رواية قاسي أحب طفلة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم نورهان العطار
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثالث والعشرون
رواية قاسي أحب طفلة البارت الثالث والعشرون
رواية قاسي أحب طفلة الحلقة الثالثة والعشرون
مرام بدموع عمتة زعلت منك بسببي انا جيت لغبتلك حياتك كلها
ليث لا دا انتي جيتي نورتيلي حياتي وبعدين انتي زعلانه لي وبتعيطي
مرام بحزن علشان عمتة زعلت منك بسببي ومش هتيجي هنا تاني
ليث بسخريه متزعل تغور في داهيه بس ياريت يكون عندها دم وتزعل ومتجيش هنا تاني
مرام ابية انت بتقول كدة لي
ليث بابتسامه مفيش يا حبيبتي يالا عشان تنامي الوقت اتاخر وانتي شكلك تعبانة من السفر
مرام وهي تقبل خدة حاضر يا احلي ابية في الدنيا كلها
قبل ليث راسها بحب وفرحة وصعدت مرام لغرفتها برفقة ليث اخيها دخلت مرام الغرفة وجدتها واسعة وجميلة بشدة انبهرت بها مرام
ليث بابتسامه ملحقتش اضبطلك الاوضة بس لو عاوزة فيها اي تغير قولي وانا هضبط الدنيا كلها مش تقلقي اهم حاجه تكوني مرتاحه
مرام بدموع وهي تحضن اخيها ربنا يخليك ليا يا ابية وميحرمنيش منك ابدا
ليث بحب ولا منك يا عيون ابية يالا انا هسيبك تنامي
مرام بخوف حاولت مداراتة أبية انت هتمشي
ليث بابتسامه فهو يشعر بخوفها لا مش همشي قبل محكيلك حتوتة يالا تعالي
ذهب ليث الي السرير ونطت مرام بين احضانة واخذ يسرد اليها حكاية حتي نامت قبل راسها ودثرها جيدا وخرج متجها الي غرفتة دخل الغ،فة وجد مليكة تجلس علي السرير تذاكر
ليث اي دا هو المدرس مشي ولا اي
مليكة لا رد
ليث بستغراب مليكة انتي مش بتردي لي انا مش بكلمك هو انتي اخرسيتي كمان ولا اي
مليكة لا مخرستش ولا حاجه يالا روح كمل قعدتك مع اختك
ليث بضحك انتي بتغيري عليا من اختي
مليكة بغضب ومغيرش لي وبعدين مين قالك انها اختك يمكن واحده جاية تضحك عليك علشان فلوسك هو اي وحده تقول انها اختك تصدقها
كاد ليث ان يرد عليا ولاكن قاطعه صوت طرقات الباب
ليث ميين
مرام انا يا ابية ممكن ادخل
ليث بابتسامه طبعا يا عيون ابية ادخلي
دخلت مرام وهي تنظر في الارض
ليث مالك صحيتي لي انا سبتك نايمة
مرام وهي ترفع راسها من الارض والدموع في عينيها
ليث بخوف مالك يا مرام في اي
مرام ممكن اطلب منك طلب
ليث طبعا في اي
مرام مشيني من هنا انا مش عاوزه اقعد هنا انا سمعت مليكة وهي بتتكلم بس والله مكنش قصدى اسمع حاجه والله بس كنت جاية اخد منها هدوم علشان اعرف انام عقبال مجيب شنطتي من الفندق بس سمعتها صدفة بليز يا ابية مشيني من هنا رجعني بلدي
ليث وهو ينظر لمليكة بغضب عجبك كدة احب اقولك اني مكنتش مصدق انها اختي لحد مشوقت دي
كانت علامة في يد مرام ويوجد نفس العلامة في يد ليث فكانت العلامة دي بيرسموها لاي مولود من عيلة السيوفي فهمتي علشان كدة اتاكدت انها اختي
ليث وهو ينظر لمرام وانتي كمان مفيش خروج من هنا يالا علي اوضتك
جريت مرام الي غرفتها وهي تبكي دخلت غرفتها واغلقت عليها الباب وجلست خلفة وخي تبكي بقوة
مرام هو انا وحشه لي محدش بيحبني ليييي انا عمري ما ذيت حد بابا كان بيكرهني وعاوز يموتني قبل متولد لييي واخوية مراتة مش طيقاني والكل فكرني طمعانة في وامي ربنا خدها وخلاني لوحدي انا تعبت تعبت اوووي اةةةةةةةة يارب ريحني بقا ثم اخذت تبكي
♥♥♥♥♥بقلم نورهان العطار♥♥♥♥♥
في غرفة ليث ومليكه
ليث بغضب عجبك كدة اي دا انا اول مرة اشوفك كدة تيجي علي الناس وتجرحيهم
دخل ليث ياخذ دش واخذت مليكة تبكي فهي جرحت مرام بشدة ولاكن بسبب غيرتها علي ليث ولاكن كيف تغير علية من اختة ووعدتت نفسها بان تصالحة
خرج ليث من الحمام وهو يتجاهلها وذهب الي غرفة الملابس وغير ملابسة الي اخري مكون من بنطلون فقط وصدرة عاري ونام بجوار مليكة وهو يعطيها ظهرة ويتجهالها تماما
مليكة بدموع ليث انا اسفة والله مكنش قصدي والله اوعدك الصبح هصلحها ومش هزعلها تاني بس والنبي مش تنام زعلان مني واخذت تبكي بقوة
قام ليث واخذها في احضانة تشبست بية مليكة بقوة
ليث اهدي خلاص مش زعلان بس وعد تصلحي مرام بكرة تمام
مليكة وهي تمسح دموعها حاضر والله دي زي اختي مش تقلق هصالحها واجبلها شكولاته
ليث بضحك ماشي يا ستي انا هروح اشوف مرام علشان زمانها بتعيط
مليكة ماشي بس بسرعه علشان مقعدش لوحدي بليز ليث ماشي
ليث بضحك حاضر مش هتاخر
خرج ليث من الغرفة وذهب الي غرفة اختة مرام دخل غرفة اختة ولاكن صد*م عندما راي مرام لا تستطيع التنفس ذهب نحوها بخوف تشبست مرام بية بقوة
ليث بخوف مرام في اي خدي نفسك براحه
مرام بتقطع ال بخا خة
ليث بخوف فين هي فين
مرام في ال شن طة
ليث حاضر حاضر
اخضر ليث البخاخة من الشنطة واعطاها لي مرام تنفست مرام براحه حملها ليث وذهب بها الي غرفتة ودخل الغرفة
مليكة بخضة مرام مالها في اي
ليث وهو يضع مرام علي السرير وهي نائمة بتعب ودثرها جيدا وجلس بجانبها
ليث كانت هتروح مني دخلت لقيتها مش قادرة تتنفس
مليكة الحمدلله ربنا سترها
ليث خليها تنام هنا النهارده علشان لو تعبت
مليكة طيب انت هتنام فين
ليث هنا جمبكم علي الكنبة ماشي
مليكة تصبح على خير
ليث وهو يقبل راسها ودثرها جيدا وانتي من اهل الجنه
نامت مليكة ونام ليث بعد ان اطمان عليهم واخذ يدعوا بان يديم زوجتة واختة للابد فهو يحبهم بشدة
♥♥♥♥♥بقلم نورهان العطار♥♥♥♥♥
اسر بعد ان وصل اختة الي شقتة الموجودة في المعادي ذهب الي فيلتة
ياسمين اةةةةةة يالهوي يوم متغب بس تحفة
اسر اي رايك في اختي
ياسمين وي العسل كفاية انها اختك
اسر بضحك اة منك انتي يا سوسة
رن هاتف اسر
اسر الو ايوة بكرة الفجر في نفس المعاد خلاص هتصل بليث متقلقش كل حاجه تمام سلام واغلق الخط
ياسمين مين دول يا اسر
اسر شغل يا حبيبتي يالا نطلع ننام
ياسمين يالا علشان هموت وانام
صعد اسر وياسمين ونامو في سعادة وحب
♥♥♥♥♥بقلم نورهان العطار♥♥♥♥♥
يونس وهو يدخل فيلتة وجلس علي الاريكة بتعب
الهاتف رن
يونس الو بتقول اي بكرة الشحنة طيب اقفل سلام
يونس بشر ولا وقعت في ايدي يا ليث ومحدش سمي عليك هندمك كتير اوووي انت السبب في كل حاجه انا فيها بس انا هاخد حقي انت وابوك السبب في الغذ*اب الي شفتة ومو*ت ابويا بس كلوا في وقتة وهتشوف
وصعد الي غرفتة حتي يرتاح لعمل بكرة
♥♥♥♥♥بقلم نورهان العطار♥♥♥♥♥
في الصباح استيقظ ليث وهو يحرك راسة بتعب فصدم عندما لم يجد مرام
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة)