رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم نورهان العطار
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الجزء الخامس عشر
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني البارت الخامس عشر
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الحلقة الخامسة عشر
كان ليث ومليكة ومرام ويونس جالسين ياكلون الحلو ولم تخلي قعدتهم بدون من خنقات يونس وليث وضحك مرام ومليكة عليهم حتي اسد الصغير يضحك علي صوتهم حتي جاء تليفون ليونس فرد
يونس بصدمة وهو ينظر الي ليث اي حصل امتي
ليث في اي مالك بتبصلي كدة لي
يونش بصدمه بنت عمتك اتقتلت
صرخت الفتياتان علي الخبر المفزع قام ليث من مكانة
وامسك يونس من ملابسه
ليث بغضب انت بتقول اي ازاي ومين الي قتلها
يونس اهدي يا ليث انا حطيت ناس تبعي في فيلا خالي فؤاد انا شكيت في اخر مرة لما كنت عندة كان بيحرضني علي قتلك وبعدين بيطلب مني ان انا اعملة توكيل للشركة المهم سوزي بنت عمتك دخلت هناك وحصل خناقه او حاجه لان الحارس بيقولي صوتهم كان عالي وبعديها الصوت سكت ونادي عليهم فؤاد وخدة سوزي مايتة ورموها في الصحراء بس هو كلمني دلوقتي وقالي علي الي حصل
ليث بغضب الدور عليك علشان انت مغفل وغبي خالك دا يا استاذ هو الي قتل امك علشان جدك الله يرحمه مكنش بيحبة كان بيشوفة اناني فكتب تلت تربع الورث لامك فالما كبر فؤاد فاكيد حب ينتقم قتل امك علشان ياخد الورث بعد موت ابوك بس طلعت انت عقبة في حياتة بيحاول بتخلص منك فهمت انا مش قتلت امك اي مصلحتي في كدة هستفاد اي افهم بقا
يونس انا دماغي هتنفجر وبعدين انت عرفت القصة دي منين
ليث انت نسيت يا صاحبي اني امي الله يرحمها كانت صاحبة امك الله يرحمها ولا انت هتفتكر اي خليك في انتقامك يا صاحبي انا رايح اشوف بنت عمتي وادفنها في مدفنا وهاخد حقها بايدي بس الصبر
ذهب ليث هو ورجالة حتي ياتي ببنت عمتة فهي من لحمة ودمة وصل الي المكان الذى وصفة له يونس وجد ابنت عمتة ملقاة علي الارض اغمض ليث عينة بالم وذهب وحملها وادخلها الي السيارة وقام بتزوير تصريح دفنة ودفن ابنت عمتة سراا
اما في القصر فكان يونس يجلس يفكر في ما حدث وجد من يضع يدية علي كتفة فالتفت وجدها مرام
يونس في حاجه يا مرام
مرام صدق ليث يا يونس يمكن هو مظلوم هو فعلا هيقتلها لي يونس علشان خاطري صدقة
يونس وهو ياخذ مرام في احضانة
يونس انا هتصرف اوعي تخافي مني يا مرام
مرام انا خايفة عليك انا بحبك يا يونس
يونس بصدمة اييي
مرام ايوة بحبك بحبك من يوم مكنت جمبي من الكيارة ايوة حبيت كلامك وضحكتك حبيتك يوم منديت عليا واديتني الكارت حتي يوم متجوزتني غصب كنت زعلانه اوووي بس برضو فرحت انك جمبي انا بحبك والله العظيم بحبك
يونس بصدمة كل دا وانا غبي مش حاسس بيكي انا كمان بحبك يا مرام بس انتقامي كان عميني عن كل حاجه حلوه بس خلاص يا مرام مفيش انتقام تاني انا هنهي كل حاجه وهعيش انا وانتي في سلام
ولاكن قبل ان تنطق مرام لاحظت من يصوب علي يونس بالسلاح
مرام بصريخ حاسب يا يووووووونس
دفعت مرام يونس وكانت الرصاصة من نصيبها وقعت مرام بين احضان يونس نظر يونس سريعا وجد احد رجال فؤاد فعلم بصدق كلام ليث نظر الي مرام كانت تغلق عينها وتفتحها بتعب
يونس بخوف مرام لالالاا مرام خليكي معايا يا حبيبتي خليكي معايا جهزو العربيه بسرعه هتموت مني
الحارس العربية جاهزة
يونس وهو يحمل مرام خليكي معايا يا حبيبتي هااا اوعي تغمضي عيونك
مرام بتعب ح حاضر
ادخل يونس مرام السيارة ووضع راسها علي رجلة وساق السائق بسرعه جنونية حتي يصل بسرعه
يونس بسرعه بسرعه مش هتروحي مني يا مرام هااا حبيبتي فتحي عيونك انتي سمعاني
مرام ليث عا عاوزة ليث
يونس حاضر يا حبيبتي هكلمهم يجولك
اغمضت مرام عيونها
يونس بصريخ مرررررام لالا يا مرام فتحي عيونك بسرعه الله يخليك بسرعه هتموت مني
السائق وصلنا وصلنا يا باشا
هبط يونس ودخل المستشفى وهو يحمل مرام ويصرخ في كل من موجود
يونس حد يلحقها مني هتموووت
حملها الاطباء علي الترولي وفي طريقهم الي غرفة العمليات
يونس مرام مرام حبيبتي الله يخليكي فوقي
الطبيب ممنوع يا يونس بية
اغلق الطبيب غرفة العمليات تاركا يونس يبكي علي مرام خوف من ان تذهب وتتركة اتصل يونس بليث
ليث ايوة في اي
يونس تعالي المستشفى******** بسرعه
ليث بخوف في اي مرام حصلها حاجه
يونس ببكاء تعالي بسرعه اوعي تتاخر
اغلق الخط واخذ يدعو بان ينجي حبيبتة من الموت
(💙💙💙💙 بقلم نورهان العطار 💙💙💙💙)
عند ليث قام مفزوع واخذ يرتدي ملابسة علي عجلة
مليكة في اي يا ليث مالها مرام
ليث مش عارف يونس اتصل بيا عمال يقولي تعالي
مليكة وانت هتروح
ليث بصريخ ايوة طبعااا دي اختي انتي فاهمه
مليكة طيب استني اروح معاك
ليث طيب بسرعه
ذهبت مليكة وارتدت ملابسها بسررعه وحملت اسد معاها وانطلق ليث بالسيارة الي المستشفى
مليكة بخوف ليث هدي السرعه هنعمل حادثة
لم يسمع ليث اي شئ لم يري غير صورة اختة امامة وصل الي المستشفى وسال الاستقبال علم ان اختة جائت مصابة بطلقة في الدهر وهي الان في العمليات
وصل الي غرفة العمليات وجد يونس يجلس وهو يبكي
امسكة ليث من ملابسة
ليث بغضب اختي فين انطق عملت فيها اي
يونس مش انا مش انا دا خالي كان قاصد يضربني انا بس مرام وقفت قدامي واخدت الرصاصة ياريت كانت جات فيا لي يا مرام عملتي كدة لي
ليث بهدوء قليلاا اهدي يا يونس هتبقي كويسة
يونس وهو يحضن ليث انا موجوع اوووي يا صاحبي خالي ومراتي كتيرررر اووووي
ضمة ليث الية هنجيب حق اي حد اذاك او اذى اختي
مليكة يا جماعه اهدو شويه علشان نعرف نتصرف انا مرعوبه وانتو بترعبوني اكتر
اخذها ليث في حضنة هتبقي كويسه ان شاءلله
مليكة ويونس يااااارب
******************************
عند فؤاد
فؤاد بغضب يعني اي خدت الرصاصة عنة انا مشغل بهايم المهم في حد شافك
الشخص لالا محدش شافني
فؤاد بغضب غور انت وانت هتصرف
ذهب الشخص وجلس فؤاد يخطط شئ جديد
فؤاد لازم اخلص منك يا يونس زي مخلصت من امك
(💙💙💙💙 بقلم نورهان العطار 💙💙💙💙)
في مدرية الامن
اسد تحت امرك يا فندم حضرتك طلبتني
اللواء اقعد يا اسد
جلس اسد اؤمر يا فندم
اللواء جالنا بلاغ مهم جدا بس البلاغ سري عن واحد اسمة فؤاد الهاشمي بيتاجر في الممنوعات وبيدخلها البلد عاوزك تتعامل بسرية تامة انت فاهم
اسد وهو يودي التحية العسكرية تمام يا فندم
اللواء اتفضل انت والملف هتلاقي علي مكتبك
ذهب اسد الي مكتبة وفتح الملف وهو يدرس الموضوع
*****************************
في المستشفى
خرج الطبيب بعد مرور الكثير من الوقت جري علية ليث ويونس حتي مليكة التي لم تكف عن البكاء
الطبيب اهدو يا جماعه المدام بخير
الجميع بفرحه الحمدلله يارب الحمدلله
الطبيب بس في حاجه لازم تعرفوها
يونس اي هي
الطبيب ……………؟؟
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني)