روايات

رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الفصل السادس عشر 16 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الفصل السادس عشر 16 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الجزء السادس عشر

رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني البارت السادس عشر

رواية قاسي أحب طفلة
رواية قاسي أحب طفلة

رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الحلقة السادسة عشر

في المستشفى
خرج الطبيب بعد مرور الكثير من الوقت جري علية ليث ويونس حتي مليكة التي لم تكف عن البكاء
الطبيب اهدو يا جماعه المدام بخير
الجميع بفرحه الحمدلله يارب الحمدلله
الطبيب بس في حاجه لازم تعرفوها
يونس اي هي
الطبيب الرصاصة غريبة جدا السلاح الي اضربت بي المدام نادر تلاقي في مصر وكدة احنا لازم نبلغ علشان حقها يرجع
ليث السلاح نوعة اي
الطبيب نوعة **** عن اذنكم انا لازم ابلغ
ذهب الطبيب نظر ليث ليونس
ليث بتفكر في اي
يونس دا نفس سلاح خالي
ليث بغضب يعني كدة بتاكيد خالك هو الي ورا الموضوع

 

 

يونس تعالي بس نطمن علي مرام وبعدين نشوف الحوار بتاع خالي
مليكة يالا يالا بسرعه
صعدوالي غرفة مرام وجلسو بجانبها حتي مر الكثير من الوقت
يونس بتوتر هي مش بتفوق لي انا قلقان اوووي
ليث اهدي بقا الدكتور قال محتاجة شويه وقت
مليكة بفرحه فاقت فاقت
نظر يونس الي مرام بلهفة مرام حبيبتي انتي كويسة ردي عليا
مرام بتعب انا كويسه يا حبيبي
ليث لمليكة هههههههه بتقولة يا حبيبي
ضحكت مليكة بقوة علي زوجها ملكش دعوه بيهم
ليث بضحك حمدلله على السلامة ياقلبي
مرام بتعب الله يسلمك يا حبيبي
مليكة حمدلله على السلامة يا مرام كدة تخليني اموت من القلق عليكي
مرام بضحك وتعب الله يسلمك معلش بقا قلت اعرف غلوتي عندكم
يونس انتي غالية اووووي وانتي عارفه
ليث بسماجة اة غالية اووووي هاااا غالية موووت
يونس يالهوي علي اخوكي وغلاستة ليث انت مش عملت الواجب امشي يالا من هنا
ليث مش ماشي
يونس يعني اي
ليث مش همشي غير بختي الحمدلله المرادي جات سليمة يا عالم المرة الجاية هيحصل ايه
مرام بتعب انا مش هاجي معاك يا ليث انا بحب يونس وهفضل معاة مش هسيبة
ليث يا حبيبتي علشان خاطري اسمعي الكلام
مرام بدموع يونس انت مش عاوزني انت عايز تسبني
يونس لالا انا هخدك مش هسيبك
ليث حياتكم في خطر لازم كل حاجه تنتهي بسرعه
يونس متقلقش انا مامن كل حاجه
في هذة اللحظة الباب خبط دخل اسر وياسمين
ياسمين مالك يا مرام مالك ياقلبي حصلك كدة ازاي
اسر اي يا ليث اول مكلمتني جيت علي طول حصل ايه

 

 

يونس اي يا صاحبي مش هتسلم عليا
اسر بفرحه اي دا بجد هههههههه حبيبي ياعم واخيرا رجعنا تاني استحالة حد يفرقنا صح يا ليث
ليث صح ياعم بس ياريت الحمار دا يفهم
يونس متقولش حمار مراتي قاعده يا جدع الله
اسر يا شيخ اتنيل
ليث قولة اديلة يالا يا اسر
الفتايات يضحكو بقوة علي كلامهم وهزارهم
ليث بقولكم اي انا عندي حل حلو اوووي
الجميع اي هو
ليث انا الفيلا بتاعتي تلت ادوار اي رايكم كل واحد دور ونعيش مع بعض
الفتايات بفرحه احنا موافقين
ليث طيب علي بكرة الله بكرة كل واحد يجيب حكاتة اكون ضبطت الدنيا
يونس انا حاسس اني مليش راي
اسر وانا كمان
ضحك الجميع دق الباب ودخل الضابط
الضابط ممكن ادخل يا ليث بية
ليث اتفضل يا حضرت الضابط
دخل الضابط وسلم علي ليث انا اسد الهواري الضابط المسؤول عن قضية اختك انت بتتهم اي حد
ليث لالا خالص
اسد وانت يا يونس بية
يونس لا اكيد انا مليش اعداء (يا ابن الكدابة 😂😂)
اسد طيب انا هدور ورا اي خيط علشان اوصل للي عمل كدة حمدلله على سلامة المدام بعد اذنكم
ذهب اسد وغادرو الجميع بعد ان جهز ليث غرفة مجهزة احدث الاجهزة لاختة حتي لا تبقي في المستشفى حوفا عليها
بعد ان تناول الجميع وجبة السحور ذهب اسر وياسمين حتي يستعدو لغدا والجميع صعدو الي غرفتهم ليناموا
(💙💙💙💙 بقلم نورهان العطار 💙💙💙💙)

 

 

في غرفة مرام
يونس مرام حبيبتي في حاجه وجعاكي
مرام لا يا حبيبي يالا علشان تنام وراك شغل بكرة
يونس بتعب لا خدت اجازة من الشغل علشان هجيب شوية حاجات من الفيلا علشان هنعيش هنا زي مقالو
مرام انا فرحانه اووووي اني هقعد هنا
يونس يارب دايما ياقلبي يالا ننام عشان انتي تعبانه
نام يونس وكذالك مرام اخذ يونس يحمد ربة حتي نام
******************************
في غرفة مليكة
مليكة بس بقا يا حبيبي مالك بتعيط لي
ليث انا مش عارف انام وورايا شغل بكرة حرام والله هاتي الواد دا كدة
مليكة طيب براحه علية
ليث انت في اي مالك اكل واكلت لعب ولعبت عياط وعيطت عاوز اي تاني نام يالا
بعد ربع ساعه نام اسد في حضن ليث وهو يمسك ملابسة
مليكة اي الجمال دا اي الجمال دا بجد انت هايل دا نام
ليث بغرور امال انتي فاكرة اي انا مسيطر برضو تعالي انتي كمان
اخذ ليث مليكة واسد في حضنة ونام وهو يحمد ربة علي هذة النعمة التي انعم علية بيها
*****************************
عن اسر
دخل اسر الي البيت جلست ياسمين علي الاريكة بتعب
ياسمين اةةةة مش قادره
اسر اوعي تولدي مش قادره اتحرك
ياسمين لا اولد اي لسة فاضل اسبوعين
اسر طيب الحمدلله يالا تعالي نطلع ننام يحسن تعبان اوووي
ياسمين وانا كمان بس هات طبق التفاح دا اتسلي بي في الطريق
اسر بدهشة تتسلي بطبق تفاح في الطريق لي انتي رايحة لبيا حرلم والله خدي
ياسمين دايما كده بصصلي في اللقمة
اسر يالا يا حبيبتي الف هنا وشفا يالا علشان ننام
صعد اسر الي الغرفه برفقة ياسمين نام بسرعه من التعب وكذالك ياسمين نامت وفي يديها التفاح
(💙💙💙💙 بقلم نورهان العطار 💙💙💙💙)

 

 

في فيلا فؤاد
فؤاد بعصبيه يعني اي يعني اي قاعد عندهم خلاص كل الي عملتة في حياتي كلها اتهد لالا انا مش هسكت لازم اخد حقي انا مش هطلع من المولد بلا حمص مش بعد كل الي عملتة مش هكسب حاجه انا مش هسكت
جلس علي الكرسي يخطط لشئ ليفعلة
ولاكن في هذة اللحظة دخلت الخادمة المكتب
الخادمه فؤاد بية في حد عاوز حضرتك برة
خرج فؤاد وجد احد واقف علي الباب ومعة بعد الاشخاص
فؤاد حضرتك مين وعاوز اي
الشخص انا الرائد اسد الهواري

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى