
ليث مين قالك كدة لا انتي هتمشي وهتجري وهتعملي كل حاجه بس انتي ثقي فيا

 

 

مليكة وهي تمسك وجهة عارف انا عاوزة امشي لي
ليث لي يا حبيبتي
مليكة علشانك علشان محدش يقولك انت متجوز مشلولة علشان مش تتعاير بيا
ليث بغضب اي الي انتي بتقوليه دا انا بحبك وميهمنيش كلام حد انتي فاهمه
وفي هذة اللحظه خبط الباب
ليث مين
الخدامة مدرس مليكة هانم وصل يا ليث بية
ليث خلية يطلع
الخدامة حاضر تحت امرك
ذهبت الخدامة وصعد المدرس وطرق الباب
ليث ادخل
دخل المدرس رحب بة ليث جلس المدرس بجانب مليكة واخذ يشرح لها وليث يجلس بالقرب منهم فهو لم يستطع ان يتركها معة وحدهم الغيرة تاكلة حتي وان كان المدرس رجل كبير في السن يتخطي ٥٠ سنة ولاكن الغيرة قاتلة وبعد مرور وقت انتهت الحصة
المدرس ذاكري دي ودي علشان بكرة هسمعهملك ماشي
مليكة تفتكر هلحق اذاكر يا مستر
المدرس طبعا بس هيحتاج مجهود شوية شدي حيلك
مليكة حاضر يا مستر
ذهب المدرس وجلس ليث بجانب مليكة وهي تذاكر
ليث بغيرة هي المذاكره هتاخدك مني ولا اي
مليكة بضحك مفيش حاجه تقدر تخدني منك
ليث طيب تعالي نذاكر سوء
مليكة ليث هي مين الناس الي تحت دي
ليث ناس مين
مليكة عمتك هي عمتك زعلانه علشان اتجوزت
ليث بسخريه لا مش زعلانه دي هطق
مليكة لي كدة هي المفروض بتحبك وتفرح علشانك
ليث حبيبتي العيلة دي محدش فيهم بيحب حد كلة بيجري ورا الفلوس
مليكة ليث ممكن طلب
ليث اؤمري ياقلب ليث
مليكة ممكن تحكيلي قصة حياتك كلها
ليث عاوزة تعرفي لي

 

 

مليكة احكيلي فضفض انا حاسة انك جواك كتير اووى
ليث بتنهيدة هحكيلك حاضر
نام ليث علي رجل مليكة ومليكة بتمشي باديها علي شعرة بحنية اغمض ليث عيونة بقوة وهو يتذكر ماضي
فلاش باك
كان ليث في التاسع من عمرة كان في غرفتة يكتب الواجب انتهي ليث من عمل الواجب نظر الي الساعة وجدها الساعة العاشؤة مساءا
ليث يالهوي انا لازم انام علشان المدرسة بكرة
ذهب ليث الي سريرة ولاكن قبل ان ينام سمع صوت زعيق والدتة ففتح باب غرفتة وهبط الي الاسفل ونظر من علي السلم فوجد والدتة بتتخانق مع ابوة السكران زي كل يوم
ام ليث حرام عليك حرام عليك هو كل يوم كدة ابنك يقول عليك اي مش كفايه الطريق دا
ابوة ليث بسكر ابعدي عني يا ولية انتي بلاش قرف
ام ليث لا مش هبعد ياما انت تبعد عن السكة الي انت ماشي فيها دي ياما تطلقني انت فاهم
ابوة ليث انتي بتعلي صوتك عليا ثم امسكها من شعرها وانهال عليها بالضرب المبرح جري ليث الي امة ووقف امام ابية
ليث ابعد عن امي انت وحش انا مش بحبك
انهال علية ابوة بالضرب قامت امة وهي تشد ابوة من علية
امة اوعة الولد هيموت ابعد عنة
ابوة ابعدي انتي غوري
زقها ابوة ليث بقوة اتخبطت في الحيطة واخذت تنظف جري ليث وهو يحتضن امة ويبكي
ليث ببكاء ماما ماما ارجوكي اوعي تسبيني
امة بتعب ليث انا جمبك يا حبيبي
اتصل الخدم بالاسعاف فهرب ابوة ليث بعد عملتة جاء الاسعاف واخذة ام ليث وصلة المستشفى ودخلت العمليات ولاكن كانت حالتها خطر دخلت العناية المركزة
رفض ليث ان يذهب من المستشفى بعد يومين فاقت ام ليث وطلبت تشوف ابنها ليث
الدكتور فين ليث
ليث انا اهو ماما كويسه
الدكتور ادخولها هي عاوزاك
دخل ليث يجري الي حضن امة وهو يبكي

 

 

امة بتعب اهدي ياقلبي واسمعني
ليث نعم يا امي
امة اوعي تقول ان ابوك هو الي عمل كدة دا مهما كان ابوك سامع وبعدين خد الورقة
ليث اي الورقة دي يا امي
امة دا حساب في البنك في مليون جنية ورثي من ابويا حتطهولك في البنك اصرف منة علي نفسك وهلي بالك من نفسك يا بني ومن ابوك مهما عمل هتوحشني يابني
ليث امي مالك حلسة باية في حاجه تعباكي
ولاكن الصدمة صفر الجهاز يعلن عن وفاة امة الحبيبة
ليث بصراخ اميييي لااااا ردي عليا
دخل الطبيب وابعد ليث الذي دخل في انهيار واخذ مهدء ونام خرج الطبيب
ابوة اسر صاحبة وجارهم ها يادكتور اي الاخبار
الدكتور للاسف الدام ماتت البقاء للة والطفل الصغير جالة انهيار وهو دلوقتي واخد مهدء ونام
ابو اسر لا حول ولا قوة الا بالله
في الصباح فاق ليث وذهب حتي يدفن امة كان من يراي يظن انة في العشرون من عمرة كانت نظرتة جامدة يقف بجوارة اسر صديقه بعد الدفن ذهب ليث الي البيت دخل البيت وجد ابوة يجلس علي الاريكة
لم يعيرهة اي انتباة وصعد الي الغرفة وامسك برواز امة ويبكي حتي نام وبعد وفاة امة بسنة مات ابوة بسبب جرعة زائدة من المخدرات
(يالا اهو غار في داهيه😂😂😂😂)
عاش ليث وكبر وهو يكره الرجال بشدة ويري من يعامل ابنة وحش انة لا يستطيع العيش
بااااك
مليكة ياااةةة عشت كل دا لوحدك يا ليث
ليث اة
مليكة هو انت اتجوزتني لي
ليث علشان ابوكي باعك وانا قولت ميستهلكيش علشان كدة اختك منة
مليكة طيب انزل لعمتك يالا علشان من تزعل
ليث حاضر يالا انزلي معايا

 

 

مليكة اعمل حسابك بكرة دوديني عند ماما او ماما تيجي عندي ماشي
ليث حاضر يا حبيبتي
حمل ليث مليكة وهبط بها الي الاسفل
عند اسر كان يجلس هو وياسمين امام البحر في مطعم سمك مشوي
اسر الله انا بحب المكان دا اوووي
ياسمين فعلا المكان دا حلو جدا
اسر بكرة هنروح للدكتور اعملي حسابك
ياسمين حاضر
جاء الندال ووضع الطعام واخذ ياكل اسر هو وياسمين
اسر بكرة محضرلك مفجأه انما اي تحفة
ياسمين بفرحة بجد يا اسر بجد مفجأه اي قول بسرعة
اسر بضحك براحه الناس بتبص عليا
ياسمين طيب قول
اسر هنسافر بكرة واخد ابوس اجازة وهسافر
ياسمين هي هي هي هنسافر
اسر بضحك بس يا هبلة كلي يالا
اخذت ياسمين تاكل وما ان انهت طعامها واسر كذالك
اخذها اسر يتمشي علي البحر وهم ياكلون الذرة ويحتضنها بحب فهل سيستمر الحب ولا اي
هبط ليث الي الاسفل وهو يحمل حور بين زراعة وخرج بها الي الجنينة وجلسها علي الكرسي اللتي امام حمام السباحه مباشرا
ليث حبيبتي داخل بس اشوف عمتي فين وطلعلك علي طول
مليكة ماشي يا حبيبي

 

 

دخل ليث وجلست مليكة تنظر الي المياة ولاكن فجاة زق احد الكرسي الي الياة وقعت مليكة في المياة حاولت مليكة العوم
مليكة بغرف لي ليث ل لي ليث الحقني
ولاكن لم يسمعها ليث فكانت الدنيا علي وشك الغروب فلم يراها احد فاحست مليكة بالموت واستسلمت له
وغطست في المياة

 يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى