رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الفصل الرابع عشر 14 بقلم نورهان العطار
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الجزء الرابع عشر
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني البارت الرابع عشر
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الحلقة الرابعة عشر
ليث الو اي انت بتقول اي هربت ازاي انا مشغل بهايم صح اقفل وانا هتصرف اغلق ليث الهاتف بغضب
اسر اهدي بس يا ليث مين دي الي هربت فهمني
ليث سوزي هربت منهم انا لازم اتصرف يحسن تاذي حد من البيت
اسر طيب يالا نروح احنا بقينا العصر
ليث يالا واعمل حسابك الفطار بكرة عندنا ومفيش اعتراض
اسر مقدرش يا باشا بكرة هنبات عندكم
ليث ههههههه طيب يالا يا خويا
ذهب ليث واسر كل منهم الي وجهتة ذهب ليث الي البيت وصل بعد مرور الوقت دخل وجد البيت هادي فقلق بشدة
ليث بخوف مليكة مليكة انتي فين
مرام من خلفة مينفعش مرام
ليث بضحك ينفع ونص القمر بتاعي هنا المكان منور يا قلبي امال فين الرخم مجاش ولا اي
مرام اخس عليك دا عسل
ليث اوعة شكل الجميل وقع
مرام بحزن لا طبعا دا مجرد انتقام هو بينتقم مني وخلاص سيبك هو جاي علي المغرب
ليث متزعليش كل حاجه هتظهر قريب وهندمة علي كل دمعه نزلت من عيونك يا حبيبتي امال فين مليكة
مرام بتغير لاسد الله يا ليث دا عسول خالص انا اتفقت مع مليكة اخدة يومين بس بليز وافق يا ليث
ليث لالا هيتعبك وبعدين يونس مش هيوافق وبعدين اسد زنان موت وعلي طول عياط
مرام بدموع والنبي يا ليث انا هقول لي يونس وهيوافق بليز وافق
ليث قولي لمليكة وانا موافق حتي اعرف انام شويه
مرام بغمزة تنام برضو ماشي ياعم مليكة موافقة ناقص يونس هقولة واخدة ونام براحتك هاااا
ليث وهو يضربها علي قفاها اتلمي يا بت بدل ملمك انا
مليكة بصريخ لييييث خد ابنك خلاص ناقص ارقصلة علشان يسكت حرام كدة
مرام هاتي يختي انا قلت لليث وخدة يومين عندي وهو وافق هقول ليونس واخدة
مليكة اهو خدية بس حفظي علية تمام ويومين بس وهاخدة علشان مش بعرف اقعد من غيرة
مرام حاضر والله يومين بس تعالي يا كوكو
ليث بسخريه قال اي اسد ليث السيوفي بقا اسمة كوكو
مرام ملكش دعوه عمتة وحرة في اغسة وانشرة واكوي
ليث مش عارف انتي ماسكة عيل صغير ولا مسكة قميص وبنطلون اما ادخل اشوف ملاكي الي بقت حياتها المطبخ دي
دخل ليث الي المطبخ وجد مليكة تحضر الاكل فالوقت يمر كالطائرة
ليث انا مش عارف تعبة نفسك لي ما في خدم
مليكة سيبك مني دلوقتي روح شوف يونس هيجي امتي
ليث لا مش هشوفة ان شاءلله مجية انا اهم حاجه اختي
مليكة اسكت بقا في عربية جات برة شوف مين يمكن هو اطلع استقبلة
ليث اوووف حاضر
خرج ليث وفتح باب الفيلا وجد يونس امامة يحمل الكثير من الهداية والالعاب الصغيرة لاسد والشكولاتة
ليث منور منور يا خوز اختي
يونس بنورك يا ابو نسب شيل عني
ليث حمل الشنط اي كل الحاجات دي مش محتجانها
يونس ملكش دعوه انا جايبهم للمدام واسد الصغير
مرام طيب بخصوص اسد الصغير يونس ممكن طلب صغير قد كدة 🤏
يونس اؤمري يا ست البنات
ليث احترم نفسك انا قاعد
يونس ببرود مراتي يا جدع
ليث هطلقها قريب ان شاءلله
يونس بعينك يا ليث قولي يا مرام عاوزة اي
مرام بتوسل عاوزة اخد اسد الصغير معايا يومين بس اشبع منة علشان ملحقتش اقعد معاة بليز وافق
يونس بابتسامه ومالو يا حبيبتي هاتية البيت بيتك
مرام بفرحة بجد شكرا اووووي يا يونس خد شيلة بقا علشان هجيب الاكل مع مليكة
اخذ منها يونس اسد فضحك لهو اسد ضحك يونس
يونس ابنك مش زيك خالص طالع لمامتك
ليث اوووف صبرني يارب
يونس امال فين المدام مشوفتهاش
ليث ملكش دعوه
يونس طيب يا سيدي
خرجت مليكة ووضعت الاطباق علي السفرة وذهبت حتي تسلم علي يونس
مليكة منور والله يا يونس بية
يونس بنورك يا مليكة هانم
مليكة اخس عليك يا ليث سايبة شايل اسد
ليث شايفة شبطان في قلت اسبهولة
يونس سبي يا هانم انا حتي لسة بقولة ان اسد مش طالع غلس زية تقريبا طلعلك يا مليكة هانم دمة زي العسل ربنا يحفظة
ليث بغيرة لالا الواد دا زودها اوووي انا هقوم اطردة واخلص
يونس ببرود هاخد اختك معايا
مليكة بضحك خلاص بقا يالا السفرة جهزة
جلس الجميع يتناظر اذان المغرب اخذت مليكة اسد حتي تطعمة الحليب الصناعي
(💙💙💙💙 بقلم نورهان العطار 💙💙💙💙)
عند اسر كان يجلس علي السفرة ووضعت ياسمين جميع اصناف المحشي والفراخ والعصاير
اسر هياذن امتي انا قاعد باكل في نفسي جعااان
ياسمين اسر فضحتنا الناس تقول اي
اسر جعان جعان يا ناس مراتي عملة اكل جامد
ياسمين خلاص فاضل خمس دقايق اهدي بقا
جلست ياسمين بصعوبة بسبب حملها وبعد مرور خمس دقايق اذن المغرب دخل اسر علي الاكل بجوع
ياسمين بدهشة حبيبي براحه الاكل هيخنقك
اسر جعان جعان ياحبيبتي
ياسمين بقرف طيب براحه سبلي حتة
اسر كلي بسالي في الاكل شبعت سدبتي نفسي
ياسمين وهي تنظر الي الطبق الفارغ سديت نفسك ياراجل والله حرام
اخذت ياسمين تاكل حتي انتهت من طعامها ولمت الاكل وذهبت واحضرت الحلو وجلسو يشاهدون رامز ويضحكون علي ضيوف الحلقة
************************
وصلت سوزي الي قصر فؤاد دخلها الحراس فكان شكلها مرعب للغاية دخلت القصر وهي تنظر حولها خوف من ليث وخلفها الحراس دخلت الي مكتب فؤاد
فؤاد انتي جاية هنا لي
سوزي بخوف ليث عرف كل حاجه وكان عاوز يقتلني
فؤاد وانتي جيالي هنا لي متغوري في اي داهية
سوزي بخوف ازاي يعني مش انت شريكي انا هروح لليث وهحكيلة علي كل حاجة
فؤاد بضحك مش هتلحقي ياقطة
اخرج فؤاد سلاحة وضربها في راسها سقطت جثة هامدة بكل افعالها الوحشة
فؤاد خدوها ارموها في اي حتة يالا
اخذوها الحراس الي السيارة وانطلقو بها الي مكان صحراء وحملوها ورموها وذهبو مرة اخري
عند فؤاد كان يجلس علي المكتب يخطط
فؤاد كل شئ انكشف لازم اخلص بسرعه ثم اتصل علي احد
فؤاد نفذ المطلوب واغلق الخط
(💙💙💙💙 بقلم نورهان العطار 💙💙💙💙)
كان ليث ومليكة ومرام ويونس جالسين ياكلون الحلو ولم تخلي قعدتهم بدون من خنقات يونس وليث وضحك مرام ومليكة عليهم حتي اسد الصغير يضحك علي صوتهم حتي جاء تليفون ليونس فرد
يونس بصدمة وهو ينظر الي ليث اي حصل امتي
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني)